Kirjoittaja Aihe: S/m televisiossa  (Luettu 91694 kertaa)

windmillsw

• Vieras
Vs: S/m televisiossa
« Vastaus #150 : 11.11.2013, 19:36 »
Uuusi Kino Kinbaku 11,11

http://yle.fi/ohjelmat/2406798

Siis Klo 22.25

Eli lisäisin ton kellonajan edelliseen vietstiin (Ps. en osaa lainata toisten teksetjä tekstejä)

Hasse.W

• Vieras
« Vastaus #151 : 11.11.2013, 20:09 »
Katso tekstikentän (siis siihen missä kirjoitus on) oikeaan yläkulmaan ja ”paina siitä” ja

Uuusi Kino Kinbaku 11,11

http://yle.fi/ohjelmat/2406798

Siis Klo 22.25

Eli lisäisin ton kellonajan edelliseen vietstiin (Ps. en osaa lainata toisten teksetjä tekstejä)

siinä se lainaus on.

_Bambi_

• Vieras
« Vastaus #152 : 12.11.2013, 11:11 »
Kiitos vinkistä. Ihan hyvä pätkä tuo Kinbaku lyhäri.

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #153 : 12.11.2013, 17:54 »
Voi ristus millasta shaibaa oli kyllä tuo ohjelma. 
Jos tällä ois tarkotus opastaa mistä on kyse niin ei kyllä normiheterovaniljalänkkärille varmaan oikein menis perille.
Jos olisin nähnyt tämän 18-vuotiaana niin en varmaan ois hinkunu sidontamalliksi.
Tosin tietämykseni japanilaisesta (sidonta)kulttuurista on about nolla joten en ehkä ymmärtänyt tätä oikein.
Mua vaan ällötti nuo nuoria tyttöjä lääppivät vanhat sedät. Ja 90% filmistä oli lähikuvia tisseistä. :D

Bootes

• Vieras
« Vastaus #154 : 12.11.2013, 18:14 »
Mua vaan ällötti nuo nuoria tyttöjä lääppivät vanhat sedät. Ja 90% filmistä oli lähikuvia tisseistä. :D

Niin, kyllä vanhat sedät pitäisi ehdottomasti kieltää!

KalvinK

• Baarikärpänen
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
« Vastaus #155 : 12.11.2013, 18:16 »
Kuten tuolla shoutboksissa kommentoin, niin "minua jäi eniten häiritsemään se, että pitäisi olla mielellään diagnoosi tai pari, jotta voisi harrastaa bondagea" tai SM-juttuja.

Dokumentissa oli haluttu käyttää kertojana alkujaan saksalaista Osada Steve'ä, jonka tyyli sitoa ja käsitellä sidottavaa on varsin karkea, mikä antaa turhan yksipuolisen kuvan sitomisesta ja sitomiseen liittyvästä dynamiikasta.

Hokkasen fastfood-tyylinen dokkari on mielestäni ihan ookoo pintaraapaisu aiheeseen muutamalta eri kantilta, ja herättää varmastikin erilaisia ajatuksia. Sen sijaan että dokkaria katsoisi esittelynä "mitä japanilainen kinbaku on", sitä tulisi kenties katsoa "mitä japanilainen kinbaku on dokumentissa esiintyville henkilöille".

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #156 : 12.11.2013, 19:03 »

Niin, kyllä vanhat sedät pitäisi ehdottomasti kieltää!
En tarkoita missään nimessä sitä, eikä minulla ole mitään vanhoja setiä vastaan. Mutta kun vertasin omiin sidontakokemuksiini tuo oli vaan niiin erilaista. Mun sidontatilanteissa jos sitoja samalla noin karkeasti lääppisi ja käpälöisi niin en ikinä suostuisi siihen.
Jäin vain ihmettelemään että tällaistako se ns oikeasti on.

Purppura

« Vastaus #157 : 12.11.2013, 20:37 »
En nyt mene vannomaan, mutta luulen että mallit ovat setien tuttuja, ja jopa fuck-byddyjä, jolloin kopelointi on ok. Olen nähnyt Japanilasten sitovan ihmisiä joita he eivät tunne ilman sen enempää kopelointia.

