Kirjoittaja Aihe: Saako Master itkeä?  (Luettu 39818 kertaa)

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #60 : 05.05.2015, 15:33 »
Voi kauhistus sentään, kuinka poistolaltani menisin, jos mieheni itkisi keskenkaiken. Saahan sitä itkeä, ja joku todellinen syy itkuun on, mutta kyllä siihen loppuisi omalta osaltani kaikenlainen keskittyminen nautintoon. Ei auttaisi käskyt eikä määräykset vaan kyllä hoivaaja minussa heräisi ja kaikki soluni keskittyisivät selvittämään, mistä on kysymys, voinko lohduttaa, voinko tehdä jotakin vai olenko jo tehnyt jotakin väärää. Itku saisi minut poistolaltaan ja jos ei muuten mikään auttaisi, niin käyttäisin turvasanaa. Olisi todella hämmentävää kokea itkevä D. Sen verran vahva surun tai hädän ilmaisu itku minulle on. Siis ei millään arvostelulla tai kritiikillä kirjoitettu vaan tosissaan minussa heräisi niin vahvasti halu auttaa ja olla läsnä tukena, jos sitä kaivattaisiin.

Ihan täysin totta tuokin, sessio loppuisi siihen minun kohdallani, mutta ei se miestä pahenna/pilaa kuitenkaan.

Toisaalta kun tuota ajattelee isommalla skaalalla (Aloituspostaukseen viitaten, subin nähden), on se mielestäni myös suhteen laadusta kiinni. Onko puhtaasti ja kuinka voimakkaasti D/s-suhde, kuinka selkeät roolijaot vai onko mukana myös läheistä ystävyyttä jne.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #61 : 05.05.2015, 17:05 »
Voi kauhistus sentään, kuinka poistolaltani menisin, jos mieheni itkisi keskenkaiken. Saahan sitä itkeä, ja joku todellinen syy itkuun on, mutta kyllä siihen loppuisi omalta osaltani kaikenlainen keskittyminen nautintoon. Ei auttaisi käskyt eikä määräykset vaan kyllä hoivaaja minussa heräisi ja kaikki soluni keskittyisivät selvittämään, mistä on kysymys, voinko lohduttaa, voinko tehdä jotakin vai olenko jo tehnyt jotakin väärää. Itku saisi minut poistolaltaan ja jos ei muuten mikään auttaisi, niin käyttäisin turvasanaa. Olisi todella hämmentävää kokea itkevä D. Sen verran vahva surun tai hädän ilmaisu itku minulle on. Siis ei millään arvostelulla tai kritiikillä kirjoitettu vaan tosissaan minussa heräisi niin vahvasti halu auttaa ja olla läsnä tukena, jos sitä kaivattaisiin.

Ihan täysin totta tuokin, sessio loppuisi siihen minun kohdallani, mutta ei se miestä pahenna/pilaa kuitenkaan.

En ole masteri-setä mutta alan ihan varmuudeksi kantaa siis sipulia takataskussa.  :'(

;D

RMK

• Vieras
« Vastaus #62 : 05.05.2015, 17:32 »
Ei itku välttämättä merkkaa mitään.
Jotkut ihmiset itkee tosi herkästi,ilman mitään syytä.

Ei se sinänsä aiheuta mulle suurta tunnereaktiota.

Jos sen takia sessio keskeytyis,nii toki vituttas.

T.Kylmä ja niin kamala ihminen.

