Kirjoittaja Aihe: Saako Master itkeä?  (Luettu 33744 kertaa)

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #90 : 06.04.2016, 10:17 »
Jos Alistaja on henkisesti vahva, oikeasti dominoiva, ei vain masterin roolissa, vaan ihan oikeesti, silloin hän voi näyttää herkänkin puolensa subille. Ei se vaikuta mitenkään heikentävästi hänen auktoriteettiinsa. Päinvastoin subi voi kiintyä enemmän sen vuoksi.

Itkeminen on kuitenkin sitten ihan eri juttu. Itse olen juuri sitä mies ei itke-sukupolvea. Eli se, etten itke muiden nähden ei johdu mitenkään seksuaalisuudestani.

Pulseproto

• Vieras
« Vastaus #91 : 06.04.2016, 12:15 »
Monet asiat parisuhteessa herkistää.. En pelkää vetistellä kun on kysessä " elämästä ja kuolemasta" - kyllä silmät ovat kostuneet muutaman kertaa nykyisessäkin suhteessa <3
Kerran olen myös itkenyt pannessani vanillasti, myös lauetessa ja sen jälkeen.....
Mutta sen jälkeen kun on skidinä itkenyt, on kyyneleitä muistini mukaan tullut vuodatettua tilanteissa jotka ovat liittyneet pääasiasssa parisuhteisiin, tai niiden sisällä tapahtuviin tunnemyrskyihin. Esim. En ole koskaan itkenyt kipua,tms tai lähiomaisen poismenoa..Ja onhan sitä tullut itkettyä mutsin ja systerin kanssa intensiivisten yöllisten keittiöfilosofointien yhteydessä, melkein vuosittain !
Muutaman kerran on silmänkulma myös kostunut elokuvan, tms. parissa, kuten myös "onnenkyynelistä".
Useimmiten silmät kuitenkin täällä valuvat satunnaisen naurunremakan yhteydessä.. mutta että itkeä vollottaa..öö - Nevö
« Viimeksi muokattu: 06.04.2016, 12:51 kirjoittanut Pulse »

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #92 : 06.04.2016, 13:12 »
Jos Alistaja on henkisesti vahva, oikeasti dominoiva, ei vain masterin roolissa, vaan ihan oikeesti, silloin hän voi näyttää herkänkin puolensa subille. Ei se vaikuta mitenkään heikentävästi hänen auktoriteettiinsa. Päinvastoin subi voi kiintyä enemmän sen vuoksi.

En voisi olla enempää samaa mieltä. Ja mä ainakin kiinnyn, KUNNIOITAN ja ARVOSTAN enemmän silloin kun toinen uskaltaa näyttää tunteitaan minulle. Se on kuitenkin aina luottamusta vaativaa, näyttää tunteitaan. Läheisille haluan olla sen luottamuksen arvoinen.

sweetchild

• Vieras
« Vastaus #93 : 06.04.2016, 15:27 »
TM saa tehdä ihan mitä vaan, vaikka itkeä pillittää, jos siltä tuntuu.

IKRM

Just näin.

ottaja

« Vastaus #94 : 22.03.2017, 09:33 »
 Kaikilla on tunteet ja olisi suorastaan väärin olla niitä näyttämättä.
Missä ja koska itkee ja tarkoitan nyt esimerkiksi sessio tilannetta , niin siitä voi
olla montaa eri mieltä. :-[

BigGirl

• Vieras
« Vastaus #95 : 22.03.2017, 10:01 »
Kyyneleet voi sinetöidä aika monen asian....  :love:

Draugo

« Vastaus #96 : 22.03.2017, 15:10 »
Saa

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #97 : 22.03.2017, 15:46 »
Saa. Pitää tosin olla painava syy että Mies itkee, vappuna kostui omat silmät kun leluni lähti kauas maailmalle ja jouduttiin eroamaan, tosin lopulta vain viikon kesti ero ja järjestelemällä asioita suhde rullaa edelleen vaikka välimatkaa useita satoja kilometrejä :)

30v itkemättä ja tuskin itken kuin hautajaisissa jos liian läheinen kuolee  :'(
Muuten purraan hammasta ja tehdään mitä pitää tehđä

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #98 : 22.03.2017, 16:04 »
Kysymys on vähintäänkin aika outo...saako Master jotain, olen vähän olettanut että se D määrittelee täysin itse mitä saa tehdä mitä itseen tulee. Se mitää toiselle saa tehdä niin siinä voinee käyttää sanaa saako..

Radien

• Vieras
« Vastaus #99 : 22.03.2017, 16:06 »
Miksi ihmisen pitäisi olla vähemmän ihminen sen vuoksi, että sattuu tykkäämään pervoilusta? Näkisin sen enemmän niin, että se on heikkoutta subin taholta jos ei pysty alistumaan itkevään kykenevälle ihmiselle.

Dolores

• Vieras
« Vastaus #100 : 22.03.2017, 16:31 »
Kun muuttaa kysymyksen muotoon "Saako ihminen itkeä?" tajuaa viimeistään miten outo kysymys on.

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #101 : 22.03.2017, 16:54 »
Kun muuttaa kysymyksen muotoon "Saako ihminen itkeä?" tajuaa viimeistään miten outo kysymys on.
Hyvin muotoiltu, mutta ikävä vain että kaikki eivät näe Mastereita ihmisinä, ne on niitä kaikenosaavia ja tietäviä koneita joilla ilmeisesti ei saisi olla tunteita vaan ainoastaan korkeamman BDSM aapisen kirjaamia ominaisuuksia....

Amynsomnia

« Vastaus #102 : 24.03.2017, 23:00 »
Hyvänen aika! Miksi ei saisi itkeä! Jokainen meistä on vain ihminen loppujen lopuksi.

slaveJL

• Kanta-asiakas
  • -sleivi-
  • Galleria
« Vastaus #103 : 25.03.2017, 00:22 »
Oikea Master itkee.....

Von

• Baarikärpänen
  • TrueMaster 1%
  • Galleria