Baarin kannatusmaksut
onkos darkkari käytössä? Uskaltautuisko kukaan alistuva nainen mun kanssa leikkimään vaikka sinne?
Lainaus käyttäjältä: alusastia - 17.07.2015, 00:46onkos darkkari käytössä? Uskaltautuisko kukaan alistuva nainen mun kanssa leikkimään vaikka sinne? Korjatkaa toki jos olen väärässä mutta tietääkseni Mixeissä ei ole darkkaria..
Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 17.07.2015, 13:31Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.Eiks vanhat saa nykiä helmasta ollenkaan?
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 17.07.2015, 13:42Lainaus käyttäjältä: Pip - 17.07.2015, 13:31Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.Eiks vanhat saa nykiä helmasta ollenkaan? Mä en tiedä, että uskallanko antaa sulle lupaa, kun kuitenkin olisin sit "The Regiment style" esillä...
Sanotaan näin, ettei darkkaria ole virallisesti (jo MiaQ:n mainitseman lain puitteissa), eikä sellaista mainosteta. Niin kauan, kuin konsensuaalisuus pysyy ihmisten välillä, niin ravintolalla ja rsykkeellä ei ole tarvetta puuttua tilanteeseen. Mikäli tämä konsensuaalisuus rikotaan, niin toivomme, että siitä ilmoitetaan lähimmälle staffin henkilölle, tai ravintolan henkilökunnalle ja sääntöjä rikkova tyyppi poistetaan tilasta. Haluamme, että ihmiset viihtyvät, eikä kenenkään tarvitsisi jälkikäteen ilmoittaa huonosta käytöksestä. Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 17.07.2015, 13:31Sanotaan näin, ettei darkkaria ole virallisesti (jo MiaQ:n mainitseman lain puitteissa), eikä sellaista mainosteta. Niin kauan, kuin konsensuaalisuus pysyy ihmisten välillä, niin ravintolalla ja rsykkeellä ei ole tarvetta puuttua tilanteeseen. Mikäli tämä konsensuaalisuus rikotaan, niin toivomme, että siitä ilmoitetaan lähimmälle staffin henkilölle, tai ravintolan henkilökunnalle ja sääntöjä rikkova tyyppi poistetaan tilasta. Haluamme, että ihmiset viihtyvät, eikä kenenkään tarvitsisi jälkikäteen ilmoittaa huonosta käytöksestä. Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.Jos Isrika nyppii kiltistä ja mää vaan tyydyn kurkkimaan sen alle?
Olispa oikee auto niin tulisin, muuten ei työpäivän jälkeen onnistu. Tyhmää kun työt sotkee vapaa-ajanviettoa! Ei pääsesen enempää mökille kun pileisiinkään....
Eiks niitä halpoja junalippuja vieläkin ole...? ^_^