Kirjoittaja Aihe: SMFR ylpeänä esittää: Fetish Warehouse @ Agros 6.6.2015  (Luettu 48534 kertaa)

Pippi Longstocking

• Vieras
Olishan se kiva jos joku osais minutkin laittaa sinne bileisiin eli meikkiä nassuun ja hiukset takkuun...ja Peppikin tarvis ranskalaista letittäjää.... Joo ja hierontaa ja kokkausta ja öööö kiillotusta ja öljyämistäkin vois olla kiva... Ja myöskin tutustua kaikkiin kivoihin joita ei oo tavannut jne jne  :-*  ;)  ;D

Oui, se ken ranskalaista lettiä osaa vääntää, voisi ilmottautua. :D Ja Dolly, venaapa kun kehitän ensin tuolta kaksilahkeiselta sen ajatukset pilemeiningeistä.

halpahutsu

• Vieras
Olishan se kiva jos joku osais minutkin laittaa sinne bileisiin eli meikkiä nassuun ja hiukset takkuun...ja Peppikin tarvis ranskalaista letittäjää.... Joo ja hierontaa ja kokkausta ja öööö kiillotusta ja öljyämistäkin vois olla kiva... Ja myöskin tutustua kaikkiin kivoihin joita ei oo tavannut jne jne  :-*  ;)  ;D

Oui, se ken ranskalaista lettiä osaa vääntää, voisi ilmottautua. :D Ja Dolly, venaapa kun kehitän ensin tuolta kaksilahkeiselta sen ajatukset pilemeiningeistä.

*venaileepi kärsivällisesti*  :love:

D-day

• Uusi asiakas
  • *
  • Pannaanko pakasteet pieneen pussiin?
  • Galleria
Kiillotus kuulostaa mielenkiintoiselta... :D
Todennäköisesti tulossa kekkereihin.

Jouha10

• Vieras
Oonkohan mä muistanu sanoo, notta toki tänne?
No ei kai sillä mitään merkitystä vaikka sen toitottaa useamminnii...No mut, tänne siis

-J-

Kattinen

• Vieras
Bileet lähestyy!
En nähnyt ketjua lukiessani mainintaa, joten laitanpa.... (sorry jos tulee toistoa, ei ole tarkoitus)
Muistattehan bileväki varata käteistä mukaan, lähin pankkiautomaatti ei ole nurkalla ja paikan päällä vain käteinen käy. Mielellään tasaraha lipariin ja buffaa varten pientä rahaa!

suvitar

• Vieras
Näillä näkymin pääsee sittenkin paikalle, vaikka onkin hieman puolikuntoinen vielä.  ;)

tillistallis

• B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Bileet lähestyy!
En nähnyt ketjua lukiessani mainintaa, joten laitanpa.... (sorry jos tulee toistoa, ei ole tarkoitus)
Muistattehan bileväki varata käteistä mukaan, lähin pankkiautomaatti ei ole nurkalla ja paikan päällä vain käteinen käy. Mielellään tasaraha lipariin ja buffaa varten pientä rahaa!

Hyvä huomio, aloitusviestiä päivitetty :)

-tt

Underworld

• Vieras
Oliko tuolla jo jossain tarkennuksia musiikista? Soittaako ED ekan setin? Mitä yleisesti musikaalisesti/tanssillisesti luvassa?

Mr.Vic

Oliko tuolla jo jossain tarkennuksia musiikista? Soittaako ED ekan setin? Mitä yleisesti musikaalisesti/tanssillisesti luvassa?

ED soittaa varmaankin ekana.
tillistallis kai tietäisi tämänkin sekä sen mitä itse aikoo soitaa.
Itse soittelen jotain EDM:mää ja ras(/k)kaampaa industriaalia/goottisoundeja.

EnkeliDemoni

• Vieras

ED soittaa varmaankin ekana.
tillistallis kai tietäisi tämänkin sekä sen mitä itse aikoo soitaa.
Itse soittelen jotain EDM:mää ja ras(/k)kaampaa industriaalia/goottisoundeja.

Mulle Tillis sanoi aloittavansa ja mä toka.. Voinee vahvistaa.

Mulla kai jotain rock/metal/gootti/industrial -linjalla tai jotain sinne päin sekasoppaa...

ED

tillistallis

• B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Galleria
Jepulis,

soittoaikataulu olisi tällainen:

20.00-22.30 tillistallis
22.30-01.00 EnkeliDemoni
01.00-03.00 Mr. Vic

En nyt oikein tiedä mihin kategoriaan tuo oma settini tipahtaa. Jotain elektroa, new wavea, nu discoa sun muuta näyttää olevan.

-tt

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Mutta soitetaanko siellä lainkaan sitten musiikkia?  8)

tillistallis

• B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Galleria
Mutta soitetaanko siellä lainkaan sitten musiikkia?  8)

Eikö piiskojen laulu riitä?  ???

8)

-tt

Riverlady

• Vieras
Bileet lähestyy!

Hyvä huomio, aloitusviestiä päivitetty :)

-tt

Tasarahaviestit on niin tärkeitä, että ansaitsevat bumppauksen terv. Turha luulla, että vapaaehtoisriennoissa voi aina maksaa kortilla!

Törky_Teatteri

• Vieras
Pitkästä aikaa mukana myös Törkis tämän vuoden ensimmäisen (suomen) esityksensä kanssa.
Mukana ruokahalua nostattavaa meininkiä  >:D.

Huom. esiinnymme puolen yön aikaan. Jos olet erityisen herkkä eritteille, suosittelemme että siirryt lavan edestä muualle (esityksestä kuulutetaan kyllä hyvissä ajoin).