Kirjoittaja Aihe: PervPark play party 5.9.15 klo 20-03  (Luettu 33275 kertaa)

ipoint

Vs: PervPark play party 5.9.15 klo 20-03
« Vastaus #60 : 17.08.2015, 19:27 »
Itsekkin olen näihin bileisiin tulossa ja toivoisin että tulisitte juttelemaan kun näette tämän hölmistyneen kumipojun pyörimässä. :D Ekat bileet niin saatan vaikuttaa hiukan hämmentyneeltä ja eksyneeltä.

Tuulia

• Kanta-asiakas
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
« Vastaus #61 : 17.08.2015, 20:11 »
Itsekkin olen näihin bileisiin tulossa ja toivoisin että tulisitte juttelemaan kun näette tämän hölmistyneen kumipojun pyörimässä. :D Ekat bileet niin saatan vaikuttaa hiukan hämmentyneeltä ja eksyneeltä.

Henkilökunta pitää kyllä hyvää huolta vieraistaan, ettei kukaan tuntisi itseään ulkopuoliseksi. Ja jos vaan pääset, niin tule jo puoli kahdeksaksi. Ensikertalaiset pääsee jo silloin sisään ja saa kartanon ja laitteiden esittelykierroksen. Tosin, saat saman kierroksen joka tapauksessa, kun sanot vaan olevasi ekaa kertaa paikalla, tulit sitten mihin aikaan hyvänsä.

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
« Vastaus #62 : 17.08.2015, 20:17 »
Tulossa, ja vetämässä Miriamia mukaan (vaikka talutushihnalla >:D ).

Söpöjä kisuja talutushihnassa ei ole koskaan liikaa. Mun talutushihnassa onkin wc tällä kertaa. Ei tarvitse sitten hädän yllättäessä lähteä pönttöä etsimaan. :D

Kissa ja wc, siinä kaikki elämän tarpeet! ;D

Mikä on muuten ruoka/juomapolitiikka, onko siellä jotain tarjoilua? 7 tuntia voi olla aika rankkaa ilman ravintoa. ;)

ipoint

« Vastaus #63 : 17.08.2015, 20:24 »

Henkilökunta pitää kyllä hyvää huolta vieraistaan, ettei kukaan tuntisi itseään ulkopuoliseksi. Ja jos vaan pääset, niin tule jo puoli kahdeksaksi. Ensikertalaiset pääsee jo silloin sisään ja saa kartanon ja laitteiden esittelykierroksen. Tosin, saat saman kierroksen joka tapauksessa, kun sanot vaan olevasi ekaa kertaa paikalla, tulit sitten mihin aikaan hyvänsä.

Kyydillä olen tulossa, mutta nyt hiukan typerä kysymys, miten erotan henkilökunnan muista?

Tuulia

• Kanta-asiakas
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
« Vastaus #64 : 17.08.2015, 20:31 »

Kyydillä olen tulossa, mutta nyt hiukan typerä kysymys, miten erotan henkilökunnan muista?

Ollaan ovella vastassa ja esittäydytään uusille tulokkaille. Nimikortit pitäis myös löytyä tiimiläisiltä, jos satut tulemaan niin myöhään ettei ovella ole enää kuin pari henkeä narikassa. Täältä pervparkin fetlifeprofiilin kuvista voi bongata tiimiläisten naamoja https://fetlife.com/users/4183545 ja täältä löytyy kaikista esittelyt http://pervpark.fi/menu/index.php/info/biletiimi

Tuulia

• Kanta-asiakas
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
« Vastaus #65 : 17.08.2015, 20:34 »
Tulossa, ja vetämässä Miriamia mukaan (vaikka talutushihnalla >:D ).

Söpöjä kisuja talutushihnassa ei ole koskaan liikaa. Mun talutushihnassa onkin wc tällä kertaa. Ei tarvitse sitten hädän yllättäessä lähteä pönttöä etsimaan. :D

Kissa ja wc, siinä kaikki elämän tarpeet! ;D

Mikä on muuten ruoka/juomapolitiikka, onko siellä jotain tarjoilua? 7 tuntia voi olla aika rankkaa ilman ravintoa. ;)

Tosiaan! Mitäpä sitä muuta tarviskaan. :)

On siellä pientä syömää ja juomaa, ettei tarvitse nälkää nähdä, ja kuuluu sisäänpääsymaksuun. Vieraille on myös käytössä jääkaappi, jos haluaa ottaa omia ruokia ja juomia lisäksi mukaan.

isabella

« Vastaus #66 : 17.08.2015, 22:01 »
Voisin toki kysyä tätä yksärillä mutta kysytään nyt kuitenkin julkisesti jos vaikka jotakuta muutakin askarruttaa...

Stylos jo tuolla kyselikin ilmoittautumisesta mutta haluaisin vielä tarkennusta. Onko mitään muuta tapaa ilmoittautua kuin tekstarilla? Tämä ei ole mikään epäluottamuslause henkilökohtaisesti bilejärjestäjiä kohtaan, mutta en halua ilmoittautua pervobileisiin omalla puhelinnumerollani enkä että se jää johonkin arkistoihin. Pre-paidiäkään en vain tätä varten viitsisi hankkia. Biletiimistä toki suurin osa tuntee minut mutta entä jos olisinkin uusi?

