Baarin kannatusmaksut
Mikään muu maapallon eläinlaji kuin ihminen ei ole niin tyhmä, että tuhoaisi oman elinympäristönsä ja tappaisi ahneudessaan lajitovereitaan siinä sivussa mielin määrin.
Suomi on vauras maa:http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/suomalaiset-isis-terroristit-saavat-yha-kelan-tukia-lahes-kaikki-etuudet-maksetaan-tavalliseen-tapaan/
Jahas, baarin sensuuri iski, -----
Lainaus käyttäjältä: klipklop - 06.08.2015, 01:08Se mitä olen jaksanut valtamediaa seurata (vaan korjaattehan te jos olen väärässä) tämän rasismi-/maahanmuuttoaiheen tiimoilta, olen ihmetellyt tänne tulevien etnisten ryhmien haluttomuutta tuomita "omiensa" tekemiä rikoksia.Tuota... Jos joku suomalainen juoppojuntti tekee rikoksen, pitääkö kaikkien suomalaisten heti julkaista joku yhteinen tuomitseva ja irtisanoutuva kannanotto? Jos ei, niin miksi muilla kansallisuuksilla on velvollisuus tehdä se? Ovatko ne jotain homogeenisia ryhmiä, että heillä on jonkinlainen yhteisvastuu yksittäisten jäsenten rikoksista?
Se mitä olen jaksanut valtamediaa seurata (vaan korjaattehan te jos olen väärässä) tämän rasismi-/maahanmuuttoaiheen tiimoilta, olen ihmetellyt tänne tulevien etnisten ryhmien haluttomuutta tuomita "omiensa" tekemiä rikoksia.
Sillä esim Nairobissa ollessani juuri ne valkoiset miehet ovat olleet erittäin vaarallisesti käyttäytyviä. Hirviöitä suorastaan. Heille se että valkoinen nainen liikkui mustan miehen kanssa vain oli liikaa. Sillä silmäyksellä lähti kulttuurinen "sivistys" huitsin vi***uun; sanottiin törkeyksiä päin naamaa ja yökerhosta lähti perään nuoret miehet ja yrittivät suistaa pois tieltä autoamme ja picupin ikkunasta tuli stilettiä.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 08.08.2015, 10:26Sillä esim Nairobissa ollessani juuri ne valkoiset miehet ovat olleet erittäin vaarallisesti käyttäytyviä. Hirviöitä suorastaan. Heille se että valkoinen nainen liikkui mustan miehen kanssa vain oli liikaa. Sillä silmäyksellä lähti kulttuurinen "sivistys" huitsin vi***uun; sanottiin törkeyksiä päin naamaa ja yökerhosta lähti perään nuoret miehet ja yrittivät suistaa pois tieltä autoamme ja picupin ikkunasta tuli stilettiä. Veikkaanpa, että jos olisin ollut tuolla Nairobissa ja liikkunut mustan naisen kanssa, niin käytös oli ollut mustien miesten taholta varmasti aivan samanlaista, sillä erotuksella, että en tässä enää kirjoittelis yhtään mitään, vaan se mitä minusta olis jäljellä olis Nairobilaisella kaatopaikalla mätänemässä.Monikulttuurisuus ei toimi, puolin eikä toisin, sitähän tässä on yritetty sanoa monella suulla. Sen vuoksi monikulttuurisuus on tuhoon tuomittu ideologia, aina ja kaikkialla.