Baarin kannatusmaksut
Rasismi on mielestäni lisääntynyt. Tai idiootit ei enää pitele sisällään sitä, mikä on hyvä juttu. Facebook on loistava työkalu siivilöimään ei-toivottua aineista kaveripiiristä. Ei, en sano ettei saa olla eri mieltä kanssani, päin vastoin: Kannusta siihen.
Onko se rasismia,jos toteaa,että tämän maan rahkeet eivät riitä määrättömästi kaikkeen?
Minusta maailman auttajat voisivat kertoa, mistä raha maailman auttamiseen otetaan ja keneltä se otetaan pois. Minä kannatan rahan sijoittamista suomalaisiin. Joku toinen tahtoo toimia eri tavoin, mutta olisi reilua, että hän kertoisi, millaisista suomalaisten palveluista leikataan, jotta hädänalaisia voidaan auttaa ulkomailla.
Minun onkin vaikea käsittää feministien hyväksyvää suhtautumista alistaviin kulttuureihin. Suomalaisesta miehestä leivotaan herkästi sikaa, mutta vieraita kulttuureita vain ymmärretään, vaikka niihin liityisikin naisen oikeuksia polkevia piirteitä.Itseäni en rasistiksi koe. Voisin mennä tummahipiäisen kanssa naimisiin ja pyrin antamaan jokaiselle yksilölle mahdollisuuden, vaikka hänen ryhmänsä perusteella ennakko-oletuksia teenkin.
Mitä se voisi kertoa ihmisistä,jos kertoo,että heidän paras ajanvietteensä on haukkua paikalla tai poissaolijoita? Saammeko me jotain erityistä kiksiä-en tarkoita että kinkyä kiksiä- ihmisten alaspainamisesta. ---Mutta haluavatko ihmiset ihan oikeasti,sydämestään satuttaa muita-epäilenpä
Voisko joku viisas nyt kerrankin kertoa mulle että mitä pahaa siinä on jos pitää omasta kulttuuristaan enemmän kuin muista eikä halua sen häviävän muihin kokonaan sekoittuen ?Toki, se että kulttuuriin ei vaikuttaisi muut kulttuurit on illuusio.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 02.07.2015, 22:44Voisko joku viisas nyt kerrankin kertoa mulle että mitä pahaa siinä on jos pitää omasta kulttuuristaan enemmän kuin muista eikä halua sen häviävän muihin kokonaan sekoittuen ?Toki, se että kulttuuriin ei vaikuttaisi muut kulttuurit on illuusio. Ei kai siinä mitään pahaa ole, ainakaan minusta. Toki myös se, että Suomessa tai suomalaisilla olisi yksi yhtenäinen kulttuuri josta pitää, on illuusio. Luulen
"Pidetään ensin huolta omista" ovat kaikki ksenofobian eri tasoja.