Baarin kannatusmaksut
Luin kerran kuvauksen, mitä miehelle seksi merkitsee ja miltä se tuntuu. Kun löytäisinkin sen laittaakseni tähän. Mieleen jäi kumminkin seksin tuovan miehelle samaa hyväksyntää, mitä naiselle tunnetasolla huolenpito, hyväksyntä ja arvostus.
Lainaus käyttäjältä: Maaria - 26.07.2015, 15:17Luin kerran kuvauksen, mitä miehelle seksi merkitsee ja miltä se tuntuu. Kun löytäisinkin sen laittaakseni tähän. Mieleen jäi kumminkin seksin tuovan miehelle samaa hyväksyntää, mitä naiselle tunnetasolla huolenpito, hyväksyntä ja arvostus. Pahoittelut,että omat erittäin huonot kokemukset tuovat sävynsä näihin mun jupinoihin-Tuon perusteella itse voisin ajatella,että miessukupuolinen hakee jatkuvaa hyväksyntää,huolenpitoa,arvostusta jne. eri naisilta.Mua kiinnostaa tavallaan myös tuo termi Pihtaaminen- en kai joskus ole osannut pihdata ja nyt pitää elää ilman..eikäku.. Eli etku jos sä tykkäät jostain ihmisestä paljon,niin miks niinku joku pihtaa sitte..ellei se ole kinky ja laittaa orjan kerjäämään..mä en niinku vaan tajuu,kumminkaan oikeesti. Jos ei halua alkaa seksiin, niin mulle se tarkottaa sellasta et se toinen ei tykkää siitä toisesta,oikeesti..toki on ihmisillä tilanteita, missä ei voi olla kuin kaniini-sairaudet, masennus,vauva vie voimat ymv., mut niinku jos sä tykkäät, niin voi vaikka avata sakset..toi pihtaus kuullostaa joltain esihistorialliselta ajalta tai just ennen ristusta
Olen itse ollut pitkässä avioliitossa aikoinani yli kaksikymmentä vuotta,mutta "petin" vaimoani mennen tullen lähes jatkuvasti muiden naisten kanssa.
Minä täysin ymmärrän pettämisen aiheuttaman tuskan ja surun. En vain itse koe seksuaalisessa mielessä petetyksi tulemisen kuuluvan niihin " graaveimpiin" tapahtumiin parisuhteessa. Minua voisi pettää monella muulla tavalla paljon pahemmin.Olemme mieheni kanssa pettäneet entisissä liitoissamme. Minä olen varmaan pettänyt useammin kuin mies. No. Minulla on vähemmän parisuhteita tai seuruatelusuhteita kuin miehellä, vaikka sitten seksikumppaneita on ollut enemmän. Todennäköisyys on suuri, että petämme toisiamme. Ja tiedostamme sen. Asiaa on puitu ja mietitty. Kyllä meillä on tavoitteena selviytyä, vaikka jompikumpi pettäisi. Seksi jonkun toisen kanssa ei kaada mitään. Meillä on jotain niin arvokasta ja merkityksellistä, että seksi parisuhteen ulkopuolella ei merkitse parisuhteen kriisiytymistä. Seksi toisen kanssa ei ole kummaltakaan pois. Olemme myös puhuneet ns sessioista toisten kanssa. Sitä myöten on tullut entistä selvemmäksi, että kiinnostus jotakin muuta kohtaan kuin sitä omaa puolisoaan kohtaan ei ole pettämistä eikä se ole uhka "meille". Meillä ei ole lupa toimiabtoisen selän takana, mutta kun siihen ei ole ns mahdollisuuttakaan, kun jollakin tapaa on lupa, niin koko pettäminen menettää sisältönsä ja se ei ole sinäänsä mikään issue. Ans olla jos mut petetään taloudellisessa mielessä. Voi olla vaikea enää sellaisen jälkeen haluta luottaa.
Ilman lupaa ja toisen tietämättä, eikä kerro/valehtelee näin tiivistettynä.
Ans olla jos mut petetään taloudellisessa mielessä. Voi olla vaikea enää sellaisen jälkeen haluta luottaa.
Lainaus käyttäjältä: Colestramus - 27.07.2015, 16:19Ilman lupaa ja toisen tietämättä, eikä kerro/valehtelee näin tiivistettynä. TämäLainaus käyttäjältä: Maaria - 29.07.2015, 20:47Ans olla jos mut petetään taloudellisessa mielessä. Voi olla vaikea enää sellaisen jälkeen haluta luottaa.Mä olen aina sanonut, että jos suhteesta pääsee rahalla, niin se on halpaa.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 29.07.2015, 21:32Lainaus käyttäjältä: Colestramus - 27.07.2015, 16:19Ilman lupaa ja toisen tietämättä, eikä kerro/valehtelee näin tiivistettynä. TämäLainaus käyttäjältä: Maaria - 29.07.2015, 20:47Ans olla jos mut petetään taloudellisessa mielessä. Voi olla vaikea enää sellaisen jälkeen haluta luottaa.Mä olen aina sanonut, että jos suhteesta pääsee rahalla, niin se on halpaa.Mitä tarkoitat?
Mies tullessaan seksuaalisesti torjutuksi eli eläessään selkeästi vähemmällä tai vajaammalla seksimäärällä, mitä kaipaisi, kokee ettei ole hyväksytty ja arvostettu ja se ajaa hänet hakemaan seksiä.