Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 11.08.2015, 16:37Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2015, 16:20Mutta on hyvä että tämäkin ketju on olemassa. Jos ei muuten niin sitä varten että lukija tietää keihin kirjoittajista haluaa tutustua ja keistä pysyä kaukana. Itse olen nyt liian lomatunnelmissa että jaksaisin alkaa vääntää urpojen kanssa, etenkin kun se on lähes aina täysin hyödytöntä. On kuitenkin mukava huomata että järkeviäkin ihmisiä vielä löytyy Komppaan, tämä keskustelu todellakin kertoo keneen haluaa tutustua ja keneen ei +1Päivän naurut täältä http://creat.fi/homma-lahti-kasista/ (naurut, kun ei itkeäkään just nyt jaksa, vaika ahdistavaahan tuo vainoharhaisuus ja viha on, myös tässä ketjussa).
Lainaus käyttäjältä: isabella - 11.08.2015, 16:20Mutta on hyvä että tämäkin ketju on olemassa. Jos ei muuten niin sitä varten että lukija tietää keihin kirjoittajista haluaa tutustua ja keistä pysyä kaukana. Itse olen nyt liian lomatunnelmissa että jaksaisin alkaa vääntää urpojen kanssa, etenkin kun se on lähes aina täysin hyödytöntä. On kuitenkin mukava huomata että järkeviäkin ihmisiä vielä löytyy Komppaan, tämä keskustelu todellakin kertoo keneen haluaa tutustua ja keneen ei
Mutta on hyvä että tämäkin ketju on olemassa. Jos ei muuten niin sitä varten että lukija tietää keihin kirjoittajista haluaa tutustua ja keistä pysyä kaukana. Itse olen nyt liian lomatunnelmissa että jaksaisin alkaa vääntää urpojen kanssa, etenkin kun se on lähes aina täysin hyödytöntä. On kuitenkin mukava huomata että järkeviäkin ihmisiä vielä löytyy
Lainaus käyttäjältä: heinrich - 11.08.2015, 07:21Haluaako nyt joku järjestää bileet?Pyydetäänkö A. Kela paikalle promoamaan levymyyntiään?Haukutaanko pikkusisko rasistiksi ja herratietää miksi koska hän sattui hehkuttamaan tuota kirjoitusta?Ei...Ja miksei? Siksei, että luojan kiitos useimmilla ihmisillä, rodusta riippumatta, on riittävästi sisälukutaitoa käsittää, mitä Miriam oikeastaan sanoi. Siihen sanomaan ei suinkaan sisältynyt suvakkien häpeällistä kääntymistä omaa jaloa verenperintöään vastaan. Minä olen jo kauan vartonut, milloin tämä ketju muuttuu niin asiattomaksi että siitä päästään eroon, koska tästä tulee ihan kerta kaikkiaan vain paha olo joka kerta kun baarissa piipahtaa. Nyt kun on esitetty "mamut haisee pahalle" -argumentti (ks. edellinen sivu, ei tee mieli siteerata moista moskaa), herää jo epäilys, ettei sitä hetkeä koskaan koita. Ilmeisesti on lupa puhua toisista ihmisistä aivan niin törkeästi ja epäkunnioittavasti kuin sattuu hotsittamaan. Äly hoi älä jätä, nyt oikeasti.
Haluaako nyt joku järjestää bileet?Pyydetäänkö A. Kela paikalle promoamaan levymyyntiään?Haukutaanko pikkusisko rasistiksi ja herratietää miksi koska hän sattui hehkuttamaan tuota kirjoitusta?Ei...Ja miksei?
Solvaaminen ja kunnianloukkaaminen tuli yleistyksestä, että kaikki siirtolaiset olisivat olleet ongelmatapauksia.
Se että en ole kanssasi samaa mieltä ei tee minusta sen sisälukutaidottomampaa.
Mua ei pilkkuvirheet ja henkilöön kohdentuvat huomautukset häiritse.
Lainaus käyttäjältä: heinrich - 11.08.2015, 07:21Solvaaminen ja kunnianloukkaaminen tuli yleistyksestä, että kaikki siirtolaiset olisivat olleet ongelmatapauksia.Totesin, että suomalaiset olivat Ruotsissa rankasti yliedustettuina rikostilastoissa. Seuraavaksi totesin, että suomalaisten maine oli laajalti negatiivinen. Lopuksi esitin retorisen kysymyksen, johtuivatko nämä seikat suomalaisten geeniperimästä, "kansanluonteesta", tms. Ja vastasin omaan kysymykseeni kieltävästi, huomauttaen että tämä suomalaisten maahanmuuttajien rikollisuus selittyy paremmin sosiaalisella osattomuudella yms.Missään kohtaa en antanut ymmärtää, että "kaikki siirtolaiset olisivat olleet ongelmatapauksia". Kyllä tässä on kyse ihan luetun ymmärtämisestä.
No miten nyt "Suomalaiset" voidaan muuten käsittää kuin kansanryhmänä?Jos tarkoitit vain osaa heistä, jotaka ajautuivat, syystä tahi toisesta mainitsemiisi ongelmiin.Olisit sitten kirjoittanut niin.Eikös ole ikävää kun mielestään "ihan selvää asiaa" joutuu selittämään jälkikäteen...
hulluksihan tässä puolin ja toisin vittuilevassa vatvomisessa tulee.