Baarin kannatusmaksut
Minun näkökulmastani tällaiset pelurit, sukupuolesta riippumatta, ovat vähän tyhmiä ja reppanoita, koska tarvitsevat annoksensa, hinnasta viis. Tähtäin on aina jossain, jota ei ole olemassakaan, koska se on aina se seuraava kohde. Pelaaminen voi olla vain ja ainoastaan prosessi joka kuluttaa ihmisiä loppuun, pelaajan on vain vaikeampaa nähdä oma kuihtumisensa. Kyse on jollain tavalla riippuvuudesta
Toki niitäkin jotka pelaavat sellaisilla jotka eivät pelissä ollenkaan mukana. En katso sitä kovin kohteliaaksi. Voiman tasapaino? En katso sitäkään hyväksi. Koska voimasuhdepelit joillekin ytimessä asti. Ehkä enemmän onnellisuuden tasapaino. Jos nauttii systeemistä niin siihen ei muilla sanottavaa.
Tähtäin on aina jossain, jota ei ole olemassakaan, koska se on aina se seuraava kohde.
Mua ei kiinnosta muiden moralisoinnit suunnasta tai toisesta. Teen niin kuin itsestä ja läheisestä hyvältä tuntuu.
En kuitenkaan väitä (enää) polyihmisiä kategorisesti tällaisiksi käyttäjiksi. Koska sielläkin on aitoa tunnetta, rakkautta ja välittämistä moneen suuntaan, mutta useamman kumppanin suhteissa myös ongelmia on enemmän ja erilaisia. Mielestäni kuitenkin on niitäkin jotka polyamorialla perustelevat riippuvuutensa ruokkimisen. Siihen en nyt ala pureutumaan sen kummemmin, millainen on aidosti poly, tai millainen ei. Koska sen valinnan jokainen joutuu itse tekemään ja luottamusta tarvitaan huolimatta siitä, onko suhde kahdenkeskinen vai polyjotakin.
Balthazar ainakin kyllä teki kytköksen nimenomaan monisuhteisiin, (ja väitti että monisuhteissa on kyse riippuvuudesta, mikä on vaan naurettavaa paskapuhetta) eikä kukaan mennyt korjaamaan tai tarkentamaan.Suositeltavaa tietysti olisi tarkentaa heti alussa mistä edes puhutaan, eikä vaan esittää epämääräisiä tulkintoja selittämättä edes kunnolla mistä.