En siis ole näihin bileisiin tulossa, kunhan kyselen vastaisuuden varalle :)

Pulseproto

• Vieras
« Vastaus #67 : 17.08.2015, 23:18 »
Itse iloitsen mahdollisuudesta vierailla jälleen talolla.. toki optio on vuokrata mesta myös yksin illaksi -mieluummin "biletän kuitenkin kinkyseurassa" lol... ps. ostan teille kaikille "Köyhille" omat prepaidit jotka tienaavat yli 7000e/kk brutto O:-)

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #68 : 18.08.2015, 00:03 »
Itse iloitsen mahdollisuudesta vierailla jälleen talolla.. toki optio on vuokrata mesta myös yksin illaksi -mieluummin "biletän kuitenkin kinkyseurassa" lol... ps. ostan teille kaikille "Köyhille" omat prepaidit jotka tienaavat yli 7000e/kk brutto O:-)
Hyvä hyvä....eiku sehän oli yli 7t/kk.... enhän mä oo tienannu edes tota summaa viimeisten vuosien aikana. :P
Mä voisin kyl ottaa sellasen prepaid köysipupu/subin jolla 7te/kk käyttövaroja mukana ;)

Ainiin....
Tälläisen ruokarajoitteisen kun minä...ei oo tarvinnu nälissään olla....ja maittavaakin ollu kaiken kukkuraks :)
Vedestäkään ei veloiteta, kuten joissain baareissa :D :P

orja teemu

« Vastaus #69 : 18.08.2015, 07:54 »
Voisin toki kysyä tätä yksärillä mutta kysytään nyt kuitenkin julkisesti jos vaikka jotakuta muutakin askarruttaa...

Stylos jo tuolla kyselikin ilmoittautumisesta mutta haluaisin vielä tarkennusta. Onko mitään muuta tapaa ilmoittautua kuin tekstarilla? Tämä ei ole mikään epäluottamuslause henkilökohtaisesti bilejärjestäjiä kohtaan, mutta en halua ilmoittautua pervobileisiin omalla puhelinnumerollani enkä että se jää johonkin arkistoihin. Pre-paidiäkään en vain tätä varten viitsisi hankkia. Biletiimistä toki suurin osa tuntee minut mutta entä jos olisinkin uusi?

En siis ole näihin bileisiin tulossa, kunhan kyselen vastaisuuden varalle :)
Oikein oivallinen kysymys Isabellalta.
Toiset on herkempiä yksityisyytensä kanssa kuin taas toiset ei niinkään.
Luottamusta on helppo toitotella mutta kyllä se pitää aina ansaita.
Se mitä tapahtuu ennen sitä on meille tärkeää.
Kun bilejalka vipattaa ja meille tahtoo bilettämään niin kyllä se ilman tekstareita onnistuu.
Meili on yksi hyvä tapa. Sitten meille kaikille biletiimin jäsenille voi ilmoittaa osallistumisestaan.
Tähän kuitenkin voisin lapani nostaa pystyyn ja ottaa tästä postin.

orja teemu

« Vastaus #70 : 18.08.2015, 12:03 »
Ja heti korjaus edelliseen. Jos tekstari ei käy niin info@pervpark.fi. Tänne siis ilmoittautuminen jos tekstari tuottaa ongelmia

isabella

« Vastaus #71 : 20.08.2015, 21:26 »
Kiitos teemu tiedosta. Pitää katsoa jos loppuvuonna olisi bileet sellaisena iltana että pääsen paikalle :)

Pulseproto

• Vieras
« Vastaus #72 : 20.08.2015, 21:48 »
.. ot
Mä vaan ----

Edit: Isabella, ensinnäkin -poispyyhityssä nimittelin itseäni !!! .. ja toiseks puhuin kyllä ainoastaan pers.3 passiivi muodossa.. Haluten yleisesti tuoda esiin erään "oman mielipiteeni".

[admin]turhat siivottu pois
« Viimeksi muokattu: 21.08.2015, 10:09 kirjoittanut Pulseproto »

isabella

« Vastaus #73 : 21.08.2015, 01:02 »
Hyvä CR, aikaisemmin jo kuittailit jotakin prepaidin hankkimisesta. Nyt kiitin bilejärjestäjiä kysymykseeni vastaamisesta ja ilmaisin toiveeni että pääsisin tulevaisuudessa paikalle. Miten se on itkemistä? En myöskään pidä kohteliaana käytöksenä ihmisten nimittelemistä urpoiksi. Bileketjun spämmäämistä sekalaisella pään aukomisella voinee myös pitää epäkohteliaana, agressiotaan voi purkaa vaikkapa nyrkkeilysäkin hakkaamiseen.

Tuulia

• Kanta-asiakas
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
« Vastaus #74 : 21.08.2015, 07:40 »
Pyysin ylläpitoa poistamaan egoilut. Keskitytään tässä ketjussa  Pervparkin bileisiin.