Baarin kannatusmaksut
Itsekkin olen näihin bileisiin tulossa ja toivoisin että tulisitte juttelemaan kun näette tämän hölmistyneen kumipojun pyörimässä. Ekat bileet niin saatan vaikuttaa hiukan hämmentyneeltä ja eksyneeltä.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 07.08.2015, 01:09Tulossa, ja vetämässä Miriamia mukaan (vaikka talutushihnalla ).Söpöjä kisuja talutushihnassa ei ole koskaan liikaa. Mun talutushihnassa onkin wc tällä kertaa. Ei tarvitse sitten hädän yllättäessä lähteä pönttöä etsimaan.
Tulossa, ja vetämässä Miriamia mukaan (vaikka talutushihnalla ).
Henkilökunta pitää kyllä hyvää huolta vieraistaan, ettei kukaan tuntisi itseään ulkopuoliseksi. Ja jos vaan pääset, niin tule jo puoli kahdeksaksi. Ensikertalaiset pääsee jo silloin sisään ja saa kartanon ja laitteiden esittelykierroksen. Tosin, saat saman kierroksen joka tapauksessa, kun sanot vaan olevasi ekaa kertaa paikalla, tulit sitten mihin aikaan hyvänsä.
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 17.08.2015, 20:11Henkilökunta pitää kyllä hyvää huolta vieraistaan, ettei kukaan tuntisi itseään ulkopuoliseksi. Ja jos vaan pääset, niin tule jo puoli kahdeksaksi. Ensikertalaiset pääsee jo silloin sisään ja saa kartanon ja laitteiden esittelykierroksen. Tosin, saat saman kierroksen joka tapauksessa, kun sanot vaan olevasi ekaa kertaa paikalla, tulit sitten mihin aikaan hyvänsä.Kyydillä olen tulossa, mutta nyt hiukan typerä kysymys, miten erotan henkilökunnan muista?
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 17.08.2015, 18:35Lainaus käyttäjältä: Alexios - 07.08.2015, 01:09Tulossa, ja vetämässä Miriamia mukaan (vaikka talutushihnalla ).Söpöjä kisuja talutushihnassa ei ole koskaan liikaa. Mun talutushihnassa onkin wc tällä kertaa. Ei tarvitse sitten hädän yllättäessä lähteä pönttöä etsimaan. Kissa ja wc, siinä kaikki elämän tarpeet! Mikä on muuten ruoka/juomapolitiikka, onko siellä jotain tarjoilua? 7 tuntia voi olla aika rankkaa ilman ravintoa.
Itse iloitsen mahdollisuudesta vierailla jälleen talolla.. toki optio on vuokrata mesta myös yksin illaksi -mieluummin "biletän kuitenkin kinkyseurassa" lol... ps. ostan teille kaikille "Köyhille" omat prepaidit jotka tienaavat yli 7000e/kk brutto
Voisin toki kysyä tätä yksärillä mutta kysytään nyt kuitenkin julkisesti jos vaikka jotakuta muutakin askarruttaa...Stylos jo tuolla kyselikin ilmoittautumisesta mutta haluaisin vielä tarkennusta. Onko mitään muuta tapaa ilmoittautua kuin tekstarilla? Tämä ei ole mikään epäluottamuslause henkilökohtaisesti bilejärjestäjiä kohtaan, mutta en halua ilmoittautua pervobileisiin omalla puhelinnumerollani enkä että se jää johonkin arkistoihin. Pre-paidiäkään en vain tätä varten viitsisi hankkia. Biletiimistä toki suurin osa tuntee minut mutta entä jos olisinkin uusi?En siis ole näihin bileisiin tulossa, kunhan kyselen vastaisuuden varalle