Baarin kannatusmaksut
Itse jonkinlaisena kontrollifriikkinä rummutan edelleen lakien ja rangaistusten koventamisen (ts. järkeistämisen) puolesta. En millään muotoa kykene hyväksymään sitä että tähän maahan tullaan tehtailemaan rikoksia, olipa nyt sitten kyseessä pakolainen, mamu, turisti tai mikä hyvänsä. Enkä hyväksy sitäkään että väkivaltarikoksista jaellaan tuon tuosta jotain helvetin EHDOLLISIA tuomioita ties mihin pykäliin vedoten, oli sitten syytettynä valkoinen suomi-julli tai zimbabwelainen mugabe. Nyt vittu edes jotkut isännän otteet touhuun.Se mitä olen jaksanut valtamediaa seurata (vaan korjaattehan te jos olen väärässä) tämän rasismi-/maahanmuuttoaiheen tiimoilta, olen ihmetellyt tänne tulevien etnisten ryhmien haluttomuutta tuomita "omiensa" tekemiä rikoksia. Lähinnä vain meuhkataan suomalaisten rasismista ja siitä ettei pitäisi syyllistää kaikkia jos muutama porukasta tekee rikoksia. Minä kun olen sitä sakkia joka pienen hetken häpeää omaa kansallisuuttaan kun lukee uutisen vaikkapa Tallinnassa ympärikännissä perseilleestä kantasuomalaisesta urpolaumasta. Ja vitusti enemmän häpeäisin jos olisin pakolaisena jossain vieraassa maassa ja "oma porukkani" raiskailisi siellä paikallisia naisia, mukiloisi joukolla yksinäisiä kaduntallaajia ja vaatisi vielä kunnioitusta omalle kulttuurilleen.
Luepa joskus vanhaa testamenttia ja mieti minkälainen yhteiskunta olisi jos sitä sovellettaisiin kirjaimellisesti.
Lainaus käyttäjältä: Jussi Web - 06.08.2015, 09:45Luepa joskus vanhaa testamenttia ja mieti minkälainen yhteiskunta olisi jos sitä sovellettaisiin kirjaimellisesti.Jos luet joskus sen uudenkin niin ymmärrät että vanhan testamentin merkitys protestanttisessa kristinuskossa on lähinnä kertoa historiasta. Suunnilleen sama kun tuomitsisit kaikki suomalaiset kalevalan mukaan.
Lainaus käyttäjältä: Loc - 06.08.2015, 10:04Lainaus käyttäjältä: Jussi Web - 06.08.2015, 09:45Luepa joskus vanhaa testamenttia ja mieti minkälainen yhteiskunta olisi jos sitä sovellettaisiin kirjaimellisesti.Jos luet joskus sen uudenkin niin ymmärrät että vanhan testamentin merkitys protestanttisessa kristinuskossa on lähinnä kertoa historiasta. Suunnilleen sama kun tuomitsisit kaikki suomalaiset kalevalan mukaan. En minä tuomitsekaan kaikkia kristittyjä raamatun mukaan. Kuten ei kaikkia muslimeja pitäisi tuomita koraanin mukaan.
kymmeniä tuhansia kristittyjä tapetaan joka vuosi uskonvainoissa.