Baarin kannatusmaksut
Hän oli itse nimittäin ollut ainakin sadan miehen kanssa sängyssä ennen minun tapaamistani, ikäänkuin huora joka ei ota palkkiota.
Lainaus käyttäjältä: HimoTimo - 29.07.2015, 19:35Hän oli itse nimittäin ollut ainakin sadan miehen kanssa sängyssä ennen minun tapaamistani, ikäänkuin huora joka ei ota palkkiota.Sori off-topic mutta voi jum***uta mikä kommentti. Millonhan tämä naisten huorittelu loppuu. Itse kehuu pettäneensä ja panneensa vuosikausia mutta nainen on huora. Käy niin vihaksi.
Pettämisasiaan vaikutti melkoisesti myös se että exäni oli aivan umpivanilja, joten minuntäytyi etsiä kaikki kinkyseurani muualta, koska sitä ei häneltä saanut missään muodossa.Exäni sanoikin että jos menen peuhaamaan muiden naisten kanssa niin siitä vaan,kunhan hänelle ei tule siitä mitään tietoa. Hän oli itse nimittäin ollut ainakin sadan miehen kanssa sängyssä ennen minun tapaamistani, ikäänkuin huora joka ei ota palkkiota.Minä en kutsunut häntä koskaan huoraksi, vaan hän itse vertasi itseään "huoraksi,joka ei ottanut miehiltä maksua". Vanhastaan sanotaan että "rehellisyys maan perii",mutta jos mies kertoo paneskelleensa ties kuinka montaa naista, niin täällä baarissakin naiset helpostinostavat heti näkösuojaksi oma barrikaadinsa, ettei vain heitä voida syyttää mistään vastaavastatuhmuudesta, ei ainakaan missään julkisella paikalla. Hyi hyi sentään, millainen gigolomies olenkaan!Kuitenkaan ei ole kysymys lainkaan mistään syyttelystä, ja jokainen on vastuussa vain omista synneistään.Sitäpaitsi eihän mitään "eriäviä mielipiteitä" kannata esittääkään, ettei joudu muun puolueen epäsuosioon jakenties vaikka erotetuksi joukosta. Toisinajattelijathan on niin usein tuomittu ainaiseen yksinäisyyteen.
Onhan valehtelu ja sopimuksen rikkominen vastoin yleistä moraalikoodistoamme...Ehkä oma ymmärtämättömyyteni moralisoinnille on vain perua siitä, että en ole omistushaluinen enkä siksi oikein kykene ihan todella ja täydellä eläytymisellä sympatisoida sitä tässäkin keskustelussa kuvailtua tuskaa, joka puolison vieraissa hyppäämisestä aiheutuu. Siksi yritäin tässä kai horista, ettei kaikkea nyt tarvitse ottaa niin kuolemanvakavasti, parisuhteessakaan.
Tuli mieleeni aihe, joka on nykyään paljon pinnalla. Nimittäin pettäminen. Pettämisestähän puhutaan paljon mediassa ja ilmiönähän se on yleinen - oliko niin, että jopa puolet ihmisistä pettää kumppaniaan?Mikä oikeastaan ajaa ihmiset pettämään? Yleensähän pettämistä perustellaan sillä, ettei suhteessa ole ollut tarpeeksi seksiä, mutta onko pettäminen kuitenkin lopulta vain seurasta siitä, ettei ongelmista osata puhua ja puhumisen ja tekojen sijaan päädytään pettämään toista? Useinhan pettämistä perustellaan myös sillä, ettemme me ihmiset olisi yksiavoisia, mutta onko tämäkään selitys sille, miksi ihmiset pettävät?
Itselleni pettäminen on juuri lähinnä tätä yhteisten sopimusten rikkomista ja valehtelua. Mutta onhan se nyt eri asia valehteleeko että "join baarissa vain 2 bisseä", kun todellisuudessa joikin viisi. Vai valehteleeko jostain isommasta jutusta, esim lapsien olemassa olosta. En näe itseäni yksiavioisena, mutta en ole myöskään siitä kevyimmästä päästä lähtemään jonkun randomin matkaan esim baarista. Parisuhteessa minulle ei ole ongelma, jos kumppani hakee ulkopuolelta jotain sellaista, mitä minä en pysty antamaan. Ja näin toimin myös itse, jos kumppani ei pysty antamaan jotain mitä itse haluan/tarvitsen. Seksi ja seksuaalisuus on kuitenkin sen verran merkittävä ja hauska osa elämää, että siitä pitää voida nauttia. Ja tuollaisesta kuviosta ei tule pettämistä, jos molemmat toimii yhdessä sovittujen "sääntöjen" mukaan.
Toinen kiinnostava ajatus tuossa esityksessä on se, että pettäjä harvemmin haluaa pois avioliitostaan/primäärisuhteestaan, hän vaan haluaa pois siitä muotista johon se suhde on hänet lokeroinut. Salasuhde ei siis niinkään ole tarve löytää uusi kumppani, vaan tarve löytää uuden Minän. Tuntea taas elävänsä täysillä. Toteuttaa taas niitä osia Minuudestaan, jolle nykyinen (itse tehty) rakennelma ei enää anna tilaa. Mutta samalla ei halua sitä rikkoakaan.