Baarin kannatusmaksut
IKRM, ei, tuo ei ole tunnettu tosiasia,
Kai se on jokin feminismijuttu, itse en ole feministi, harva Dominoiva heteromies on.
Tää homma on mennyt jo yli, suomessakin ollaan kohta samassa tilanteessa kuin japanissa jossa nuoret miehet eivät halua eivätkä ole parisuhteessa koska hinta sille on liian kova ja vaihtoehtoinen maailma tarjoaa paremmat edut pienemmillä panoksilla ja riskeillä.
Miten hitossa tämä nyt liittyy mihinkään? Mikä on mennyt yli ja mitä tarkotat vaihtoehtosella maailmalla?
"Androgyyni (aner eli mies ja gyne eli nainen) on henkilö, joka ei tunne kuuluvansa selvästi kumpaankaan biologiseen sukupuoleen. Androgyyni voi tuntea sukupuoli-identiteettinsä koostuvan maskuliinisten ja feminiinisten ominaisuuksien yhdistelmästä tai mahdollisesti ei kummastakaan. Androgyyni on niin sanottu "kolmas sukupuoli". Henkilö saattaa vuorotella eri sosiaalisia sukupuolipiirteitä tarpeiden ja tilanteiden mukaan. Tällöin nimityksellä on enemmänkin kulttuurillinen merkitys kuin biologinen. Yleisimmin androgyyni-nimitystä käytetään hahmosta, jolla ei ole sukupuolta tai henkilöstä, jonka sukupuoli on epämääräinen." - WikipediaKoen androgyyni määritelmän mulle sopivimmaksi. Pienestä asti on opetettu ja näytetty että miehet ovat tietynlaisia ja naiset ovat tietynlaisia. Mutta entä jos olen henkisesti molempia, mitäs mä sitten teen? Sitä ei koulussa opetettu.Pitkään ajattelin että koska jalkojeni välissä roikkuu muna, olen siis mies.. joten minun kuuluu käyttäytyä kuten mies. Miehen stereotyyppinen malli taas on syntynyt kohtaamistani miehistä ja TV/leffa maailmasta. Kyseessä on melko perinteinen suomalaisen miehen kuva.. duunari/äijä. Tunteilut ja söpöilyt ei siihen kuvaan sovi, ne on naisten juttuja. Mutta kun tunteilua/söpöilyä/kauneutta pyörii myös tuolla päässä, mitäs mä niille teen?No, enää en yritä olla mies. Enää en yritä olla mitään, oon vaan se mikä oon ja teen sitä mitä teen. Se kyllä tarkoittaa sitä että erotun porukasta ja oon se outo tyyppi. Mutta oudoista tyypeistä juuri tykkään joten mikäs siinä. Androgyyni kuvastaa tarkimmin sitä miten tällä hetkellä maailman koen.
Ai kui? Tolla logiikallahan voitais sanoo, et harva alistuva nainenkaan on feministi? Enemmän kuin siihen, et onko d vai s vai vanilja, se liittyy varmaan siihen et paljonko asioita ajattelee.
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 14.06.2015, 14:42Ai kui? Tolla logiikallahan voitais sanoo, et harva alistuva nainenkaan on feministi? Enemmän kuin siihen, et onko d vai s vai vanilja, se liittyy varmaan siihen et paljonko asioita ajattelee. Kyllä, en jaksa uskoa että juuri yksikäään miehelle alistuva nainen olis feministi, seksuaalisesti alistuvat ovat sitten erikseen.
Feminismillä tarkoitan sitä hulluutta mitä naiset, ja osa miehistäkin, suoltaa esimerkiksi valtamediassa. En tarkoita siis tasa-arvoisuutta, vaan feminististä vallanhimoa.
