Baarin kannatusmaksut
Tuota sisarusvertausta en ihan ymmärtänyt. Halusitko sanoa sillä, että jokainen dee ja äs on niin uniikki, ettei voi vertailla keskenään saati mihinkään "yleiseen tapaukseen"? Vai tarkoititko, että nuo roolit eivät koskaan ole olemassa irrallaan ihmisestä?
Tarkoitan nimenomaan sitä, että dominoiva tai alistuva osapuoli voi olla ainoastaan suhteessa johonkin toiseen ihmiseen. Minun mielestäni ei voi olla masteri tai subi ihan ite, sen enempää kuin ei voi olla veli tai sisko ilman sisaruksia. Tarkoittaa myös sitä, että jokainen suhde on yhtä uniikki kuin sen osapuoletkin, eikä se mene sellaisella matikalla että tällainen master + tällainen sub = tällainen D/s-suhde.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 24.05.2015, 15:31Tuota sisarusvertausta en ihan ymmärtänyt. Halusitko sanoa sillä, että jokainen dee ja äs on niin uniikki, ettei voi vertailla keskenään saati mihinkään "yleiseen tapaukseen"? Vai tarkoititko, että nuo roolit eivät koskaan ole olemassa irrallaan ihmisestä?Tarkoitan nimenomaan sitä, että dominoiva tai alistuva osapuoli voi olla ainoastaan suhteessa johonkin toiseen ihmiseen. Minun mielestäni ei voi olla masteri tai subi ihan ite, sen enempää kuin ei voi olla veli tai sisko ilman sisaruksia. Tarkoittaa myös sitä, että jokainen suhde on yhtä uniikki kuin sen osapuoletkin, eikä se mene sellaisella matikalla että tällainen master + tällainen sub = tällainen D/s-suhde. Tunnustan, en saanut enkä saa ajatusta nyt täysin auki. Minä olen seikkaillut muutaman päivän susirajan sysimetsissä nuotioiden ja vetten äärellä ja olen totta puhuen niin kertakaikkisen naatti, ettei paljoa järki päätä pakota Kiitos kaikille! Ihania sanoja, ihania ihmisiä