Hirvaz

• Kanta-asiakas
  • Murrur.
  • Galleria
« Vastaus #63 : 10.05.2015, 01:39 »
Absurdinpuoleista. Eikö se jolla on valta toimi kuten parhaaksi kokee? Etenkin itsensä suhteen? Itku ei myöskään perusluonteeltaan ole niinkään teko kuin tapahtuma, jolloin relevanttia ei ehkä ole kysyä "saako D itkeä" vaan vaikkapa "itkeekö D" tms. Ihmiset, joita D:tkin muuten ovat, itkevät mitä moninaisimmista syistä; hellyydestä & herkistyneisyydestä? Haltioituneisuudestaan? Siinä missä "subspace" on, on myös "domspace", ja molemmissa on tarjolla sellainen mahdollisuus itsen ylittämiseen että kyyneleet saattavat virrata mutta on vaikea sanoa lähteestä paljonkaan; rakkaudesta, raivosta, animaaliskosmisesta jostain?

M itkee jos sitä itkettää; clear?

* )

allegoria

• Vieras
« Vastaus #64 : 10.05.2015, 21:16 »
Miksei saisi(?

fraktaalia

• Vieras
« Vastaus #65 : 10.05.2015, 21:19 »
Miksei saisi(?
No hei vaikka siksi että jotkut kokee masterin arvovallan laskevan jos hän osoittaa herkkyyttään ja inhimillisyyttään. Sit kans jotkut on vähä siit huolissaan et sessio keskeytyy ja se ei oo kivaa. Nii sen takia.

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
« Vastaus #66 : 14.05.2015, 21:24 »
Herkkyydellä kun ei ole mitään tekemistä arvovallan kanssa.

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #67 : 15.05.2015, 01:01 »
Mua välillä vähän ärsyttää nää saako master itkeä, saako masteria panna perseeseen, saako master sitä tai tätä- topicit, vaikka nää ketjujen aloitukset varmaan jotain provoja onkin. Missä ihmeen master-fantasiassa ihmiset oikein elävät, master on yliolento jolla ei saa olla inhimillisiä tunteita tai heikkouksia ollenkaan ? Minusta sellainen asenneilmapiiri missä oletetaan masterin olevan joku ihmeellinen yli-ihminen, virheetön ja tunteeton, esineellistää ja alentaa miehiä. Jännä muuten, että dommeista ei ole tälläisiä ketjuja, dommet ilmeisesti saa tehdä mitä tahansa ilman että kenenkään tarvii kyseenalaistaa :D.

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #68 : 15.05.2015, 08:44 »
Mua välillä vähän ärsyttää nää saako master itkeä, saako masteria panna perseeseen, saako master sitä tai tätä- topicit, vaikka nää ketjujen aloitukset varmaan jotain provoja onkin. Missä ihmeen master-fantasiassa ihmiset oikein elävät, master on yliolento jolla ei saa olla inhimillisiä tunteita tai heikkouksia ollenkaan ? Minusta sellainen asenneilmapiiri missä oletetaan masterin olevan joku ihmeellinen yli-ihminen, virheetön ja tunteeton, esineellistää ja alentaa miehiä. Jännä muuten, että dommeista ei ole tälläisiä ketjuja, dommet ilmeisesti saa tehdä mitä tahansa ilman että kenenkään tarvii kyseenalaistaa :D.
Tunnistan nämä tästä..  8)

Jaakkina

• Vieras
« Vastaus #69 : 15.05.2015, 10:17 »
Herkkyydellä kun ei ole mitään tekemistä arvovallan kanssa.
+1

Herkkyyskin on kummallinen juttu. Olen haudannut kaksi hyvää ystävää ja läheisen serkkuni tässä muutaman vuoden aikana. Kahta muutakin sukulaista olen kantanut viimeisille leposijoilleen. En ole tuntenut mitään, en surua, menettämisen kaipuuta tai edes vihaa.

Sitten katselen jotain hemmetin Neiti Marplea telkkarista ja kyyneleet valuu silmistä.

Pippi Longstocking

• Vieras
« Vastaus #70 : 15.05.2015, 10:28 »
Tunnistan nämä tästä..  8)

Jotenkin Meeri muotoili tän kauheen hyvin, pakko kompata!

