Kirjoittaja Aihe: SMFR ylpeänä esittää: Fetish Warehouse @ Agros 6.6.2015  (Luettu 48518 kertaa)

Mei

:) Hyvä että äänentoisto ei riittänny  :)
Diskot ja tanssiaiset on sit ihan omat juttunsa....siellä ei kuulukkaan kommunikoisa :P

Nyt kommunikointiin oli hyvä mahdollisuus ja taustalta tunnisti oikein hyvin tutut biisit....silloin kun vanhuksellekin sopivaa rock tyyppistä Musiikkia soitettii :)

Kiitos omastanikin puolestani 'uhreille' ja järjestäneille.
En suinkaan tarkoittanut että musiikin olis pitänyt olla huomattavasti kovemmalla, vaan että äänentoisto olis ollut parempi jos kaiuttimia olis esim. ollut useammassa kuin yhdessä paikassa (?). Toki paikan akustiikka varmasti vaikutti asiaan myös. Nyt basso vähän puuroutui ja musa oli tosi diskanttista ja kuulosti lähinnä epämääräiseltä melulta. En näe, et miksi bileissä tanssiminen ja kommunikointi olis jotenkin toisensa poissulkevat asiat. Ja mä kyllä nautin hyvästä äänentoistosta vaikka ei olis aikomustakaan tanssia.

Sindy68

• Vieras
Mukava ilta, mahtavan mukavat bileet ja ihan mahtavan mukavaa seuraa läpi illan.
Lämmin kiitos smurffeille ja kaikille mukana olleille  :love:

pioni

• Vieras
Oli ihanaa! Kiitos ja niiaus  :love:

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
Kiitos kaikille kanssajuhlijoille  :D

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
Kiitos bileistä, oli kivaa juttuseuraa ja mainiota musaa. :)
Istuskeluksihan tuo ilta omalta osalta vaan meni, jospa vielä joku kerta ihan jaksais panostaa myös leikkimiseen... ???

tillistallis

• B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Roudailut saatiin nyt päätökseen joten on loppuyhteenvedon aika. Smurffihallitus kiittää kaikkia vieraita; tunnelma oli lämmin vaikka pihalla hieman viileää olikin, laitteet olivat ahkerassa käytössä, ja ei se toiminta vain laitteille rajoittunut  :)

Nöyrät kiitoksemme tietenkin myös talkoolaisille:

- kasaukseen ja purkamiseen osallistuneille. Ovet saatiin kiinni viideltä aamulla joten vielä jäi aikaakin :)
- Buffa- ja liparivuorolaisille, sekä buffetin valmisteluihin osallistuneille.
- DJ:ille
- Catalle meikkailuista
- snf:lle valokuvausnurkan hoidosta. Toivottavasti näemme täällä useita hänen otoksiaan :)
- Törkyteatterille esityksestä

Olitte tärkeä osa bileiden teossa ja ilman teitä nämäkään bileet eivät olisi onnistuneet!

Palauteasiaa:
Aijuu, nyt, kun oon jo vähä hereillä niin vois antaa hieman palautetta tilasta.

Pöydät oli ihan liian ahtaasti tungettu. Käytännössä, jos menit pöydän peräpäähän istumaan ja halusit pois paikaltasi niin puolet pöydästä joutui siirtymään tieltä pois, että sieltä kanssa mahtui pois. Tai näin ainakin huoneen keskivaiheilla missä itse istuin.

Pöydät ovat muutenkin vähän turhan ylipitkiä tuohon tilaan, mutta ei taida olla semmoinen asia mihin Smurffit voivat vaikuttaa, kun pöydät ovat käsittääkseni Agroksen omat?

Pöydät ovat tosiaan Agroksen omat, joten niillä mennään mitä saadaan. Tarkoitus oli maksimoida istumapaikat koska odotettavissa oli täysi tupa (mikä melkein saavutettiinkin). Tämän takia jouduimme sitten tiivistämään istumajärjestystä.

