Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Tuhmarouva - 01.07.2015, 08:08 Kun näin otsikon, kuvittelin, että jollain on fetissi aborttileikkeihin ja gyn.tutkimusvälineisiin Mä oletin ihan samaa. Ja kieltämättä on aika sellainen olo ettei tämä oikein ole oikea foorumi aiheelle. Varsinkin kun aihe on sellainen missä ei oikeasti voi argumentoida lopulta kuin juupas eipäs -tasolla koska aihe on niin henkilökohtaiseen uskoon perustuva. Vaikka aloittaja kysyikin mielipiteitä, en usko että kukaan voi tätä toiselle perustella niin että toinen vaihtaisi sen takia mielipidettään puhtaasti loogisista syistä.
Kun näin otsikon, kuvittelin, että jollain on fetissi aborttileikkeihin ja gyn.tutkimusvälineisiin
En oikein ymmärrä mitä kukaan tekee toisten mielipiteillä abortista? Jokaisen on itse muodostettava oma käsityksensä asiasta jos se tulee ajankohtaiseksi, etukäteen sitä on turha pohtia sillä todellisuutta ei voi kuvitella. Sen sijaan ihmisten lokeroiminen jonkun mielipiteensä johdosta on mielestäni perin omituista, ehkäpä kannattaisi avartaa empatiakykyään ja hyväksyä toiset sellaisina kuin nämä ovat mielipiteineen kaikkineen?
Lainaus käyttäjältä: subpks - 01.07.2015, 10:53En oikein ymmärrä mitä kukaan tekee toisten mielipiteillä abortista? Jokaisen on itse muodostettava oma käsityksensä asiasta jos se tulee ajankohtaiseksi, etukäteen sitä on turha pohtia sillä todellisuutta ei voi kuvitella. Sen sijaan ihmisten lokeroiminen jonkun mielipiteensä johdosta on mielestäni perin omituista, ehkäpä kannattaisi avartaa empatiakykyään ja hyväksyä toiset sellaisina kuin nämä ovat mielipiteineen kaikkineen?*naps*, done, kiitos mahtavasta neuvosta!Mitä järkeä käydä keskustelua yhtään mistään?
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 01.07.2015, 12:07Lainaus käyttäjältä: subpks - 01.07.2015, 10:53En oikein ymmärrä mitä kukaan tekee toisten mielipiteillä abortista? Jokaisen on itse muodostettava oma käsityksensä asiasta jos se tulee ajankohtaiseksi, etukäteen sitä on turha pohtia sillä todellisuutta ei voi kuvitella. Sen sijaan ihmisten lokeroiminen jonkun mielipiteensä johdosta on mielestäni perin omituista, ehkäpä kannattaisi avartaa empatiakykyään ja hyväksyä toiset sellaisina kuin nämä ovat mielipiteineen kaikkineen?*naps*, done, kiitos mahtavasta neuvosta!Mitä järkeä käydä keskustelua yhtään mistään?Juurikin mäin. Miksi tuhlata aikaa turhaan "keskusteluun" kun ehdotonta totuutta ei ole olemassa. Aihe on jokaisen oma henkilökohtainen valinta ja joko hyväksyt ihmisen sellaisena kuin tämä on tai sitten et. Se taas on sinun oma henkilökohtainen valintasi.
Lainaus käyttäjältä: subpks - 01.07.2015, 13:00Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 01.07.2015, 12:07Lainaus käyttäjältä: subpks - 01.07.2015, 10:53En oikein ymmärrä mitä kukaan tekee toisten mielipiteillä abortista? Jokaisen on itse muodostettava oma käsityksensä asiasta jos se tulee ajankohtaiseksi, etukäteen sitä on turha pohtia sillä todellisuutta ei voi kuvitella. Sen sijaan ihmisten lokeroiminen jonkun mielipiteensä johdosta on mielestäni perin omituista, ehkäpä kannattaisi avartaa empatiakykyään ja hyväksyä toiset sellaisina kuin nämä ovat mielipiteineen kaikkineen?*naps*, done, kiitos mahtavasta neuvosta!Mitä järkeä käydä keskustelua yhtään mistään?Juurikin mäin. Miksi tuhlata aikaa turhaan "keskusteluun" kun ehdotonta totuutta ei ole olemassa. Aihe on jokaisen oma henkilökohtainen valinta ja joko hyväksyt ihmisen sellaisena kuin tämä on tai sitten et. Se taas on sinun oma henkilökohtainen valintasi.Koska muiden ihmisten mielipiteet kiinnostaa? Ei sun varmaan tarvi osallistua jos ei huvita, ainakaan noin turhilla kommenteilla.
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 01.07.2015, 14:16Lainaus käyttäjältä: subpks - 01.07.2015, 13:00Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 01.07.2015, 12:07Lainaus käyttäjältä: subpks - 01.07.2015, 10:53En oikein ymmärrä mitä kukaan tekee toisten mielipiteillä abortista? Jokaisen on itse muodostettava oma käsityksensä asiasta jos se tulee ajankohtaiseksi, etukäteen sitä on turha pohtia sillä todellisuutta ei voi kuvitella. Sen sijaan ihmisten lokeroiminen jonkun mielipiteensä johdosta on mielestäni perin omituista, ehkäpä kannattaisi avartaa empatiakykyään ja hyväksyä toiset sellaisina kuin nämä ovat mielipiteineen kaikkineen?*naps*, done, kiitos mahtavasta neuvosta!Mitä järkeä käydä keskustelua yhtään mistään?Juurikin mäin. Miksi tuhlata aikaa turhaan "keskusteluun" kun ehdotonta totuutta ei ole olemassa. Aihe on jokaisen oma henkilökohtainen valinta ja joko hyväksyt ihmisen sellaisena kuin tämä on tai sitten et. Se taas on sinun oma henkilökohtainen valintasi.Koska muiden ihmisten mielipiteet kiinnostaa? Ei sun varmaan tarvi osallistua jos ei huvita, ainakaan noin turhilla kommenteilla.No ei tunnu kuitenkaan kiinnostavan :-D
Lainaus käyttäjältä: Tuhmarouva - 01.07.2015, 08:08 Kun näin otsikon, kuvittelin, että jollain on fetissi aborttileikkeihin ja gyn.tutkimusvälineisiin Mä oletin ihan samaa.
Mun entinen kaveri teki itelleen "abortteja" hakkaamalla itseään mahaan.Siinäpä syy miksi se onki entinen kaveri.
Mielenkiintoista, että syntymättömän lapsen oikeutta elämään ei nosteta sen vahvemmin esille. Naisen oikeus keskeyttää raskaus tarkoittaa elävän ihmisen elämän päättämistä. Mielestäni syntymättömällä ihmisellä on oikeus elämään. En vastusta aborttia ylipäätään, mutta olisin kyllä valmis rajaamaan naisen oikeutta päättää vartalostaan, jos se oikeus tallaa räikeästi lapsen oikeuksia. Se tuntuisi oikeudenmukaiselta ja humaanilta.
Täällä nostetaan esiin syntymättömän lapsen oikeuksia. Entä niiden lasten oikeudet, jotka ovat vailla rakastavaa kotia, rakastavia vanhempia?