Kirjoittaja Aihe: Saako Master itkeä?  (Luettu 39826 kertaa)

pikkusisko

Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #45 : 03.05.2015, 07:56 »
Minulla nousevat niskakarvat pystyyn joka kerta, kun luen täällä jonkun sanovan, että itkevä mies/Master olisi jotenkin hyljeksittävä.

"Kunhan ei minun nähteni". "Oos ny". "Nauraisin kippurassa". "Okeiii... No mut kattellaa" ynnä muita hittejä mitä täällä on ollut. Nuo olivat mieleenpainuvimmat. Okei, onnea teille. You know who you are. Nyt äkkiä joku sanomaan, että olen langennut trolliin, että saadaan tämäkin pois alta.

Miksi itkeä, ja mikä on hyvä tai huono syy itkeä? Tuollaiset kommentit ovat minusta jo todella hyvä syy. Ja toisaalta, tuollaiset kommentit ovat helvetin hyvä syy olla tirauttamatta ensimmäistäkään kyyneltä tai nakkaamatta paskaakaan. Sekö sitten olisi hyvä? Kuinka kovia ja kyynisiä ihmisten pitäisi oikein olla?

Minua suoraan sanoen inhottaa.

Hear hear! Tämä oli nyt niin hyvin sanottu, että edes minulla ei ole mitään lisättävää  :))

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #46 : 03.05.2015, 09:24 »
Itku ?  ???

Te ootte aivan liian inhimillistä porukkaa.

>:D

RMK

• Vieras
« Vastaus #47 : 03.05.2015, 09:44 »
No jumalauta. Eihä ny mielipide voi olla väärä.

Näköjää sit voi.

Ihasama. :o

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #48 : 03.05.2015, 10:01 »
No jumalauta. Eihä ny mielipide voi olla väärä.

Näköjää sit voi.

Ihasama. :o

"Cry me a river, I'll get a boner!"  :o

Blondie77

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
« Vastaus #49 : 03.05.2015, 13:13 »
Minulla nousevat niskakarvat pystyyn joka kerta, kun luen täällä jonkun sanovan, että itkevä mies/Master olisi jotenkin hyljeksittävä.

"Kunhan ei minun nähteni". "Oos ny". "Nauraisin kippurassa". "Okeiii... No mut kattellaa" ynnä muita hittejä mitä täällä on ollut. Nuo olivat mieleenpainuvimmat. Okei, onnea teille. You know who you are. Nyt äkkiä joku sanomaan, että olen langennut trolliin, että saadaan tämäkin pois alta.

Miksi itkeä, ja mikä on hyvä tai huono syy itkeä? Tuollaiset kommentit ovat minusta jo todella hyvä syy. Ja toisaalta, tuollaiset kommentit ovat helvetin hyvä syy olla tirauttamatta ensimmäistäkään kyyneltä tai nakkaamatta paskaakaan. Sekö sitten olisi hyvä? Kuinka kovia ja kyynisiä ihmisten pitäisi oikein olla?

Minua suoraan sanoen inhottaa.

Naulan kantaan (ainakin omalla kohdalla)..
Itku on samalla tavalla tunne kuin esim. ilo, tyytyväisyys, ärtyneisyys, raivo..
Aika vaikea olisi tulkita masterin toiveita ja tunnetiloja jos vastassa olisi täysin kylmä ihminen.. vrt. ihmisiin joista on todella vaikea saada mitään irti kun kaikki on ns. tasapaksua huttua.. Miten sellaista osaisi edes miellyttää? Paras palkintohan (ja myös tehtävä) subille on pitää masteri tyytyväisenä ja sekin tunnetila pitää joko masterin tuoda sanoin tai elein ilmi. Uskon ainakin omalla kohdalla että jos masterini olisi ollut jossain tilanteessa tunteellinen niin esim. sessiossa ei ensimmäisenä olisi mielessä joku vanha itkukohtaus saatikka että latistaisi omia fiiliksiä ko. ihmisen suhteen..

Ääripäänä tosin itku vaikka subia rankaistessa voisi olla hieman korni tilanne  ;D.. Ellei olisi niin pettynyt subiin että kyynel sen takia tulisi  ;D

fraktaalia

• Vieras
« Vastaus #50 : 03.05.2015, 16:33 »
Kuten sanottu: Suomalainen Mies on vähän niinku Perskule. Ei sen tartte itkeä naisseurassa. Eikä se riipu siitä masteriudesta tippaakaan.

Mies on Mies, älkää arvon Daamit yrittäkö tehdä siitä ämmää. Antakaa sen olla sellainen tursas kuin haluaa.
Toivottavasti et oo tosissas noin urpon mielipiteen kanssa. :D

No mut joo asiaan. Tietty saa itkee. Niinku nauraa jos naurattaa ja oksentaa jos on paha olo. Musta se kertoo ongelmista ja peloista itsensä kanssa jos ei salli toisille tunteiden ilmaisua. Eihän sille tietenkään mitään voi jos ei ite tajua sitä ja työstä asiaa.

