Baarin kannatusmaksut
Miten tää niinko nyt alkaa oleen jo neljä vastaan yks partaleikkejä Naamarikauppaan ---------->
Eeeeppp...kiepasahtaa keinumaan Jouhan parrastaNonni, ny sä sit pääset näkee, että oon oikeasti ihan kiltti ja siveellinen
Lainaus käyttäjältä: Warguess - 11.09.2015, 16:04Eeeeppp...kiepasahtaa keinumaan Jouhan parrastaNonni, ny sä sit pääset näkee, että oon oikeasti ihan kiltti ja siveellinen Kuitenki pääsen osottaa sormell ja nauraa....
Teeman kanssa on kyllä vähän vaikeaa. Siis jotain 20-luvun yökerhohenkeä pitäisi oleman? Jaa-a...
Lainaus käyttäjältä: Jouha10 - 11.09.2015, 18:03Lainaus käyttäjältä: Warguess - 11.09.2015, 16:04Eeeeppp...kiepasahtaa keinumaan Jouhan parrastaNonni, ny sä sit pääset näkee, että oon oikeasti ihan kiltti ja siveellinen Kuitenki pääsen osottaa sormell ja nauraa.... pöh...emmää tuu sit ollenkaan, jos kaikki vaan nauraa
Mahdollisesti tämäkin neitokainen tulee paikan päälle yksikseen.
Lainaus käyttäjältä: Miriam - 08.09.2015, 11:15Teeman kanssa on kyllä vähän vaikeaa. Siis jotain 20-luvun yökerhohenkeä pitäisi oleman? Jaa-a...Mistä tämä 1920-luku on tähän keksitty?