Baarin kannatusmaksut
Minulla nousevat niskakarvat pystyyn joka kerta, kun luen täällä jonkun sanovan, että itkevä mies/Master olisi jotenkin hyljeksittävä."Kunhan ei minun nähteni". "Oos ny". "Nauraisin kippurassa". "Okeiii... No mut kattellaa" ynnä muita hittejä mitä täällä on ollut. Nuo olivat mieleenpainuvimmat. Okei, onnea teille. You know who you are. Nyt äkkiä joku sanomaan, että olen langennut trolliin, että saadaan tämäkin pois alta. Miksi itkeä, ja mikä on hyvä tai huono syy itkeä? Tuollaiset kommentit ovat minusta jo todella hyvä syy. Ja toisaalta, tuollaiset kommentit ovat helvetin hyvä syy olla tirauttamatta ensimmäistäkään kyyneltä tai nakkaamatta paskaakaan. Sekö sitten olisi hyvä? Kuinka kovia ja kyynisiä ihmisten pitäisi oikein olla? Minua suoraan sanoen inhottaa.
No jumalauta. Eihä ny mielipide voi olla väärä.Näköjää sit voi.Ihasama.
Kuten sanottu: Suomalainen Mies on vähän niinku Perskule. Ei sen tartte itkeä naisseurassa. Eikä se riipu siitä masteriudesta tippaakaan.Mies on Mies, älkää arvon Daamit yrittäkö tehdä siitä ämmää. Antakaa sen olla sellainen tursas kuin haluaa.
En lukenut koko ketjua, mutta oma linjanveto on et saa itkeä jos esim. on isänsä hautajaisissa.Mutta EI kesken session kun se tavallaan vähä epämukavaa ja aika tilanteen seisauttavaa. JOLLEI ne siis ole ilon kyyneleitä kun on niin hauskaa. TAI sitten että herkistyy ihan hulluna niistä eilisistä hautajaisista ja sessio vaan palauttaa mieleen sen kuinka ennen vanhaan isä antoi nahkaremmistä. Se on kans ok.