Baarin kannatusmaksut
--- Mitä sessiosuhde terminä sinulle merkitsee? Mikä siinä on mielestäsi hyvää ja mikä huonoa? Jos olet tällä hetkellä sinkku, niin toivotko jonakin päivänä olevasi sessiosuhteessa vai 24/7suhteessa vai jossakin näiden välissä?
Itselleni puhtaat sessiosuhteet ovat sellaisia tuttavuuksia joiden kanssa voi leikkiä/sessioida kinkytapahtumissa. En varsinaisesti etsi pelkkää sessioseuraa, vaan kaipaan kokonaisvaltaisempaa kontaktia, parhaimmillaan kaveruutta ja ystävyyttä. Sellaiset suhteet joissa on läsnä sekä seksuaalinen/ kinky puoli, että platoninen ystävyys ovat itselleni kaikkein tyydyttävimpiä. Viime aikoina olen päätynytkin siihen tulokseen että etsin ystäviä kinkyys edellä, koska jos et pysty suhtautumaan avoimesti ja hyväksyvästi kinkyyteeni, emme todennäköisesti koskaan päädy kovin läheisiksi.Eli palatakseni sessiosuhteeseen. Nekin voivat olla tyydyttäviä ja mahtava tapa kokea asioita. Itse en ole varma olenko puhtaasti yhdessäkään sessosuhteessa, sillä jos leikin jonkun kanssa, tarvitsen siihen yleensä paljon luottamusta, ja suuri luottamus syventää suhteen omalla kokemuksellani helposti kaveri/ystävätasolle. Hmm. Lopulta määritelmällä ei ole hippuakaan väliä, niin kauan kuin kaikki ovat kartalla siitä mikä on kyseisessä suhteessa ok ja mikä ei.(Miks mä päädyn aina osallistumaan näihin termienmäärittelyketjuihin, aivot menee solmuun ja sohjoksi )