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 14.06.2015, 14:42Miten hitossa tämä nyt liittyy mihinkään? Mikä on mennyt yli ja mitä tarkotat vaihtoehtosella maailmalla? Toinen on lisääntyminen ja siihen liittyvät oikeudet, niin lasten kuin isienkin. Mies ei käytännössä voi päättää omasta isyydestään kuin olemalla selibaatissa lisääntymisikäisten naisten suhteen tai hankkimalla vasektomian. Toki samalla täytyy pitäytyä poissa avioliiton satamasta.Vaihtoehtoinen maailma on tietysti se jossa jätetään parisuhteeseen liittyvät ponnistelut tietoisesti tekemättä ja vältetään suhteeseen liittyvät riskit. Tuo vapauttaa ajankäytön ja taloudellisen panostuksen suhteen valtavasti resursseja johonkin muuhun joka saatetaan kokea elämän sisältönä suhteessa riskialttiiseen panostukseen mielekkäämmäksi.
Lainaus käyttäjältä: Nick - 14.06.2015, 17:55Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 14.06.2015, 14:42Miten hitossa tämä nyt liittyy mihinkään? Mikä on mennyt yli ja mitä tarkotat vaihtoehtosella maailmalla? Toinen on lisääntyminen ja siihen liittyvät oikeudet, niin lasten kuin isienkin. Mies ei käytännössä voi päättää omasta isyydestään kuin olemalla selibaatissa lisääntymisikäisten naisten suhteen tai hankkimalla vasektomian. Toki samalla täytyy pitäytyä poissa avioliiton satamasta.Vaihtoehtoinen maailma on tietysti se jossa jätetään parisuhteeseen liittyvät ponnistelut tietoisesti tekemättä ja vältetään suhteeseen liittyvät riskit. Tuo vapauttaa ajankäytön ja taloudellisen panostuksen suhteen valtavasti resursseja johonkin muuhun joka saatetaan kokea elämän sisältönä suhteessa riskialttiiseen panostukseen mielekkäämmäksi. Mä en yksinkertaisesti ymmärrä mistä sä puhut. Miten toi miesten isyysjuttu liittyy mihinkään? Eiks seksii harrastaessa voi käyttää ehkäsyä? Eikä naimisiin voi mennä jos ei haluu lapsia - mitäääää? Siis ajatteletko sä nyt et jos mies menee naimisiin niin ainoo tavote sillä silloin on hankkia lapsia, vai menikö mulla jotain pahasti ohi?
Well, aren't you clever. Pyritkö sä sitten ihan arkielämässäkin pompottamaan kohtaamiasi naisia, jos kerran puhuit koko ajan siitä etkä seksuaalisuudesta?
Mitä sä käytännössä tarkotat? Onko sulla antaa jotain esimerkkejä, jotta saisin paremman käsityksen et mikä sun mielestä on hulluutta ja vallanhimoa? Mä en nimittäin valtamediassa sellaseen oo törmännyt.
Kyllä, en jaksa uskoa että juuri yksikäään miehelle alistuva nainen olis feministi, seksuaalisesti alistuvat ovat sitten erikseen.Feminismillä tarkoitan sitä hulluutta mitä naiset, ja osa miehistäkin, suoltaa esimerkiksi valtamediassa. En tarkoita siis tasa-arvoisuutta, vaan feminististä vallanhimoa.Yleensä ne, jotka suureen ääneen mainostavat asioita ajattelevansa, päätyvät niitä jatkuvasti ajattelemaan ilman että pääsevät lopputulokseen missään asiassa.
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 14.06.2015, 23:10Well, aren't you clever. Pyritkö sä sitten ihan arkielämässäkin pompottamaan kohtaamiasi naisia, jos kerran puhuit koko ajan siitä etkä seksuaalisuudesta?Olen mitä olen, teen mitä teen, et taida ollenkaan ymmärtää mistä on kyse.Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 14.06.2015, 23:10Mitä sä käytännössä tarkotat? Onko sulla antaa jotain esimerkkejä, jotta saisin paremman käsityksen et mikä sun mielestä on hulluutta ja vallanhimoa? Mä en nimittäin valtamediassa sellaseen oo törmännyt.Tiina Rosenberg.IKRM