Colestramus

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
« Vastaus #51 : 03.05.2015, 18:56 »
Mielestäni saa tottakai, ja kyllä ne miehetkin itsee ja suree, vaikka se ei kaikilta näiltä "tukkimiehiltä" karjala lippiksineen näykään päällepäin. Ei sillä sinänsä väliä onko se Master vai ei. Ymmärrän sen toki että illuusio molempien silmissä kovasta Masterista/Domista voi olla joillekin tärkeä osa koko juttua, mutta jos se menee siihen että subi vaatii minua tukahduttamaan oikeat tunteet mitkä joskus haluaisin päästää ulos, se ei enää ole tervettä. Itse vielä olen sellainen ihminen että jos en päästä niitä ulos silloin kun tuntuu sille, niin se kasautuminen sitten aiheuttaa sen että tuntuu vaan paskemmalle, voisin kuvitella että ei sessio suhteenkaan kohdalla olisi hyvä juttu pitemmän päälle. (niin ja tässä siis oli oletuksena että Master/Domi on mies, kun se näkyi tuolla keskustelussa olevan myös teemana, "itkeekö miehet") Myös sekin että jos Masteri sitten itse tukahduttaa omat tunteensa, niin rehellisesti sanottuna herää kysymys että kannattaako sessio juttuja tehdä laisinkaan, jos tukahduttaa itsensä myös sisältä. This is deep shit yu know  ;D

Piki

• Kanta-asiakas
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
« Vastaus #52 : 03.05.2015, 19:19 »
Tottakai D-ihminen saa itkeä, sehän on osoitus inhimillisyydestä. Itkemisen vähättely taas on puhdasta kyvyttömyyttä ymmärtää kyseistä tunnetta, kauhistusta sitä kohtaan, että joutuu otamaan tunteen vastaan ja käsittelemään sen.

bijussi

• Vieras
« Vastaus #53 : 03.05.2015, 21:02 »
Mielestäni Masterin uskottavuus voi olla koetuksella jos alkaa itkemään. Ehkä jossain toisaalla mutta ei subin aikana. Olen ehkä hieman vanhanaikainen. Subin itku voi olla ok.
HB

Siniparta

• Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
« Vastaus #54 : 05.05.2015, 12:55 »
En lukenut koko ketjua, mutta oma linjanveto on et saa itkeä jos esim. on isänsä hautajaisissa.
Mutta EI kesken session kun se tavallaan vähä epämukavaa ja aika tilanteen seisauttavaa. JOLLEI ne siis ole ilon kyyneleitä kun on niin hauskaa. 
TAI sitten että herkistyy ihan hulluna niistä eilisistä hautajaisista ja sessio vaan palauttaa mieleen sen kuinka ennen vanhaan isä antoi nahkaremmistä. Se on kans ok.

RMK

• Vieras
« Vastaus #55 : 05.05.2015, 14:50 »
En lukenut koko ketjua, mutta oma linjanveto on et saa itkeä jos esim. on isänsä hautajaisissa.
Mutta EI kesken session kun se tavallaan vähä epämukavaa ja aika tilanteen seisauttavaa. JOLLEI ne siis ole ilon kyyneleitä kun on niin hauskaa. 
TAI sitten että herkistyy ihan hulluna niistä eilisistä hautajaisista ja sessio vaan palauttaa mieleen sen kuinka ennen vanhaan isä antoi nahkaremmistä. Se on kans ok.

Tätä mä just hain. Mutta mun mielipiteeni tuomittiin heti.
Kelatkaa nyt,tyyppi hakkaa sua,vetää suhu viiltoja ja sit alkaaki itkee. Ni ei.. ei näin.

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #56 : 05.05.2015, 15:07 »

Tietysti saa, vai ajatteliko aloittaja että Masterin pitää pyytää subiltaan lupa jos tekee mieli itkeä?

Osa kyllä varmaan täällä pyytääkin, elleivät ole sitä erikseen muistaneet kirjata sopimukseen jossa masterille annetaan lupa tehdä asioita, jos annetaan.

IKRM

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #57 : 05.05.2015, 15:23 »
Tottakai saa, ihmisiä ne masteritkin on.
Toki onhan se vähän tilanne kysymys, mutta niin se on aina, oli sitten master tai sub. Voihan esimerkiksi tunteellinen master antaessaan vaikka vakampaa rangaistusta (esim pettämisestä), piiskata pettymyksen kyyneleet silmissä. Jälkikäteen siinä voivat sitten olla sylikkäin ja itkeä yhdessä, jos kyseiset henkilöt sellaisia ovat.
Kyynelissä ei ole mitään väärää, jokainen olkoon sellainen kuin on.

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #58 : 05.05.2015, 15:24 »
Tämä keskustelu saa itkemään  :-X

Maaria

• Vieras
« Vastaus #59 : 05.05.2015, 15:26 »
Voi kauhistus sentään, kuinka poistolaltani menisin, jos mieheni itkisi keskenkaiken. Saahan sitä itkeä, ja joku todellinen syy itkuun on, mutta kyllä siihen loppuisi omalta osaltani kaikenlainen keskittyminen nautintoon. Ei auttaisi käskyt eikä määräykset vaan kyllä hoivaaja minussa heräisi ja kaikki soluni keskittyisivät selvittämään, mistä on kysymys, voinko lohduttaa, voinko tehdä jotakin vai olenko jo tehnyt jotakin väärää. Itku saisi minut poistolaltaan ja jos ei muuten mikään auttaisi, niin käyttäisin turvasanaa. Olisi todella hämmentävää kokea itkevä D. Sen verran vahva surun tai hädän ilmaisu itku minulle on. Siis ei millään arvostelulla tai kritiikillä kirjoitettu vaan tosissaan minussa heräisi niin vahvasti halu auttaa ja olla läsnä tukena, jos sitä kaivattaisiin.