En suinkaan tarkoittanut että musiikin olis pitänyt olla huomattavasti kovemmalla, vaan että äänentoisto olis ollut parempi jos kaiuttimia olis esim. ollut useammassa kuin yhdessä paikassa (?). Toki paikan akustiikka varmasti vaikutti asiaan myös. Nyt basso vähän puuroutui ja musa oli tosi diskanttista ja kuulosti lähinnä epämääräiseltä melulta. En näe, et miksi bileissä tanssiminen ja kommunikointi olis jotenkin toisensa poissulkevat asiat. Ja mä kyllä nautin hyvästä äänentoistosta vaikka ei olis aikomustakaan tanssia.

Tämä on totta, bassotoisto oli heikko tämän vuoden äänentoistosetissä. Lisäksi tilan akustiikka on hieman haasteellinen, sillä tuollaisessa kivihallissa tuppaa vähän kaikumaan, ja tämä varmaan aiheutti sen välillä huomatun äänen puuroutumisen.
Viime vuonna Agroksella oli tähän samaan settiin kuuluvat bassokaiuttimet, mutta ne ovat sen verran isot että liiasta bassosta tuli valitusta. Joten oletimme että ne peruskaiuttimet olisivat olleet riittävät. Kaiuttimet oli muuten sijoitettu kummallekin puolelle lavaa.

Lisäksi illan aikana tietenkin sattui muutamia oho-tilanteita, ja niistä pyritään ottamaan opiksi.

Löytötavara-asiaa:
Löytynyt musta leveä tekonahkainen (?) panta valkoisella koristelulla yms. Palautus tarkempia tuntomerkkejä vastaan.

Seuraava smurffitapahtuma onkin sitten 18.7 wäiskillä, jolloin teemana on Summer Hits - with bass!

-smurffihallitus

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
Kiitos bileistä! Oli niin hauskaa, että unohdin valokuvauttaa itseni ja näin live-profiilikuva saa taas odottaa aikansa. Toisaalta toin kaverini mukaan ja vein hänen bileneitsyytensä. :D No, leikkien takia tuli vähemmän sosialisoitua, mutta ehkäpä rupean käymään bileissä aktiivisemmin niin enköhän törmäile ihmisiin.

RigoriRasputin

• TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Kiitokset kaikille mehukkaista bileistä. Ruoka tarjoilu oli ainakin todella maittavaa, kun saatiin lopulta keittiö toimimaan.  ;D

Des

• Asiakas
  • **
  • Dom & fettari
  • Galleria
Mainiot bileet jälleen kerran! Hauveli pääsi leikkimään kyllikseen, vaikka uusi häntä osoittautuikin epäyhteensopivaksi. Eri rodulle, kenties... :D
Kiitokset staffille, Törylle ja kanssajuhlijoille! :love:

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Taas olivat niin onnistuneet bileet, että yhtä naurista oon ollut koko tämän päivän. Mukavat raidoituksetkin sai kivojen jumpparien  :-* :-X toimesta. Maiskis.    :love:

Minusta tila oli nyt hyvin suunniteltu, tosin en testannut salin pöytiä/pöydissä siirtymisiä. Buffan ja kuvauksen oli kätevää sijaita juuri siinä etukäytävällä liparin ja hallituspisteen kanssa.

Pari nakkia hoiteli laittoman kevyesti, kiitos pareilleni tästä. Välillä oli epäselvää, että miten höllästi jäsenettömän* sai bileisiin ottaa. Käsittääkseni linja oli että pitää heti liittyä, että voi bileisiin tulla (bilelipun hintaan). Tietenkin ne kaverinkaverin kaverien avecit ovat välillä vähän off-labelia, mutta menevät silti läpi. Olen muutamaan otteeseen liparilla ollut, mutta näissä isommissa bileissä, tuo sisäänpääsyn määrittely on vähän epäselvää. Onneksi hallituslaisia sai melko hyvin kiinni.  (näemmä omalla nakilla vain osui nämä "rajatapaukset")

