Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Amynsomnia - 11.09.2015, 23:30Mahdollisesti tämäkin neitokainen tulee paikan päälle yksikseen.Toivottavasti tulet.Olis kiva nähdä.
Mahdollisesti tämäkin neitokainen tulee paikan päälle yksikseen.
Tänne se on tänään mentävä ja mukanani "bile-ensikertalainen" subneitokainen...Minulla lienee siis paimennettavaa
Vaikka seuralainen joutui perumaan osallistumisensa niin kaippa minä itseni raahaan paikalle. Voisi pelata pokeria ja katsoa mitäs sitten keksitään. Vähän tekisi mieli päästä pitkästä aikaa kuristelemaan, ihan vaan vinkkinä eräille.
Lainaus käyttäjältä: lykantrooppi - 11.09.2015, 18:17Lainaus käyttäjältä: Miriam - 08.09.2015, 11:15Teeman kanssa on kyllä vähän vaikeaa. Siis jotain 20-luvun yökerhohenkeä pitäisi oleman? Jaa-a...Mistä tämä 1920-luku on tähän keksitty?Varmaan tosta: https://en.wikipedia.org/wiki/Cotton_Club
Lainaus käyttäjältä: Miriam - 08.09.2015, 11:15Teeman kanssa on kyllä vähän vaikeaa. Siis jotain 20-luvun yökerhohenkeä pitäisi oleman? Jaa-a...Mistä tämä 1920-luku on tähän keksitty?
Teeman kanssa on kyllä vähän vaikeaa. Siis jotain 20-luvun yökerhohenkeä pitäisi oleman? Jaa-a...
Koska kuitenkin unohdan taas, että ketä kaikkia piti moikata, ni tulkaa esittäytymään meille! Tunnistaa öö.. nahkoista ja siitä että minulla on silmälasit
Lainaus käyttäjältä: bikantti - 12.09.2015, 08:09Koska kuitenkin unohdan taas, että ketä kaikkia piti moikata, ni tulkaa esittäytymään meille! Tunnistaa öö.. nahkoista ja siitä että minulla on silmälasit Samat sanat! Haluan tavata ihmisiä livenä, tulkaa siis tökkimään. Minut tunnistaa viiksistä ja silmälaseista, myös todennäköisesti jaloissa pyörii söpö kisu!