Baarin kannatusmaksut
Kas kun kaikki ollit on ihan hiljaa Jyväskylästä tässä ketjussa...
Lainaus käyttäjältä: Salix - 01.08.2015, 20:28Kas kun kaikki ollit on ihan hiljaa Jyväskylästä tässä ketjussa... Valtamedian uutisointiin ei tässäkään juurikaan kannata uskoa, odotellaan ja kuunnellaan kunnes somessa alkaa kiertää enemmän totuutta sisältävät uutiset.
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 01.08.2015, 20:54Lainaus käyttäjältä: Salix - 01.08.2015, 20:28Kas kun kaikki ollit on ihan hiljaa Jyväskylästä tässä ketjussa... Valtamedian uutisointiin ei tässäkään juurikaan kannata uskoa, odotellaan ja kuunnellaan kunnes somessa alkaa kiertää enemmän totuutta sisältävät uutiset.Mulla ei oo facee tai twitterii, niin luen vaan Suomi24:ää koska sillä on paremmin niinku oikeet tietoo ku lehdis tai telkas.
Lainaus käyttäjältä: KalvinK - 01.08.2015, 23:18Lainaus käyttäjältä: IKRM - 01.08.2015, 20:54Lainaus käyttäjältä: Salix - 01.08.2015, 20:28Kas kun kaikki ollit on ihan hiljaa Jyväskylästä tässä ketjussa... Valtamedian uutisointiin ei tässäkään juurikaan kannata uskoa, odotellaan ja kuunnellaan kunnes somessa alkaa kiertää enemmän totuutta sisältävät uutiset.Mulla ei oo facee tai twitterii, niin luen vaan Suomi24:ää koska sillä on paremmin niinku oikeet tietoo ku lehdis tai telkas.Mahdollista toki tuokin... Toivotan pitkää vieteriä.Totuuden jyväset voivat olla siinä suossa todella syvälle haudattuina...
Mä oon niin maan perkeleesti yrittäny googlata ja vaikka mitä mutta kaikki mitä monikulttuurillisuudesta oon löytäny,koskien Suomea tai muita maita on ollut negatiivista palautetta. Ja tarkotan ny nimenomaan sitä monikylttyyriä.Voisko joku fiksumpi nyt sitten tiivistää tyhmälle että mitä hyötyä siitä on kun sanotaan että ilman sitä Suomi ei pärjääja se on ihanaa ja kaunista ? Pakkohan siitä on jotain olla ku tuhannet ihmiset lähtee sitä toreille ja turuille kannattamaan... vai lähteeks ne sittenkin osottamaan mieltään vastustajia vastaan eikä varsinaisesti puolesta ?Eilen meinaan juttelin kapakassa herrasmiesten kanssa jotka kantoi ihan avoimesti SS merkkejä vaatteissaan ja kaikki heidän argumenttinsa oli kyllä ihan valideja.Nimimerkillä, -Epätietoinen.
Monikulttuurisuus on monokulttuurisuuden vastakohta. Se tarkoittaa sitä että erilaiset kulttuurit elävät rinnakkain toisiinsa vaikuttaen. Yksinkertaistettuna ruokaan karjalanpiirakka on riiseineen malliesimerkki mitä voi syntyä kun vieras vaikute (riisi) tuodaan maahan. Jos taas puhutaan tästä niin sanottujen maahanmuuttokriitikoiden parjaamasta niin sanotusta monikulturismista joka heidän mukaan tarkoittaa sitä että me suvakit halutaan tänne kaikki maailman muslimit ja sharialaki... Sitä ei ole olemassa kuin rasistien unelmissa.
Jos nyt taas sitten monikulttuuri/monikulturismi rinnastetaankin maahanmuuttoon eikä kulttuurien muovautumiseen (joka nykymaailmassa ei tarvitse vieraan kulttuurin saapumista fyysisessä muodossa toiseen kulttuuriin, google does it!) niin tällöinhän saavutaan tilanteeseen jolloin samassa tilassa asustelee erilaista kulttuureista saapuneet ihmiset,myös nuo ääriainestoa olevat ja tällöin tilanne on sellainen että konfliktien mahdollisuus kasvaa rajustikin.
Jos kebabbi mestat ja pizzeriat sivutaan (koska pidän perinteisistä snagareista enemmän ja ne ovat kadonneet pitkälti ulkokulttuurillisen bisneksen myötä) niin mikä se hyöty olikaan ?