Baarin kannatusmaksut
Kokonaisuuden kannalta turvapaikan hakijat ja sellaset on aika marginaalinen juttu (toistaseks) ja taloudellisesti isommat ongelmat kyllä tulee vähän muualta vaikka näihinkin mm. rahan siirtyminen ulkomaalaisen työvoiman kautta ulos maastatuo aika ison siivun.
Tän koko sirkuksen valitettavin puoli kiteytyy melko pitkälle tohon hämiksen sivulauseeseen."mä an anna mainostuloja nettisivulle X, koska väärinsammutus"
Lainaus käyttäjältä: heinrich - 31.07.2015, 09:19Tän koko sirkuksen valitettavin puoli kiteytyy melko pitkälle tohon hämiksen sivulauseeseen."mä an anna mainostuloja nettisivulle X, koska väärinsammutus"MV:n käyttäminen on kuin käyttäisi Seiskaa tai Russia Todayta varteenotettavana uutislähteenä.
Ollaan me vaan niin vitun lampaita, tiedostetaan ongelmia ja uskalletaan välillä jopa huutaa naama punasena jossain nettifoorumilla.Sitä päivää että Matit ja Maijat on oikeesti barrikadeilla huutamassa perkelettä, sitä tuskin tulee.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 31.07.2015, 13:29Lainaus käyttäjältä: heinrich - 31.07.2015, 09:19Tän koko sirkuksen valitettavin puoli kiteytyy melko pitkälle tohon hämiksen sivulauseeseen."mä an anna mainostuloja nettisivulle X, koska väärinsammutus"MV:n käyttäminen on kuin käyttäisi Seiskaa tai Russia Todayta varteenotettavana uutislähteenä.En ees tiiä mikä MV o mutta tossa artikkelissa viitteet oli lakitekstistä ni ööö... ei kelpaa ?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 31.07.2015, 14:13Lainaus käyttäjältä: Alexios - 31.07.2015, 13:29Lainaus käyttäjältä: heinrich - 31.07.2015, 09:19Tän koko sirkuksen valitettavin puoli kiteytyy melko pitkälle tohon hämiksen sivulauseeseen."mä an anna mainostuloja nettisivulle X, koska väärinsammutus"MV:n käyttäminen on kuin käyttäisi Seiskaa tai Russia Todayta varteenotettavana uutislähteenä.En ees tiiä mikä MV o mutta tossa artikkelissa viitteet oli lakitekstistä ni ööö... ei kelpaa ? Laki-teksti kelpaa, MV:n näkemys laista ei. Jos ei näe eroa noiden välillä, niin ei voi auttaa.
MV:n käyttäminen on kuin käyttäisi Seiskaa tai Russia Todayta varteenotettavana uutislähteenä.
Oma kantani maahanmuuttoon on tiukentunut entisestä maailmojasyleilevästä hipihköstä. Mitäs mieltä olette ulkomaalaisten vankien määrästä Suomen vankiloissa?Vuonna 2014 keskivankiluku oli 3 097, kun se vuotta aikaisemmin oli 3 175. Ulkomaalaisten osuus kaikista vangeista on hieman lisääntynyt. Vuonna 2014 heitä oli noin 16 % vangeista, 483 henkilöä. Vuonna 2000 heidän prosentuaalinen osuutensa oli 6,1 % (173 henkilöä).http://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/rikosseuraamuslaitos/tilastot/vangit.html