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #158 : 12.11.2013, 20:40 »
En nyt mene vannomaan, mutta luulen että mallit ovat setien tuttuja, ja jopa fuck-byddyjä, jolloin kopelointi on ok. Olen nähnyt Japanilasten sitovan ihmisiä joita he eivät tunne ilman sen enempää kopelointia.
Näin voi hyvinkin olla. Mutta asiaa tuntemattomalle (niinkuin minulle) niin tuo kiinnitti huomiota. Ja kun samassa kehuivat kuinka heillä on ollut tuhansia naisia sidottavana niin...
Mutta joo, vähän nyt tartun ehkä turhiin tässä. Dokkari oli kai itsessään tarkoituskin olla " taidepaskaa" eikä mikään asiaohjelma :)

M/S Uttran

• Vieras
« Vastaus #159 : 12.11.2013, 21:40 »
Ei tehnyt Kinbaku muhunkaan kovin hyvää vaikutusta. Vaikea kuvitella, mitä joku vanilja saa siitä irti, oli se sen verran epämääräisistä aineksista koottu kyhäelmä. Kyse on tottakai pääasiassa haastatteluaineistosta mutta kyllä dokumentin tekijät silti voisivat etsiä myös semmosia haastateltavia, jotka ei olisi seksistisiä setiä kourimassa itseään viilteleviä tyttöjä... Olivat sitten kuinka kuuluisia setiä hyvänsä. Mainittakoon vielä, että olen sitä mieltä, ettei setyys miestä pilaa, jollei mies setyyttä.

Mutta jos edes sidonnoista olisi saanut jotain selvää! Jatkuvasti kieppuva kuva jätti lähinnä huonovointiseksi, enkä nähnyt tai kuullut mitään kiinnostavaa  :(

Raippa

• OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
« Vastaus #160 : 13.11.2013, 19:05 »

Sehän on helppoa kuin heinän teko. Klikkat vaan lukemasi tekstin oikeassa ylä kulmassa olevaa "Lisää lainaus"-linkkiä ja jatkat kirjoitamista sinne loppu päähän... ellet halua kirjoittaa lainauksen sisään.  8)

windmillsw

• Vieras
« Vastaus #161 : 13.11.2013, 19:29 »

Sehän on helppoa kuin heinän teko. Klikkat vaan lukemasi tekstin oikeassa ylä kulmassa olevaa "Lisää lainaus"-linkkiä ja jatkat kirjoitamista sinne loppu päähän... ellet halua kirjoittaa lainauksen sisään.  8)

Kiitos Raippa, näin vähitellen oppii...

windmillsw

• Vieras
« Vastaus #162 : 13.11.2013, 19:42 »
Samaa mieltä Kinbakusta, että erään sortin Taidepläjäys ja malli-keskeinen.
Mutta itse vasta sidontaan näin käytännössä tieto/taitoja etsivänä olisin toivonut edes hieman solmunteko tekniikkaa ja taitajaa työssään - sitomassa.
Sinänsä mua ei ällöttänyt siinä mikään. Ihmiset saa kiksejä erilaista asioista ja sen hyväksyn kauniina asiana, heidän välisenä asiana.
Se, mikä ohelmaa sävytti eniten ikävästi/ikäväksi oli sidontamallin valinta. Se laski ohjelman tasoa, siinä näkökannassa, että  sidonta-leikkeihin täytyisi olla suurinpirtein mielenterveysongelmia taustalla. Kuten tässä viiltely-kokemukset.
Toki joillain sellaistakin taustaa voi olla, mutta tämän mallin olisi voinut siten esittää ohjelman loppupuolella, jolloin huomio ei jää liian pontevaksi.
Kaunis ja tämän sidontataidon taustoihin perehdyttävä tämä ohjelma silti oli. Taidetta!

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #163 : 17.11.2013, 22:57 »
Vares 5 - Huhtikuun tytöt  21.00 huomenna sisältää ainakin yhden sm kohtauksen !

Fordson

• Vieras
Illan televisiovinkki.
« Vastaus #164 : 20.11.2013, 19:08 »
http://ohjelma.yle.fi/ohjelmat/2418925
Zizek:in The Pervert's Guide to Ideology. Jos kiinnostaa populaarisella otteella elokuvien analysointi ja inhmisen psyyke. Ainakin edellisissä Zizekin dokkareissa ollaan melko syvissä ja seksuaalissävytteisissä vesissä ajoittain kahlattu. :) Puoli kymmeneltä Teemalla.