Baarin kannatusmaksut
Ihan vaan tälleen aiheen sivusta, että miten uskonsodat liittyy rasismiin millään tavalla?
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 06.08.2015, 21:54Ihan vaan tälleen aiheen sivusta, että miten uskonsodat liittyy rasismiin millään tavalla?Ne elävät usein symbioosissa, jakavat saman pururadan johtuen maaperän otollisuudesta.
Se mitä olen jaksanut valtamediaa seurata (vaan korjaattehan te jos olen väärässä) tämän rasismi-/maahanmuuttoaiheen tiimoilta, olen ihmetellyt tänne tulevien etnisten ryhmien haluttomuutta tuomita "omiensa" tekemiä rikoksia.
Ja kyllä. Maahanmuuttajat ovat yliedustettuja rikostilastoissa. Mutta minua kiinnostaisi miksi. Mutta ei sitä saa selvittää, kun ainoa vastaus mikä kelpaa on se että ne ovat afrikkalaisia raiskaaja muslimeja.
Lainaus käyttäjältä: Nick - 06.08.2015, 22:00Lainaus käyttäjältä: balthazar - 06.08.2015, 21:54Ihan vaan tälleen aiheen sivusta, että miten uskonsodat liittyy rasismiin millään tavalla?Ne elävät usein symbioosissa, jakavat saman pururadan johtuen maaperän otollisuudesta.No tuo on kyllä totta, että etnisiä puhdistuksia on naamioitu uskontaisteluiksi kautta aikojen. Hankala kuvitella tilannetta toisinpäin, mutta varmaan siitäkin löytyy esimerkkejä....ja nyt itse sorrun läsyttämään turhan kaukaisista asioista, kun puhe oli rasismista, mahdollisesti jopa some-aikakaudella.
Lainaus käyttäjältä: Jussi Web - 06.08.2015, 22:52Ja kyllä. Maahanmuuttajat ovat yliedustettuja rikostilastoissa. Mutta minua kiinnostaisi miksi. Mutta ei sitä saa selvittää, kun ainoa vastaus mikä kelpaa on se että ne ovat afrikkalaisia raiskaaja muslimeja. Herää ajatus, että pitäisikö jotenkin maahanmuuttoon myös asettaa sukupuolikiintiöitä. Voisi hillitä näitä nuoria miehiä jos heillä olisi enemmän 'oman väen' naisia johon keskittää mielenkiintonsa. Tosin en tiedä haluaako kukaan afrikkalaisyntyinen nainen tulla tänne, jos heidän riski tulla Suomessa raiskatuksi on nelinkertainen suomalaisnaiseen verrattuna (käy ilmi tuosta samasta linkistä). Lähteestä ei käy ilmi onko näissä tapauksissa raiskaaja ollut suomalainen vai toinen maahanmuuttaja.
Herää ajatus, että pitäisikö jotenkin maahanmuuttoon myös asettaa sukupuolikiintiöitä. Voisi hillitä näitä nuoria miehiä jos heillä olisi enemmän 'oman väen' naisia johon keskittää mielenkiintonsa. Tosin en tiedä haluaako kukaan afrikkalaisyntyinen nainen tulla tänne, jos heidän riski tulla Suomessa raiskatuksi on nelinkertainen suomalaisnaiseen verrattuna (käy ilmi tuosta samasta linkistä). Lähteestä ei käy ilmi onko näissä tapauksissa raiskaaja ollut suomalainen vai toinen maahanmuuttaja.
Niin kauan kuin maailman julmimpia petoeläimiä, eli evoluution/Jumalan virheluomuksia, joita myös ihmisiksi kutsutaan, tallustaa planeettamme pinnalla,niin kauan jatkuu sama sortaminen ja valtataistelu, milloin minkäkin syyn nojalla. Pahoja ja turmeltuneita ovat ihmiset, jotka lopulta aiheuttavat maailmanlopun.