Buffa oli rakennettu PRO-otteella. Wau! Buffaan kannattaa ehdottomasti jättää ne tuoteselosteet ja teippeihin kirjoittaa tuotteet&hinnat selkeästi. Tosin yksi hassuimmista kysymyksistä oli "Mitä tämä kahvi on?" :D Liparin klassikko taas on/oli "Mistä niitä kortsuja saa?" <--tämä kysyttiin mun liparinakilla myös Suvilahdessa viimevuonna. Eli olisiko jokin kesäkumisponsorointi mahdollista? Lähinnä sitä darkkaripuuhastelua ajatellen?

Valokuvaaja vaikutti pätevältä, sen mitä touhua vilkuilin (ja itte en sitten kuvauttamaan ennättänyt, niiiiif). Kuvaajalla oli selvää ohjaajanotetta poseeraukseen eli varmasti kivoja kuvia tuli räpsittyä.

Eipä tässä muuta kuin Kiitos, kiitos kiitos.

**suomenkielen jumi: jäsen, jäsenetön/jäsenettömän, jäsenitön/jäsenittömän, oot sä jalka vai jäsen?**

SirMichael

• Kanta-asiakas
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Minun täytyy nyt valitettavasti hieman nillittää.

Bileet oli hienot ja pajon immeisiä tapasin, kuten tarkoitus olikin.

Mutta.
Itse kun olen ollut näitä Agroksen juhlia rakentamassa ja tekemässä
ja niistä puhutaan jo vuoden parhaimmista, niin valitettavasti järjestäjä
ei ollut panostanut juhliin juurikaan.
Yksi esitys eikä tunnelmaan panostettu.
Jotenkin tuntuu että se minkä eteen on tehty lukemattomia tunteja töitä
sen arvostuksen saamisekksi,
käytettiin nyt vain rahastukseen peittämään edellisiä virheitä.

Kyllä olen katkera, olen alusta asti ollut järjestämässä nuita bileitä
ja tuntuu kuin se kaikki mitä on tehnyt valutetaan hukkaan.
Joskus voisi vain olla tekemättä jos ei pysty.

Anteeksi tilitykseni.
En enää ole tekemässä mitään näitä.
Tuntui vaan pahalta kun huomasin mihin on menty.

-SirM-

Underworld

• Vieras
Myöhässä tultiin, hieman maistissa ja koko ajan tarinoimassa jonkun kanssa, ei tullut erityisesti kiinnitettyä huomiota kaikkiin mainittuihin yksityiskohtiin  :))
Ihan vain IMHO ja yleisellä tasolla puhuen: itse kyllä kovasti pientä tanssia kaipaisin. On tietysti kovasti ymmärettävää, että monille/useimmille kinkyille leikkiminen tanssia tärkeämpää, mutta itse viihtyisin mainosti (myös)bileissä joissa musiikki ja tanssi suhteellisen dominoivassa osassa, en tiedä onko näin pienessä maassa toteuttaa kaikkia toiveita....kyllähän joissain bileissä on myös tanssilattia, mutta vaikuttaa, että harva sinne uskaltautuu tai kerkeää. Ehkä tuo DNGN on poikkeus? Täytynee sinne yrittää päästä =)

punasiipi

• Vieras
DNGN, kyllä vaan.

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Minun täytyy nyt valitettavasti hieman nillittää.

Bileet oli hienot ja pajon immeisiä tapasin, kuten tarkoitus olikin.

Mutta.
Itse kun olen ollut näitä Agroksen juhlia rakentamassa ja tekemässä
ja niistä puhutaan jo vuoden parhaimmista, niin valitettavasti järjestäjä
ei ollut panostanut juhliin juurikaan.
Yksi esitys eikä tunnelmaan panostettu.
Jotenkin tuntuu että se minkä eteen on tehty lukemattomia tunteja töitä
sen arvostuksen saamisekksi,
käytettiin nyt vain rahastukseen peittämään edellisiä virheitä.

