Baarin kannatusmaksut
Olen sanonut että arkkitehdin määritelmänä on; ihminen joka etsii syytä loukkaantuakseen. Olkaamme pervoja, ei arkkitehtejä.
Lainaus käyttäjältä: Nick - 17.11.2012, 22:04Olen sanonut että arkkitehdin määritelmänä on; ihminen joka etsii syytä loukkaantuakseen. Olkaamme pervoja, ei arkkitehtejä.Miksi ihmeessä arkkitehti tuollainen olisi? En tunnista.
Lainaus käyttäjältä: Fixx - 17.11.2012, 23:17Lainaus käyttäjältä: Nick - 17.11.2012, 22:04Olen sanonut että arkkitehdin määritelmänä on; ihminen joka etsii syytä loukkaantuakseen. Olkaamme pervoja, ei arkkitehtejä.Miksi ihmeessä arkkitehti tuollainen olisi? En tunnista.Taiteilijoilla on yleensä taipumus ottaa nokkiinsa jos heidän teoksensa ei miellytäkään tilaajaa tai yleisöä. Arkkitehdit on pääsääntöisesti myös taiteilijoita ja onpa joukossa paljon perfektionistejakin. Silloin ei voi välttyä siltä että arkkitehtikin loukkaantuu... psyykkisesti.
Ei taida taiteilijoihin rajoittua tuo, että negatiivinen palaute vituttaa. Ihan yleisinhimillinen juttu.
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 18.11.2012, 16:30Lainaus käyttäjältä: Fixx - 17.11.2012, 23:17Lainaus käyttäjältä: Nick - 17.11.2012, 22:04Olen sanonut että arkkitehdin määritelmänä on; ihminen joka etsii syytä loukkaantuakseen. Olkaamme pervoja, ei arkkitehtejä.Miksi ihmeessä arkkitehti tuollainen olisi? En tunnista.Taiteilijoilla on yleensä taipumus ottaa nokkiinsa jos heidän teoksensa ei miellytäkään tilaajaa tai yleisöä. Arkkitehdit on pääsääntöisesti myös taiteilijoita ja onpa joukossa paljon perfektionistejakin. Silloin ei voi välttyä siltä että arkkitehtikin loukkaantuu... psyykkisesti.Ei taida taiteilijoihin rajoittua tuo, että negatiivinen palaute vituttaa. Ihan yleisinhimillinen juttu.
Master T, ja moni muukin, oli ottanut esiin naamiot ja muunnetut äänet. Kannattaa ehkä miettiä vielä tarkemmin miksi näin toimittiin.
Ja kun ehdotetaan ohjelmien / youtube pätkien tekoa skenestä niin muistetaampa pikkujuttu, että se skene on ne kaikki miljoonat eri mielipiteet ja fetissit ja ties mitkä. Sellaista ohjelmaa ei ole, eikä tule mikä nyt sivistyneesti sitten tyydyttäisi kaikkia osapuolia, oli naamioita tai ei. Eikä se ole kiinni yhtään tekijöiden sivistyksestä kiinni. Tällä skenen porukalla kun saadaan kiista pystyyn aiheesta kuin aiheesta, jos ei muusta niin yhdyssanoista ja tavuviivoista. ???
Naamioista. Täällä lynkataan naamioiden käyttö koska tässä skenessä bdsm on valtavirtaa ja näin ollen siihen ei ole syytä. Toisaalla tällä samalla sivustolla lynkataan ihmiset jotka käyttävät kertakäyttöistä nimimerkkiä kommentoidessaan heille tärkeää asiaa, transsukupuolisuutta.Siinä illan pähkinä - tai banaani.