Baarin kannatusmaksut
Kappaleen nimee ja esittäjää en muista: sidon kädet käsinojiin ja katkon sormet niin et enää töki mua.....
Ihminen taitaa usein kuulla mitä tahtoo, joten onhan näitä. Viimeisin kinkykorvaa säväyttänyt oli Patti Smithin ja erityisesti sittemmin Garbagen versioima Because the night:"Come on now try and understandThe way I feel when I'm in your handsTake my hand come undercoverThey can't hurt you nowCan't hurt you now, can't hurt you now""Come on now try and understandThe way I feel under your commandTake my hand as the sun descendsThey can't touch you nowCan't touch you now, can't touch you now"Ja sit ihan lemppari, Death in Vegasin Hands around my throat. Tarvinneeko kommentoida enempää
Tuure Boeliuksen uusi kesäkumi biisi - Hengitä, ainakin omaan korvaan kääntyi kinkyyn muotoon.Hengitä syvään, keskity hyväänSun ei tarvi huolias kantaa enääPuhalla ne ulos, päästä mut sisäänLupaan ettei sun tarvii miettii mitään kun muaHengitä, hengitäAnna kun mä kosken suaHengitä, hengitä...Tässä on avaruusSama vanha mut joku uusBeibi mä tarjoon sulle suojaaKun sä vasten mun ihoani huokaatNyt voit silmäsi sulkeeAntaa kellojen kulkeeNyt on sun vuoro tuntee kuinka välitän