Baarin kannatusmaksut
Olen viimeaikoina pohtinut paljon, miksi kinkysuhteet tuntuvat olevan, jos mahdollista, vielä epävakaammalla pohjalla kuin "normaalit" seurustelusuhteet? Eikö kaiken pitäisi olla helpompaa, kun täällä kuitenkin pyörii itsestään ja suuntauksestaan varmoja aikuisia?
On niitä, joilla on aavistuksen epärealistisia kuvitelmia suhteista, ja jos joku osa ei toimi, heidän mielestään ei toimi mikään. Ja on niitä, jotka kulkevat vain omilla ehdoillaan. Joskus käy flaksi sielläkin
leikki-ihmisten suurta määrää voi selittää myös se, että jos ei löydä sitä suhdetta, niin se leikkiminenkin on tyhjää parempi. Jos vaihtoehtona on olla kokonaan ilman.
Olen viimeaikoina pohtinut paljon, miksi kinkysuhteet tuntuvat olevan, jos mahdollista, vielä epävakaammalla pohjalla kuin "normaalit" seurustelusuhteet? Eikö kaiken pitäisi olla helpompaa, kun täällä kuitenkin pyörii itsestään ja suuntauksestaan varmoja aikuisia?Luonnollisestikaan kysymys ei ole aivan niin yksinkertainen. Dominoiva ja submissiivinen eivät ole yhteen ajava voima; minkäänlaista taianomaista, automaagista vetovoimaa ei ole olemassa. Jokaisella on omat tapansa tuoda ilmi seksuaalisuuttaan, jokaisen elämään se vaikuttaa määränsä verran.Näinollen olen pohtinut paljon sitä, kuinka paljon kannattaa kantaa mukanaan valta-asetelmia ja -rakenteita, kun ei voi millään tietää, minkälainen ihminen on seuraava jonka kanssa yleensäkään pystyy kohtaamaan silmästä silmään.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 17.05.2015, 16:58leikki-ihmisten suurta määrää voi selittää myös se, että jos ei löydä sitä suhdetta, niin se leikkiminenkin on tyhjää parempi. Jos vaihtoehtona on olla kokonaan ilman.Tällä hetkellä mulla on voittopuolisesti se käsitys, että tuommoinen käytös on sama kuin kuseminen housuun pakkasella. Hetken lämmittää, lopputulos alkutilannetta tylsempi. Ja kyllä, mulla on ihan toimivia vaniljaelämän fwb-suhteita ollut ja yhden niistä jopa kaivoin alkuvuodesta hetkeksi naftaliinista kun ei muutakaan just silloin ollut, mutta vanilja nyt onkin semmosta, vähän tylsempää ja tyhjänpäiväisempää hommaa minulle. Mitä se semmonen on, kun ei edes Dommettamaan pääse.