Baarin kannatusmaksut
Ei sillä, mua ei kiinnosta miellyttää konservatiivipaskoja.EDIT//: Jaa, poistit viestin, eli ilmeisesti tajusit mokasi.
Mua ei kiinnosta miellyttää ihmisiä joiden pakkomielle on olla olematta valtavirtaa.
Lainaus käyttäjältä: ViridianMua ei kiinnosta miellyttää ihmisiä joiden pakkomielle on olla olematta valtavirtaa.Jaa, nyt mun suhteet on peräti pakkomiellettä poiketa valtavirrasta, koska siinähän ei mitenkään voi olla kyse ihan vaan siitä, että joku tuntuu musta luontevalta ja tekee mut ja mun säädöt onnellisiksi? Kinkyksi ihmiseksi oot harvinaisen ahdasmielinen.
Mä ymmärrän hyvin, mitä Viridian ja Balthazar on mulle kirjoittaneet: mun elämäntyyli on huono ja johtaa väistämättä jonkun kärsimykseen ja mä herään "kolhiintuneena" "harhoistani" ja he tietää kyllä paremmin koska ovat vanhempia, vaikka kummallakaan ei ole oikeasti edes mitään hajua siitä millaisia mun suhteet on tai miten mun säädöt ne kokee. Samalla Viridian tekee paljon oletuksia mun suhteiden luonteesta, kuten että ne olisivat pakosta kaikki tosi väliaikaisia ja että niihin ei sisälly tunnetta tai että mä en yhtään ymmärtäisi tai käsittelisi säätöjeni kanssa erilaisia tunteita. Silti mä olen nyt se kaikkitietävä? Joojoo. Mä en ole väittänyt tietäväni paremmin jonkun muun puolesta minkälaiset suhteet hänelle sopii tai tekee hyvää, toisin kuin eräät. Mä oon päinvastoin puolustanut sitä tosiasiaa, että on monia tapoja olla suhteissa ja suhtautua niihin, eivätkä Viridianin ja Balthazarin rakkauskeskeisestä arvopohjasta poikkeavat suhdemuodot ole huonompia tai väärin.Mut se nyt on muutenkin ihan ilmeistä ettet oikeesti ajatellut asiaa tai halunnut sanoa meidän väännön aiheesta mitään, näit vaan tilaisuuden tulla yhdessä littaamaan jo valmiiksi sorsittua osapuolta ja tartuit siihen. Well done.
Kaikkein pahimpia ovat sitten ne pelurit, jotka tietävät mitä ovat ja mihin pystyvät ja silti säälittä pelaavat itseään kiltimpien, hyväuskoisempien ja rakastavampien kustannuksella, usein haluten itselleen jotein hyvää toiselta jolla sitä on. Rahaa, seksiä, rakkautta,.. you name it. Aivan henkilökohtaisista syistä. Niitä voi pelata kuka tahansa aivan surutta. Vaikka omilla säännöillä tai kokonaan ilmankin. Ei haittaa vaikka se ilkeämielinen kierrepallo muuttuisikin bumerangiksi.
Lähinnä tarkoitin sitä, ettet ole sisäistänyt heidän sanomaansa, vaan tulkitset sen arvosteluksi sinua kohtaan. Ehkä voisit ottaa hieman lievemmän lähestymistavan, etkä tulkitsisi niitä ensimmäisiä kommentteja hyökkäykseksi omaa elämäntapaasi kohtaan.
Heillä on monella hyödyllisiä ammatillisia taitoja, remonttimiehinä, nörtteinä, mitä milloinkin.
Ensimmäisen päivän nikkaroinnin jälkeen Domme haluaa varmistaa, että toinen tulee toisenakin, ja vilauttaa dommeuttaan ihan pikkuisen, nipistää tai näykkäisee, komentaa tai mitä milloinkin, ja sanallisesti antaa verhotusti ymmärtää, että kunhan ikävät työjutut on hoidettu, ahkera työmies saa palkkansa. Sitten homma valmistuu, mutta nainen on unohtanut antaneensa ymmärtää, päinvastoin jos asiasta vihjataan, muistuttaa, että sub on saanut palvelusession, auttaessaan Dommea.
Submies lupaa tulla, ja ei kysy saako hän palkkaa, koska yhteisön sääntöjen mukaan sub, joka kysyy itselleen jotain on huono.
Mulla on monta suhdetta, en ole sitoutunut niistä yhteenkään, eikä rakastuminen tai ihastuminen ole mulle minkäänasteinen prioriteetti tai suhdekriteeri. Jos mä ja joku toinen yhdessä molemmat halutaan jotain, se riittää mulle. Ihastuminen tai rakastuminen on kivaa extraa jos niin käy, mut sillä ei ole mulle sen enempää väliä.
