Baarin kannatusmaksut
Minähän en yleensä juo paljoa alkoholia ja omaan voimakkaan perversion politiikasta, yhteiskunnasta, uskonnoista, historiasta jne. väittelyyn, mutta nykyistä suomalaista maahanmuutto ”keskustelua” lukiessa ja kuunnellessa tulee jotenkin halu vetää lähinnä veretseisauttavat lärvit.
Mutta se ei ollut niinkään pointtini vaan se ettei valkoinen väri ja länsimainen sivistys mitenkään korreloi fiksun käyttäytymisen kanssa.
Stylos ei taitaisi huolia mua Tallinnan reissulle vetämään kunnon kumarat En tosi ole vielä ollutkaan laivalla kunnon tumussa, että ois uus kokemus Yhtäkaikki minusta on ollut hyvä, että on voitu skriivata ylös kaikenlaisia mietteitä aiheesta
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 08.08.2015, 11:51Mutta se ei ollut niinkään pointtini vaan se ettei valkoinen väri ja länsimainen sivistys mitenkään korreloi fiksun käyttäytymisen kanssa. Jostain kumman syystä noissa tummien asuttamissa maissa on enemmän ongelmia, ne ovat jatkuneet satoja ja tuhansia vuosia
Moni kulttuuri itsessään on jo mahdoton käsite.
Mun ammattilainen mielipide historioitsijana: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 08.08.2015, 15:31Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 08.08.2015, 11:51Mutta se ei ollut niinkään pointtini vaan se ettei valkoinen väri ja länsimainen sivistys mitenkään korreloi fiksun käyttäytymisen kanssa. Jostain kumman syystä noissa tummien asuttamissa maissa on enemmän ongelmia, ne ovat jatkuneet satoja ja tuhansia vuosiaMun asiallinen vastaus ketjun jatkeeksi: Kai sulla on jotain historiallisia lähteitä tämän väitteen tueksi?Mun ammattilainen mielipide historioitsijana: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Ja pitäisikö sitten turismikin varmuuden vuoksi kieltää? Ulkomaiset firmat pois täältä?Kovasti yritän ymmärtää kaikkien näkökulmia, mutta tässä en nyt näe mitä haetaan. Saa valaista, kiitos.