Kirjoittaja Aihe: Saako Master itkeä?  (Luettu 33764 kertaa)

Sindy68

• Vieras
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #75 : 23.05.2015, 21:57 »
Tottakai saa itkeä ja täytyykin, jos siltä tuntuu.
Ei kait Suomessa enää vallitse "mies ei saa itkeä" kulttuuri.
Eikös se Anskukin sanonut, et "miulla on oikeus miun omiin tunteisiin".
Sehän on vain ihanaa, kun voi ja saa tulla ;) , kun on tullakseen.
- Kauneutta !

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #76 : 04.04.2016, 13:11 »
Saa hemmetissä itkeä. Ihmisiä, tuntevia ihmisiä masteritkin on. Ja vaikka ovatkin mastereita, niin jokainen on kuitenkinn normaali ihminen, jolla on normaaleja tunteita.

Jos  master itkee esim surun takia, en koe sitä mitenkään vaivaannuttavana tai että se olisi jotenkin pois masterin vallasta. Päinvastoin olisin huolestuneempi jos toinen olisi niin kiinni siinä masterin roolissa, etteivät mitkään henkilökohtaisen elämän tunteet, kuten vaikka suru läheisen menettämisestä, saisi tulla pintaan.

Jyrki73

• Vieras
« Vastaus #77 : 04.04.2016, 17:16 »
En tiennytkään että mun 5 vuotta sitten avaama keskustelu on vielä hengissä. Kiitoksia mielipiteistä.

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #78 : 04.04.2016, 19:25 »
Miksi Master ei saisi itkeä?

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #79 : 04.04.2016, 20:02 »
Miksi Master ei saisi itkeä?

Näkisin tässä vahvasti sen asenteen, etteivät miehet saa itkeä, koska he ovat miehiä. Mikä on mun mielestä aivan persiistä, koska ihan yhtälailla miehilläkin on tunteita kuten naisillakin ja läheisen menetys tai avioero vaikuttavat aivan samalla miehiin kuin naisiinkin, toki poikkeuksia tässäkin tapauksessa on. Miehillä vain näkyy tämä ''miehet eivät saa itkeä''-asenne siten, että omaa surua puretaan usein alkoholiin tai huumeisiin.

Ja normaaleja miehejä ne masteritkin ovat. Naurattaa tosiaan oletus, että master on joku ihmeen yli-ihminen, joka ei voi/saa kokea normaaleja tunteita. :D

Mr Glencairn

• Vieras
« Vastaus #80 : 05.04.2016, 01:47 »
Mie olen ainakin ihan normaali mies (oikeasti yli-ihminen  :))) ja jos siltä tuntuu niin tosiaankin itken.

Moita

« Vastaus #81 : 05.04.2016, 02:53 »
Kuka nyt Masteria kieltäisi?

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #82 : 05.04.2016, 09:24 »
TM saa tehdä ihan mitä vaan, vaikka itkeä pillittää, jos siltä tuntuu.

IKRM

Halinalle

• Vieras
« Vastaus #83 : 05.04.2016, 20:29 »
Yhyy... ihan alkaa itkettää kun tätä ketjua lukee...
Eihän Masterit mitään umpikovia betonimöhkäleitä ole...
Mä oon varmaan liiankin pehmee alan mieheksi....
Tunteellisuutta nimittäin löytyy varsin runsaasti.

Pinky

• Baarikärpänen
  • Tämmönen vaan
  • Galleria
« Vastaus #84 : 05.04.2016, 20:57 »
No miksi ei muka saisi. Ihminenhän se Master on myöskin, ja sitä myöten ihmisen tunteet löytyy myös sieltä, toivottavasti. Se, että uskaltaa myös nämä näyttää kertoo ihmisestä paljon. Hyvää sellasta tietenkin.

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #85 : 05.04.2016, 21:28 »
Saa tietysti, varsinkin jos menee tunteisiin  :o

Tkuisäntä

• Vieras
« Vastaus #86 : 05.04.2016, 21:34 »
Itkeminen on tervettä ja terveellistä. Tosin sessiossa Masterin itkukohtaus saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä ;D

Tuomas

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
« Vastaus #87 : 05.04.2016, 21:39 »
Minua alkaa itkettämään se, että joku edes miettii tätä  :o

Aino

• Vieras
« Vastaus #88 : 06.04.2016, 09:46 »
Minua alkaa itkettämään se, että joku edes miettii tätä  :o

+1

Tiukassa elää yhteiskunnassamme normi siitä, että äijät ei tunteitaan näytä. Olen ollut tilanteessa, jossa 3v pojalle on pihalla naapuri sanonut: "etkös tiedä, ettei miehet itke?", siinä jotenkin konkretisoitui mielestäni tuo.

Vahva ihminen on mielestäni sellainen, joka uskaltaa kohdata tunteet, myös omansa, ja myös ne negatiiviset. Jokainen meistä reagoi omalla tavallaan, toiset itkevät (ja nauravat) herkemmin, toiset ovat varautuneempia. Ongelma syntyy, jos täytyy jatkuvasti pinnistellä ja peitellä (hävetä?) reaktiotaan jonkun ulkoa annetun normin takia.

Whip_the_canvas

• Vieras
« Vastaus #89 : 06.04.2016, 10:14 »
Sadisti switch, jonka kanssa pelailin paljon yllätti minut totaalisesti, kun puhuimme lemmikeistä.
Tyyppi ei ole mikään hempeilijä, joten lemmikin valinta (kani) ja totaalinen kiintyminen siihen oli yllätys.

Kani on ollut mullissa jo kuutisen vuotta, mutta hän on pirauttanut ikävästä vuosien jälkeen. Kertonut kanin viimeisestä päivästä ja sanonut että elämä sen kanssa oli kuin läheinen ihmissuhde, mutta täydellinen. Eikä sillä ole eläin fetissiä.  :))

Ei se minun mielipiteeseeni hänestä negatiivisesti vaikuttanut. Häntä ei kiinnosta esittää olevansa übermaskuliininen tai mitään muutakaan. Joten ei häpeää itkusta tai ylipäätänsä mistään muustakaan.