"Mua ei kiinnosta miellyttää ihmisiä joiden pakkomielle on olla olematta valtavirtaa." (mun suhteitteni mitätöiminen pyrkimykseksi poiketa valtavirrasta)Mitä tämä on, jos ei nimenomaan hyökkäys mun elämäntapaa kohtaan? Apologistit helvettiin.Lainaus käyttäjältä: Viridian - 11.07.2015, 12:00Heillä on monella hyödyllisiä ammatillisia taitoja, remonttimiehinä, nörtteinä, mitä milloinkin.Mistä lähtien nörttiys on ollut "ammatillinen taito"? lol
Lainaus käyttäjältä: Leikkikalu - 09.07.2015, 01:16Mulla on monta suhdetta, en ole sitoutunut niistä yhteenkään, eikä rakastuminen tai ihastuminen ole mulle minkäänasteinen prioriteetti tai suhdekriteeri. Jos mä ja joku toinen yhdessä molemmat halutaan jotain, se riittää mulle. Ihastuminen tai rakastuminen on kivaa extraa jos niin käy, mut sillä ei ole mulle sen enempää väliä.Tästä saa kirjoitetun tekstin ymmärtämällä sellaisen kuvan, että on kiva, jos sä ihastut/rakastut, niin se on kivaa extraa, mutta mikäli toinen tekee saman, sillä ei ole merkitystä. Ehkä tähän asiaan on haluttu antaa neuvoa.
Jos katsot tarkkaan, edellisessä postauksessasi kerroit, ettet ole kiinnostunut miellyttämään konservatiivipaskoja. Onko nyt niin, että sun ei tarvitse miellyttää konservatiiveja, mutta voi elämä ja pikkulinnut, jos joku konservatiivipaska ei ole kiinnostunut miellyttämään sinua. Onko se, ettei ole kiinnostunut miellyttämään sinua, hyökkäys sun elämäntapaa vastaan?
Muuten en ole tehnyt oletuksia, sä itse lennät oletuksiin, että jokainen esimerkki koskisi juuri sinua ja sinun oletettuja suhteitasi. Ilmeisesti olet niin tottunut siihen, että valtavirrasta poikkeamisesi asettaa sinut huomion keskipisteeseen, kun lisäksi oletat, että jokainen lause on suunnattu juuri sinun elämääsi. Me puhumme tässä yhtä aikaa tuhansille mahdollisille lukijoille, joten ketjua ei kannata kuormittaa muulla kuin yleisellä tasolla.Aiemmin ajattelin, että vastaaminen on turhaa, siksi poistin yleiseksi, ei sinulle yksin, tarkoitetun viestini, koska et lue vastauksesta kuin ne osat, jotka tukevat kokemustasi siitä, että olet se, jota nyt kiusataan.
Tässä ketjussa on yksi henkilö, jonka keskustelu on ollut toisten mielipiteiden paskaksi haukkumista. Siinä ei sitten paljoa auta olla itse lippu korkealla valittamassa, että joku suhtautuu alentuvasti omaan juttuun. Joka siis oli rakkaudettomat monisuhteet 22-vuotiaan miespuolisen harrastamana? Melko valtavirtaa, suorastaan normi, vai?
Mutta usko sit vaikka mua, kun kerron, että vaikka suhteita aloitettaisiin kuinka hyvin sopien, että ne on höyhenenkeveitä, aina välillä jotakuta sattuu. Ja jos se et yleensä ole sinä, ja silti hankit aina vaan uusia, niin voisit miettiä, miten se sinut erottaa siitä surullisesta hahmosta, jota tässä ketjussa on eri puolilta kuvattu.
Useimmat toki päätyy lopulta johonkin pysyvämpään, tai useisiin pysyvämpiin, ja niin toivon sinullekin käyvän.
Monen tutun subin ammatti on tehdä asioita, jotka voi leikillisesti niputtaa kastiin "nörtteily", he saavat siitä kuukausipalkkaa, joten mitä osaa et ymmärtänyt?
Ai niin ja se tarina mitä kerroin peluridommeista ei ole satua, vaikka olisi oikein kiva jos se olisi. Ei sekään osa, että työnteko dommen suosioon pääsemiseksi on yleinen strategia.
Sen verran kuitenkin vielä sanoista ja niiden merkityksistä, niin sessio ja seksi ei ole toisensa kattavia synonyymejä. Sessio on mahdollista antaa toiselle niin, että se toinen saa, ja antaja ei saa.
Luultavasti monikin lukija ymmärsi kyllä, miksi rakkaudettomat yksipuoliset remonttisessiot ovat minusta epäreilua pelaamista, ja jos ei, tai on eri mieltä, sehän on perin ok.
Heh ja ne osat, joita uskot voivasi käyttää vaikkapa minun kiusaamiseeni, nöyryyttämällä netissä, koska jokainen lauseeni ei mene läpi tarkasta seulastasi.
Nyt ajattelen, että jos koet tulleesi kiusatuksi, se luultavasti vain parantaa fiilistäsi siitä, että olet oikealla tiellä, kun kerta ne, kenet olet itse leimannut suppeiksi konservatiiveiksi, paheksuvat sinua. Niin ajattelin ilahduttaa sinua vastaamalla.
Minulle se anarkismi vain on siinä että suhteen määrittely on omissa, ja tietenkin suhdekumppanien (tää kait oli itsestään selvää?) käsissä. Ei niin kiinnosta mikä se "yleisesti hyväksytty ja normilinja" on. Suhde voi elää myös erilaisia kausia; välillä frendistä voi tulla seksikumppani, välillä voi käydä toisinpäin. En niin välitä lyödä lukkoon jutun juonta. Suhde toimii vuorovaikutuksen mukaisesti vapaasti eläen ilman valmita terminologisia määritteitä "seurustelu", "tyttöystävä" ja niiden hierarkiaa.
Mitä ne pelurit oikeastaan ovat ja mitä ne tahtovat?