Baarin kannatusmaksut
Noh, minä toivoisin että ymmärrys voittaisi, tai ainakin kunnioitus ja hyväksyminen. Se voi olla paljon, liikaa, pyydetty ja odotettu. Silti: Hienoa purkamista. Kiitos Karma.Minusta tämä, öööö; keskustelu(?)....on oikein antoisa. On itseasiassa hyvin voimaannuttavaa nähdä mustaa valkoisella siitä kokemuksesta mikä leikkaa läpi koko oman elämän.Se ei, ehkä, auta lisäämään uskoa juuri itsessään ja sillä/tällä hetkellä tämän maailman tilaan ja tulevaisuuuteen. Mutta haluan uskoa (tai ainakin yritän) että sillä on myös paljon avartavaa vaikutusta joka näkyy out there.Kiitos myös heinrich. Sinun osasi ei, ehkä minun kannaltani, ole niin näkyvän positiivinen mutta sillä on, ainakin, välinearvonsa asioiden esille tuomiseksi. Kokonaiskuvan selkiyttämiseksi. Niin ja kiitos myös submitille kun linkkasi tuon blogin. Paikoitellen sydäntäsärkevää luettavaa. Tuo translakikin kun tulossa käsittelyyn jossain kohtaa. Lueskelen parhaillaan Heinämaan tulkintaan Beauvoirin Toisesta sukupuolesta (vertailussa fenomenologisesta ja performatiivisesta sukupuolikäsityksestä). Siitä on niin aikaa, yli kolmekymmentä vuotta, kun sen lapsuuden kotini tyttöhuoneessa peiton alla läpi yön luin.Silloin tosiaan keskusteltiin vielä toisesta sukupuolesta. Ehkä on edistystä että nyt keskustelllaan kolmannesta....
Ja... Saattaapa olla, että tämä on juurikin niitä ikuisuusasioita mitkä ei oikeiastaan mihinkään päädykkään.Ja sikäli kun osaa muista keskustelijoista ymmärsin niin olisi jopa mahdotonta päästäkkään mihinkään koska matka on koko ajan kesken
Se mihin olisi tärkeätä päästä olisi että yhä enenevässä määrin jokainen yksilö saisi elää sellaisena kuin itse kokee olevansa. Ilman epäinhimillistä kohtelua ja häpeää. Onnellisena omasta olemassaolostaan. Se olisi kaikkein tärkeintä. Kaikkialla.
Sukupuolia on enemmän kuin kolme mutta muunsukupuolinen on yhteiskuntaterminä ok.
Lainaus käyttäjältä: Norja - 21.06.2015, 03:01Sukupuolia on enemmän kuin kolme mutta muunsukupuolinen on yhteiskuntaterminä ok.Nimeä toki ne muutkin sukupuolet? Parafilia ei ole sukupuoli.