Baarin kannatusmaksut
Siis kukaan kantasuomalainenhan ei tee koskaan rikoksia!
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 09.08.2015, 07:36Siis kukaan kantasuomalainenhan ei tee koskaan rikoksia!Loistava syy toivoa lisää rikoksentekijöitä.
Lainaus käyttäjältä: Loc - 09.08.2015, 07:51Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 09.08.2015, 07:36Siis kukaan kantasuomalainenhan ei tee koskaan rikoksia!Loistava syy toivoa lisää rikoksentekijöitä.Kyllä minua nyppii vankiloiden venäläis- ja virolaismäärät. Mitähän sille vois tehdä? Niin että vois tiukentaa vaikka seksuaalirikollisten tuomioita eikä musta poika sen enempää kuin valkoinenkaan enää saisi ehdollista raiskauksesta.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 09.08.2015, 07:54Lainaus käyttäjältä: Loc - 09.08.2015, 07:51Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 09.08.2015, 07:36Siis kukaan kantasuomalainenhan ei tee koskaan rikoksia!Loistava syy toivoa lisää rikoksentekijöitä.Kyllä minua nyppii vankiloiden venäläis- ja virolaismäärät. Mitähän sille vois tehdä? Niin että vois tiukentaa vaikka seksuaalirikollisten tuomioita eikä musta poika sen enempää kuin valkoinenkaan enää saisi ehdollista raiskauksesta.Itse suosittaisin passitusta takaisin kotimaidensa vankiloihin. Venäläinen vankila kun on jo oikea pelote rikolliselle.Ja tuomioiden korotuksista useimmissa rikoslajeissa olen samaa mieltä. Nykyinen oikeuslaitos raiskaa uhrit toiseen kertaan.
Mä olen maallemuuttokriittinen. Maaseutu susille.
Hei, mun mielipide oli yhtä täynnä asiaa kuin se väite johon vastasin.
Lainaus käyttäjältä: Miriam - 09.08.2015, 04:33Mä olen maallemuuttokriittinen. Maaseutu susille.Tämä on vihapuhetta, joka kohdistuu maalla asuviin ihmisiin. Mutta, sitähän ei suvaitsevainen ihminen kaupungista ymmärrä, koska, miten se nyt menikään, kehäkolmosen ulkopuolella ei asu ihmisiä vaan maalaisia. Vihapuhetta silti.