Baarin kannatusmaksut
Koska sitä saa mitä minkä tilaston jaksaa guuglata niin en jaksa alkaa ajatusteni perusteeksi moista tekemään, mutta siihen nähden että moni/monokulttuurirähinän - ja ihan kaiken muunkin perseilyn ja riitelyn ja väkivallan ja rikollisuuden mitä tässä maassa harrastetaan - ylläpitäjinä ja primus moottoreina kappalemääräisesti (ei siis prosentteina) sekä "keskustelun" että tekemisen tasolla ei kovin montaa ahmedia tai mitään muutakaan ulkkaria näy ei kuulu.
Hyvä kirjoitus pikkusisko. Ja mitä tulee islamin uskoisten lahjoista tieteelle... Kannattaa aloittaa tutustuminen aiheeseen vaikka tällä https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islam_and_science#History. Muun muassa kemia, tähtitiede ja matematiikka sekä koko tieteellinen metodi saavat kiittää huomattavasti heitä.
Lainaus käyttäjältä: vorona - 02.08.2015, 11:06Koska sitä saa mitä minkä tilaston jaksaa guuglata niin en jaksa alkaa ajatusteni perusteeksi moista tekemään, mutta siihen nähden että moni/monokulttuurirähinän - ja ihan kaiken muunkin perseilyn ja riitelyn ja väkivallan ja rikollisuuden mitä tässä maassa harrastetaan - ylläpitäjinä ja primus moottoreina kappalemääräisesti (ei siis prosentteina) sekä "keskustelun" että tekemisen tasolla ei kovin montaa ahmedia tai mitään muutakaan ulkkaria näy ei kuulu.No jos sit käytännöstä ilman tilastoja tai mutuun perustuvaa tekstiä :Ainoat varsinaiset jutut lähivuosina joissa olen ollut tekemisissä virkavallan kanssa niin, että olen ollut syytettynä osapuolena on kaikki lähteneet siitä tilanteesta että ulkopuolisesta kulttuurista saapuneet henkilöt ovat käyttäytyneet tämän kulttuurin tapojen vastaisesti. Ja joo, kyse on siitä paljon puhutusta seksuaalikäyttäytymisen erilaisuudesta.Suomennettuna,On ollut tapauksia jossa on huudettu apua naisen toimesta ja sitten on ollut väkivaltaa ja avustaja on ollut syytettynä.Oletettavasti näitä tapauksia ei olisi tapahtunut jos ko. kulttuurin edustajat eivät olisi olleet läsnä.Jos tälläistä oletetaan tapahtuvan jatkossakin niin toivoisin, että vaikka tässä, ne naiset jotka mahdollisesti kannattavat vieraankulttuurin tapojen mukaisesti elävien henkilöiden maahantuloa, kertoisivat pitääkö heitä auttaa jos sattuu että joku/jotkut näistä henkilöistä alkaa väkisin raahaamaan puskaan sinua tai vaikkapa teinihelvetistä kotiin konttaavaa tytärtäsi ?Ihan vaan sillä et osaan tehdä monikulttuurillisesti oikein? *edit*Korjaus. Tuli mieleen että yksi tapaus on jossa kantasuomalainen mies ahdisteli kiinalaista tyttöä ja vähän vahingossa tönäisin sitä niin ettäjotain pientä meni rikki. Ei vaateita. Palkkioksi tuli ikuiset ilmaiset sapuskat ko. tytön vanhempien ravintolassa.
Jos mä tähän kohtaan kysyn, että paljonko islaminusko on tuonut tähän maailmaan uutta ja helpompaa elämää, esim. keksintöjen puolesta? Paljonko on islaminuskoisissa maissa (siis niissä, missä ko. uskonto on ollut vallalla ja valtion pääuskontona) on tehty uusia keksintöjä, jotka on helpottaneet elämää yleisesti?
...Tarkoitan sitä, että erilainen kulttuuritausta ei automaattisesti selitä sitä, että joku on väkivaltainen kusipää - jotkut nyt vaan ovat mulkkuja ihan sama mistä tulevat. Ja niitä kun meillä on ihan kotoperäisestkin, kuten joka paikassa muuallakin, niin mihin se tilannetta parantaisi että vain osa mulkuista ajetaan pois?
Halukkaat voi kuukletella Suomen karttaa vuodelta -39 ja päätellä sitten itse kuinka "mamuja" nää evakot oli muuhun väestöön nähden...
Hmm...http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031319350781_uu.shtmlEi mulla tohon muuta ny...
Siitä kartasta selviää, että se Karjala oli meidän.Ts. Karjalaiset olivat Suomalaisia.
Tehän haluaisittekin poimia tai niin ainakin väitätte kirkasotsaisesti tapahtuvan, poimia vain ne kirsikat siitä kakusta.Perhana vieköön...Suorastaan tuskastuttavaa katsella tollasta hölmöyttä!
Lainaus käyttäjältä: ChiliN - 30.07.2015, 19:33Ei tänne nytkään niin vain vapaasti pääse muuttamaan: http://www.migri.fi/oleskeluluvatMiten lie Romanian mustalaiset ovat päässeetkään,jos tuo on ainut ja oikea tapa saada lupa. Todella surullista nähdä lähes päivittäin naisia istumassa kadulla ja kerjäämässä.Ahtisaari onkin näemmä ottanut kantaa aiheeseen golfkiertueen pakeilta: http://yle.fi/uutiset/ahtisaari_totta_ihmeessa_keskustelu_monikulttuurisuudesta_vaikuttaa_suomen_maineeseen/8189390Tuosta tuli mieleen se vanha tuttu,että ainako Suomen on, vuodesta toiseen haettava jotain "katu-uskottavuutta" kaikilta maailman kansalaisilta ja silmäätekeviltä- ei riittä että on "tavis", vaan pitää olla jotain mielettömän erikoista ja mainetta pitää yllä,vaikka itkukurkussa. Ahtisaaren mainitseman "pohjoismaisen demokratian" toivoisin itse saavuttavan enemmistön maailmasta-olkoon kuinka lapsellinen ja naivi ajatus hyvänsä.Jos haluaa auttaa kaikkein kurjimpia ja köyhimpiä ihmisiä, on vissiin lähdettävä itse sinne heidän maihinsa-kun siis köyhimmillä ei ole fyffee siirtyä yhtään mihinkään sieltä..tai sitten esim. lähettää rahaa, jotta saavat matkaliput SuomeenKyse ei välttämättä ole muuttamisesta vaan matkailusta. Jos ei vaadita viisumia tai oleskelulupaa etukäteen, oivoi. Ja tuo ulkomaalaisten määrä rikosten määrässä ei selity maahanmuutolla vaan nimenomaan "matkailijoilla".
Ei tänne nytkään niin vain vapaasti pääse muuttamaan: http://www.migri.fi/oleskeluluvat