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #71 : 15.05.2015, 14:20 »
Missä ihmeen master-fantasiassa ihmiset oikein elävät, master on yliolento jolla ei saa olla inhimillisiä tunteita tai heikkouksia ollenkaan ? Minusta sellainen asenneilmapiiri missä oletetaan masterin olevan joku ihmeellinen yli-ihminen, virheetön ja tunteeton, esineellistää ja alentaa miehiä. Jännä muuten, että dommeista ei ole tälläisiä ketjuja, dommet ilmeisesti saa tehdä mitä tahansa ilman että kenenkään tarvii kyseenalaistaa :D.

Ei oikeastaan. Dommefantasia vaan on vielä niin paljon väkevämpi ja läpipääsemättömämpi - koska nahkaa! kumia! tissit! - että toisin kuin määsterien, Dommejen tunteet on totaalinen tabu. Tabun tunnistaa siitä, ettei siitä voida edes puhuakaan  :(

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #72 : 15.05.2015, 14:28 »
Missä ihmeen master-fantasiassa ihmiset oikein elävät, master on yliolento jolla ei saa olla inhimillisiä tunteita tai heikkouksia ollenkaan ? Minusta sellainen asenneilmapiiri missä oletetaan masterin olevan joku ihmeellinen yli-ihminen, virheetön ja tunteeton, esineellistää ja alentaa miehiä. Jännä muuten, että dommeista ei ole tälläisiä ketjuja, dommet ilmeisesti saa tehdä mitä tahansa ilman että kenenkään tarvii kyseenalaistaa :D.

Ei oikeastaan. Dommefantasia vaan on vielä niin paljon väkevämpi ja läpipääsemättömämpi - koska nahkaa! kumia! tissit! - että toisin kuin määsterien, Dommejen tunteet on totaalinen tabu. Tabun tunnistaa siitä, ettei siitä voida edes puhuakaan  :(

Saatat kyllä Riveri olla tässä hyvinkin oikeassa :D.

Jayteasee

• PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
« Vastaus #73 : 15.05.2015, 16:16 »
Dommejen tunteet tabu... Miksi ne olisivat tabu? Olenko mä mahdollisesti vaan jotenkin naiivi tai jotain, kun kaikki on minusta ensin ihmisiä ja sitten vasta Dommeja ja Mastereita ja vaikka mitä?

Norja

• Vieras
« Vastaus #74 : 19.05.2015, 03:54 »

Saatat kyllä Riveri olla tässä hyvinkin oikeassa :D.

Hyvää tekstiä. Mä olen viime aikoina ollut todella ilahtunut Baarin tän hetkisten keskustelujen tasosta. Mun oma tasoni nyt on mitä on. Mutta kyyneleet! Nehän on yks hienoimmista asioista mitä ihmisen tunne-elämä ja fysiikka saa aikaan. Kyyneliä on monenlaisia ja krokotiilillakin on omansa. Ilon kyyneleet tai hengellisen kokemuksen, katumuksen tai kosketuksen aiheuttama ns. pyhä itku ovat suuri lahja kenelle tahansa. On myös surun, pettymyksen, kaunan ja yksinäisyyden aiheuttamia noroja. Nekin ovat lahja. Itse en ole itsekseni itkeskellyt vähään aikaan muuten kuin esim eilen kun hiraisin silmiäni sipuli- ja chilikäsilläni. Monesti vuotavat silmäni myös naurusta ja kun liikutun elokuvista. Viimeksi liikutuin katsellessani "Goon"-lätkäleffaa. Mun mielestä masterit ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja tohon viimeiseen Dommejuttuun mä mainitsen että mielikuvat on mielikuvia. Mä tiedän dommeja jotka saa melkein kenet vaan kyykkyyn verkkareissa. Seuraava hieno keskustelu vois olla aiheesta saako master alistua ja onko se silloin true. Dommet ovat edelleen parhaita subeja tietyssä mielessä mutta saatan olla väärässäkin.

:love: is king