Baarin kannatusmaksut
Uuusi Kino Kinbaku 11,11http://yle.fi/ohjelmat/2406798Siis Klo 22.25Eli lisäisin ton kellonajan edelliseen vietstiin (Ps. en osaa lainata toisten teksetjä tekstejä)
Mua vaan ällötti nuo nuoria tyttöjä lääppivät vanhat sedät. Ja 90% filmistä oli lähikuvia tisseistä.
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 12.11.2013, 17:54Mua vaan ällötti nuo nuoria tyttöjä lääppivät vanhat sedät. Ja 90% filmistä oli lähikuvia tisseistä. Niin, kyllä vanhat sedät pitäisi ehdottomasti kieltää!
En nyt mene vannomaan, mutta luulen että mallit ovat setien tuttuja, ja jopa fuck-byddyjä, jolloin kopelointi on ok. Olen nähnyt Japanilasten sitovan ihmisiä joita he eivät tunne ilman sen enempää kopelointia.
Eli lisäisin ton kellonajan edelliseen vietstiin (Ps. en osaa lainata toisten teksetjä tekstejä)
Lainaus käyttäjältä: windmillsw - 11.11.2013, 19:36Eli lisäisin ton kellonajan edelliseen vietstiin (Ps. en osaa lainata toisten teksetjä tekstejä)Sehän on helppoa kuin heinän teko. Klikkat vaan lukemasi tekstin oikeassa ylä kulmassa olevaa "Lisää lainaus"-linkkiä ja jatkat kirjoitamista sinne loppu päähän... ellet halua kirjoittaa lainauksen sisään.