Baarin kannatusmaksut
.....Hmm...Milläs meitä hakattiin päähän kun tää "tasa-arvolla" ja muulla hutulla kuorrutettu laki ajettiin läpi?Ei ainakaan niillä lasten oikeuksilla.Jo lähtökohtaisesti vastenmielinen ajatus, että jollakin "olisi oikeus" adoptioon...Että vasen käsi heiluttelee ihmisoikeuksia ja oikea kaulapantaa.Juu, olen oikeesti sitä mieltä, että adoptioita pitäisi antaa vain oikeille perheille.Sellaisille, joissa on isä ja äiti.Niin sen luonto on tarkoittanut.
Eihän siitä ole kuin piirun alle 100 vuotta kun me suomalaiset teurastimme toisiamme varsin estottomasti, Wikipedian mukaan 27 038 kuollutta.
On jännää, miten kovasti vastustetaan monikulttuurisuutta, kun Suomessa on kuitenkin jo aika helvetin pitkään ollut monta kulttuuria.
Lainaus käyttäjältä: KalvinK - 09.08.2015, 00:08Eihän siitä ole kuin piirun alle 100 vuotta kun me suomalaiset teurastimme toisiamme varsin estottomasti, Wikipedian mukaan 27 038 kuollutta. Sama porukkahan sen punakapinan silloin aloitti, kuin nyt on tuota multikulttuurisuutta väkisin tuomassa tänne. SDP ja kommunistit haaveili paremmasta elämästä Neuvostoliitossa, jotkut sinne lähtikin huomatakseen ettei siellä ollutkaan tarjolla leipää ja piimää, vaan itsekaivettu kuoppa johon pääsi lepäämään lyijyllä täytettynä.IKRM
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 08.08.2015, 23:00On jännää, miten kovasti vastustetaan monikulttuurisuutta, kun Suomessa on kuitenkin jo aika helvetin pitkään ollut monta kulttuuria.Niin, ja pitsaakin on syöty jo 70-luvulta asti ja spagettia kans.IKRM
Mä oon aika usein miettinyt et miks joidenkin pitää muodostaa kauhean simppeleitä ja helppoja ja mustavalkoisia "totuuksia" elämästä. Ja tullut siihen tulokseen että sellaiset "totuudet" tuntuvat jotenkin turvallisilta kun ne on helppoa hahmottaa. Ainoa ongelma tietty sellaisten "totuuksien" kanssa elämisessä on että todellisuus on oikeasti mutkikas.
Lainaus käyttäjältä: hiz - 08.08.2015, 23:30Ja pitäisikö sitten turismikin varmuuden vuoksi kieltää? Ulkomaiset firmat pois täältä?Kovasti yritän ymmärtää kaikkien näkökulmia, mutta tässä en nyt näe mitä haetaan. Saa valaista, kiitos.Se, kun maahan tunkeudutaan ilman riittäviä asiapapereita, rahaa ym. ei kyllä liity turismiin tai yrittämiseen. Jos tarkoitus on pelastaa toist luodeilta ja tarjota "turvapaikkoja" niin se ei tapahdu silläpelin, että lasketaan pakolaisveneisiin päässeet afroalfat eurooppalaisiin diskoihin luomaan kilpailua suomalaismiehille, kun toisella kädellä sitten kerätään rahaa tyttöjen kouluttamiseen lähtömaissa, eikä kutsuta heitä tänne. Missään nimessä. Lähtömaiden kunnostus on se salaisuus ja siihen tää ns. maahanmuuttokritiikki pitkälti tähtää, että jokainen maa hoitakoon ittensä, muutoin se tulee muiden hoidettavaksi.
Ja pitäisikö sitten turismikin varmuuden vuoksi kieltää? Ulkomaiset firmat pois täältä?Kovasti yritän ymmärtää kaikkien näkökulmia, mutta tässä en nyt näe mitä haetaan. Saa valaista, kiitos.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 08.08.2015, 22:43Mun ammattilainen mielipide historioitsijana: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!Oliskohan tässä nyt, Stylos, esimerkki asiallisesta maahanmuuttokeskustelusta? Ammattilaisen mielipide, asiallinen, tiivistetty ja hyvin perusteltu, akateemista keskustelutaitoa parhaimmillaan?IKRM
Mun ammattilainen mielipide historioitsijana: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Dippa ja dai...Sä oot beibi väärällä alalla, tuu pois sieltä...Meinaako historioitsija oikeasti, ettei noilla alueilla mistä meille tätä rikkautta ollaan tuomassa, ole tapeltu laitimmaista muutamaa tuhatta vuotta?Mielelläni toki kuuntelen kun ammattilainen esittää väitteensä tueksi faktaa...Tähän alkuun esittäisin kylläkin todella tarkkaa sisäilmatutkimusta sinne yliopistolle Lisäksi olisi kiva noin yleensäkin tietää missä tää nisäkäslaji EI olisi puolustanut reviiriään ja lauman kasvaessa hankkinut sitä "lebensraumia"?Mutta tästäkin varmaan saadaan nyt ammattilaisen selvitys asiaan.Ja ennenkuin herra professori copypastaa tänne koko linkkikokoelmansa...Koita saada ihan itse kirjoitettua se selvitykses.Pro tip: oikeesti niitä ulkomaankielisiä linkkejä ei lue juuri kukaan