Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 30.06.2015, 14:45Mä en ite oikein tiedä mitä aattelen. Huomasin, että oon tehnyt päässäni mielikuvan naisen hahmosta, joka huolettomasti ja kepeästi teettää itselleen abortteja eikä pidä niitä minään isona asiana. Tätä sitten peilaan kaikkiin abortintekijänaisiin ja pidän heitä epäempaattisina ja tunnekylminä hirviöinä. Huh. Todellisuus on toki yleensä jotain ihan muuta.Kummallisia käsityksiä teillä akateemisillä on muista ihmisistä, ilmeisesti ilmaus roskaväki sopii hyvin käsityksiisi.Kirjoituksesi kuitenkin selittää sen miksi Suomessa abortti on yhä tabo ja miksei abortintekijä saa mitään tukea ja apua asian henkiseen käsittelyyn. Eihän roskaväki sellaista tarvitse teidän mielestä.
Mä en ite oikein tiedä mitä aattelen. Huomasin, että oon tehnyt päässäni mielikuvan naisen hahmosta, joka huolettomasti ja kepeästi teettää itselleen abortteja eikä pidä niitä minään isona asiana. Tätä sitten peilaan kaikkiin abortintekijänaisiin ja pidän heitä epäempaattisina ja tunnekylminä hirviöinä. Huh. Todellisuus on toki yleensä jotain ihan muuta.
mä oon tehny abortin hyvin kepeästi, asiaa sekuntiakaan miettimättä ja katumatta. Voitte syyllistää vapaasti.
Minua vaan on pitemmän aikaa jo vituttanut katsella kun ympärillä näkee alkoholistien, narkkareiden, vaikeasti sairaiden yms. päästänsä eläkkeellä olevien tekevän kakaroita, jotka sitten joutuvat hyvin suurella todennäköisyydellä yhteiskunnan elätettäviksi tai huostaanotetuiksi. Kaikkine syntymäsairauksineen. Moniko tällaiseen pyöritykseen itse haluaisi? Puhumattakaan kehitysmaitten nälkäkuoleman partaalla olevista perheistä, joihin kaikesta huolimatta tuntuu olevan haluja tehdä lisää lapsia kärsimään.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 30.06.2015, 21:11Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 30.06.2015, 14:45Mä en ite oikein tiedä mitä aattelen. Huomasin, että oon tehnyt päässäni mielikuvan naisen hahmosta, joka huolettomasti ja kepeästi teettää itselleen abortteja eikä pidä niitä minään isona asiana. Tätä sitten peilaan kaikkiin abortintekijänaisiin ja pidän heitä epäempaattisina ja tunnekylminä hirviöinä. Huh. Todellisuus on toki yleensä jotain ihan muuta.Kummallisia käsityksiä teillä akateemisillä on muista ihmisistä, ilmeisesti ilmaus roskaväki sopii hyvin käsityksiisi.Kirjoituksesi kuitenkin selittää sen miksi Suomessa abortti on yhä tabo ja miksei abortintekijä saa mitään tukea ja apua asian henkiseen käsittelyyn. Eihän roskaväki sellaista tarvitse teidän mielestä.En oo akateeminen ja taisit ymmärtää muutenkin vähän väärin. Mun mielipiteet on vaan mun, eikä edusta mitään "meitä" jotka olis jotenkin joitain "muita" vastaan. En pidä ketään ihmistä roskaväkenä, toi oli täysin susta itsestä lähtevä tulkinta.Mun tarkoituksena ei ollut tuomita abortin tekijöitä ja oon ehdottomasti sitä mieltä, että abortin tehneille pitää tarjota tukea ja apua, jos kokee sen jotenkin vaikeaksi tai jopa traumaattiseksi asiaksi. Toi naiskuva on vaan mun päässä oleva mielikuva, joka sinne on syntynyt, koska koen tän koko asian niin vaikeaksi että mun on vähän hankala ymmärtää kevyesti abortteja tekeviä ihmisiä, vaikka en mä edes tunne ketään sellaista. Oon varmaan päässäni vaan ulkoistanut jotkin tähän asiaan liittyvät negatiiviset fiilikset tommoseen yhteen kuvittelliseen täyspahaan ihmishahmoon, mitä voin sit vihata koska se on helpompaa kuin yrittää elää sen kanssa että asiat ei oo ikinä mustavalkoisia. En tarkoittanut antaa kuvaa, että se olis totuus tai että oikeasti jokainen, tai kukaan, abortin tekijä olis sellainen. Ilmaisin haluni myös päästä tällaisesta ilmeisestikin todellisuudenvastaisesta mielikuvasta eroon, ja siksi haluisin lisää näkökantoja ja mielipiteitä abortista. Taisit lukea mun tekstiä vähän kuin piru raamattua?
Hyvin harvoin halveksin kenenkää mielipidettä ja vielä harvemmin ihmistä ... mutta joskus ...
Kun näin otsikon, kuvittelin, että jollain on fetissi aborttileikkeihin ja gyn.tutkimusvälineisiin