Kyllä olen katkera, olen alusta asti ollut järjestämässä nuita bileitä
ja tuntuu kuin se kaikki mitä on tehnyt valutetaan hukkaan.
Joskus voisi vain olla tekemättä jos ei pysty.

Anteeksi tilitykseni.
En enää ole tekemässä mitään näitä.
Tuntui vaan pahalta kun huomasin mihin on menty.

-SirM-

Hyvä Siiri. Sulla on hyvä pointti tässä.

Agros on smurffien suurimmat bileet, mihin pitäisi myös panostaa ohjelma-/tunnelmapuolella. Tässä tulee itse sokeaksi tapahtuman sisällöstä, koska tuttuja on paljon + muutama nakki pitää "kiireisenä", niin sitä ei välttämättä kaipaa muuta ohjelmaa. Toista se oli vielä minullakin muutama vuosi sitten, kun tykkäsin hyvistä ohjelmanumeroista tunnelmankohottajina. Kaipaan tervetuliaispuhetta, hauskoja näytelmä/visailu/kisailu -momentteja harjoitellusti tai improvisoidusti. Erityisesti pidin TAFFin tyylistä järjestää ohjelmaa (Rikalan latexshow, tanssiesitykset, "Vormun sulkeiset" jne....), tiloissa mahtuu juttelemaan ja illalla tanssitaan. Tampereen yo-talon tilat kuitenkin ovat paljon pienemmät (ja erilaiset muutenkin, koska anniskelupaikka), siellä kämistään dungeoni ja darkkarin ahtaudesta/puutteesta tai muutoin ihan "vain" ahtaudesta)

Mitä smurffeille jää jos Törkyteatteri laittaa pillit pussiin?
Mistä saadaan innostuneita ja uskaliaita ohjelmansuunnittelijoita?
Mitä jos meidän DJ:t uuvahtaa ja haluaisivat kerrankin jorata itse siellä lattialla?
Olisiko smurffeilla varaa kerran vuodessa "ostaa" jokin ulkopuolinen esitys -mieluiten tällaisiin isoihin tapahtumiin? (välillä niitä on ollutkin)

Juhlatila, aikaresurssit (Agros saatiin vissiin aika myöhään varattua) ja pieni aktiiviporukka ----> rajoittavia tekijöitä

Miten olisi jokin bilevastaava, joka aktiivisesti huhuilisi esitysideoiden/esiintyjien perään? Siiri. Tässähän sä olisit muuten hyvä :)
Kaipaan raikasta ja ennakkoluulotonta otetta. Jos vastaanotto on "kaiken-jo-nähneen-ja-kokeneen puolelta" väheksyvä, niin tuskin meillä on jatkossakaan ohjelmaa. Eikä myös siinä tapauksessa, jos liiallisen itsekritiikin antaa häiritä, että onkohan tämä nyt ääneensanottava idea.

Seuraava ei liity Agros-bileisiin vaan tämä on yleistä "käminää" :D
Tulipa pj:n kanssa puhetta että käminää nyt on aina. Tekipä mitä. Yleensä se käminä tulee niiltä jotka eivät ole valmiita tekemään itse asian eteen jotain. Rakentava kritiikki ja käminöinti ovat eri asioita. Rakentavan kritiikin taitoihin kuuluu parannusehdottelu ja perustelukyky. Aina parempaa jos itsekin haluaa osallistua talkoisiin.

Nyt lehmännaamat, otsakyrpäilijät, käminämaisterit pää pois sieltä perseestä  :)) <---- ei muuten liity kenenkään persoonaan.

Koetetaan nyt pitää nämä vanhat juhlijat ja ei säikytetä uusia tulokkaita, joohan?!

brestelle

• Asiakas
  • **
  • A balanced diet of domme and brat
  • Galleria
Kiitos kaunis, oli kamalan hauskaa ensibileissä, en malta oottaa tulla uusiksi *___* ehkä ensi kerralla osaan useammankin henkilöm yhdistää nikkeihin X)