Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Suzie - 28.10.2015, 16:01Aika hurjat vaatimukset tolla softalla:- Haluaa pääsyn mun osoitekirjaan. Haluaakohan jakaa sen muille?- Haluaa lukea mun SMS:t. Haluaako lähettääkin?- Haluaa katsoa mihin numeroon olen puhunut ja puhunko parhaillaan. Haluaakohan soittaa?- Haluaa katsoa mun kameralla otetut kuvat. Haluaakohan jakaa ne itsekseen?- Käyttää kameraa ja mikrofonia. Liveseurantaa?jneMihin nää kaikki tiedot tarvitaan, joku taitaa hieman profiloida käyttäjiä ja heidän verkostojaan. Entäpä jos joku kräkkää noiden serverin, löytyykö sitten mun pervoluurin tekstarit ja valokuvat torrenttina jaossa?Jos tosiaan tuollainen on, niin todellakin ei kiitos
Aika hurjat vaatimukset tolla softalla:- Haluaa pääsyn mun osoitekirjaan. Haluaakohan jakaa sen muille?- Haluaa lukea mun SMS:t. Haluaako lähettääkin?- Haluaa katsoa mihin numeroon olen puhunut ja puhunko parhaillaan. Haluaakohan soittaa?- Haluaa katsoa mun kameralla otetut kuvat. Haluaakohan jakaa ne itsekseen?- Käyttää kameraa ja mikrofonia. Liveseurantaa?jneMihin nää kaikki tiedot tarvitaan, joku taitaa hieman profiloida käyttäjiä ja heidän verkostojaan. Entäpä jos joku kräkkää noiden serverin, löytyykö sitten mun pervoluurin tekstarit ja valokuvat torrenttina jaossa?
Lainaus käyttäjältä: Suzie - 28.10.2015, 16:01Aika hurjat vaatimukset tolla softalla:- Haluaa pääsyn mun osoitekirjaan. Haluaakohan jakaa sen muille?- Haluaa lukea mun SMS:t. Haluaako lähettääkin?- Haluaa katsoa mihin numeroon olen puhunut ja puhunko parhaillaan. Haluaakohan soittaa?- Haluaa katsoa mun kameralla otetut kuvat. Haluaakohan jakaa ne itsekseen?- Käyttää kameraa ja mikrofonia. Liveseurantaa?jneMihin nää kaikki tiedot tarvitaan, joku taitaa hieman profiloida käyttäjiä ja heidän verkostojaan. Entäpä jos joku kräkkää noiden serverin, löytyykö sitten mun pervoluurin tekstarit ja valokuvat torrenttina jaossa?Joo samaa mietin kun muutama viikko sitten tätä softaa olin lataamassa. Jäi sitten lataamatta. Täytynee ostaa oma pervo älypuhelin -tt
Lainaus käyttäjältä: tillistallis - 28.10.2015, 18:01Lainaus käyttäjältä: Suzie - 28.10.2015, 16:01Aika hurjat vaatimukset tolla softalla:- Haluaa pääsyn mun osoitekirjaan. Haluaakohan jakaa sen muille?- Haluaa lukea mun SMS:t. Haluaako lähettääkin?- Haluaa katsoa mihin numeroon olen puhunut ja puhunko parhaillaan. Haluaakohan soittaa?- Haluaa katsoa mun kameralla otetut kuvat. Haluaakohan jakaa ne itsekseen?- Käyttää kameraa ja mikrofonia. Liveseurantaa?jneMihin nää kaikki tiedot tarvitaan, joku taitaa hieman profiloida käyttäjiä ja heidän verkostojaan. Entäpä jos joku kräkkää noiden serverin, löytyykö sitten mun pervoluurin tekstarit ja valokuvat torrenttina jaossa?Joo samaa mietin kun muutama viikko sitten tätä softaa olin lataamassa. Jäi sitten lataamatta. Täytynee ostaa oma pervo älypuhelin -ttJa jos pervolle puhelimelle erehdyt antamaan google-tilin tiedot niin se synkkaa kaikki tiedot samoiksi...