Baarin kannatusmaksut
Minä olen bi-seksuaali. En kuitenkaan ihan tasaisesti seksin, ihastumisen, rakastumisen kannalta katsottuna. Voin harrastaa seksiä kumman sukupuolen kanssa tahansa ja nautin siitä, jos toinen nauttii ja kiihotun yhtä lailla miehestä kuin naisesta. En kuitenkaan osaa ajatella, että rakastuisin naiseen. Mikä ihme siinä sitten oikein on? Ihastunut olen ollut kumpaankin sukupuoleen. En myöskään osaa ajatella, että alistuisin naiselle. Jotenkin tällä tavalla minä elämässäni tehtailen
Heteromiehenä voisin aivan hyvin kuvitella harrastavani sessiointia, rankempaakin sellaista, miehen kanssa.
Lainaus käyttäjältä: K-nix - 06.07.2015, 13:51Heteromiehenä voisin aivan hyvin kuvitella harrastavani sessiointia, rankempaakin sellaista, miehen kanssa.Tässäkin asia määritellään seksin kautta. Minusta seksuaali-identiteetin määrittää se, kenen kanssa pystyy muodostamaan romanttisen parisuhteen. Kiihottua voi vaikka autonrenkaasta jos niikseen tulee, mutta kiihottumisesta on pitkä matka identiteettiin.
Mitä luita meiltä rikkoutuu, jos emme heteroita olekaan?
Kun selkeä hierarkia on:1.) Dominoiva nainen2.) Domionoiva mies3.) alistuva nainen4.) alistuva mies.Miksi?
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 06.07.2015, 22:40Kun selkeä hierarkia on:1.) Dominoiva nainen2.) Domionoiva mies3.) alistuva nainen4.) alistuva mies.Miksi?Kysynnän ja tarjonnan lait. Siinähän se on pyramidi valmiiksi kasattu.
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 06.07.2015, 23:00Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 06.07.2015, 22:40Kun selkeä hierarkia on:1.) Dominoiva nainen2.) Domionoiva mies3.) alistuva nainen4.) alistuva mies.Miksi?Kysynnän ja tarjonnan lait. Siinähän se on pyramidi valmiiksi kasattu.Paitsi että naisista on, käsittääkseni, puutetta ihan kaikissa hierarkian tasoissa. Eli miehiä on yli tarpeen myös alistavissa.
Paitsi että naisista on, käsittääkseni, puutetta ihan kaikissa hierarkian tasoissa. Eli miehiä on yli tarpeen myös alistavissa.