Baarin kannatusmaksut
Ääh. Mulla on asu vielä aivan auki.
Lainaus käyttäjältä: smoky_ - 22.09.2015, 23:01Ääh. Mulla on asu vielä aivan auki.Eiks aukinainen asu ole aina aika hyvä valinta..? Mutta äärimmäisen vakavasti ottaen tunnen tuskasi, mullakaan ei ole mitään päälle pantavaa! Mun verkkosukkikset myöhästy matkallaan ja huomasin heittäneeni ilmeisesti vaatekeräykseen ne rintsikat, jotka olin koko ajan aikonu laittaa. Elämä moukaroi.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 23.09.2015, 06:32Lainaus käyttäjältä: smoky_ - 22.09.2015, 23:01Ääh. Mulla on asu vielä aivan auki.Eiks aukinainen asu ole aina aika hyvä valinta..? Mutta äärimmäisen vakavasti ottaen tunnen tuskasi, mullakaan ei ole mitään päälle pantavaa! Mun verkkosukkikset myöhästy matkallaan ja huomasin heittäneeni ilmeisesti vaatekeräykseen ne rintsikat, jotka olin koko ajan aikonu laittaa. Elämä moukaroi.Minä menen siitä, mistä aita on matala. Ylle jokin asu jonka jo omistan ja siihen Masquerade -teemaan sopien naamio (jos löydän tai jaksan väsätä). Voilà. Aina löytyy jotakin sopivaa vaatetta, vaikkei edes osuisi täysin teemaan. Ei pidä ottaa liikaa paineita
Varmaan juhlin sinä iltana synttäreitäni. Ehkä tulen Masqueradeen jatkoille.