Baarin kannatusmaksut
Hyvä että äänentoisto ei riittänny Diskot ja tanssiaiset on sit ihan omat juttunsa....siellä ei kuulukkaan kommunikoisa Nyt kommunikointiin oli hyvä mahdollisuus ja taustalta tunnisti oikein hyvin tutut biisit....silloin kun vanhuksellekin sopivaa rock tyyppistä Musiikkia soitettii Kiitos omastanikin puolestani 'uhreille' ja järjestäneille.
Aijuu, nyt, kun oon jo vähä hereillä niin vois antaa hieman palautetta tilasta.Pöydät oli ihan liian ahtaasti tungettu. Käytännössä, jos menit pöydän peräpäähän istumaan ja halusit pois paikaltasi niin puolet pöydästä joutui siirtymään tieltä pois, että sieltä kanssa mahtui pois. Tai näin ainakin huoneen keskivaiheilla missä itse istuin.Pöydät ovat muutenkin vähän turhan ylipitkiä tuohon tilaan, mutta ei taida olla semmoinen asia mihin Smurffit voivat vaikuttaa, kun pöydät ovat käsittääkseni Agroksen omat?
En suinkaan tarkoittanut että musiikin olis pitänyt olla huomattavasti kovemmalla, vaan että äänentoisto olis ollut parempi jos kaiuttimia olis esim. ollut useammassa kuin yhdessä paikassa (?). Toki paikan akustiikka varmasti vaikutti asiaan myös. Nyt basso vähän puuroutui ja musa oli tosi diskanttista ja kuulosti lähinnä epämääräiseltä melulta. En näe, et miksi bileissä tanssiminen ja kommunikointi olis jotenkin toisensa poissulkevat asiat. Ja mä kyllä nautin hyvästä äänentoistosta vaikka ei olis aikomustakaan tanssia.
Minun täytyy nyt valitettavasti hieman nillittää.Bileet oli hienot ja pajon immeisiä tapasin, kuten tarkoitus olikin.Mutta.Itse kun olen ollut näitä Agroksen juhlia rakentamassa ja tekemässäja niistä puhutaan jo vuoden parhaimmista, niin valitettavasti järjestäjäei ollut panostanut juhliin juurikaan.Yksi esitys eikä tunnelmaan panostettu.Jotenkin tuntuu että se minkä eteen on tehty lukemattomia tunteja töitäsen arvostuksen saamisekksi, käytettiin nyt vain rahastukseen peittämään edellisiä virheitä.Kyllä olen katkera, olen alusta asti ollut järjestämässä nuita bileitäja tuntuu kuin se kaikki mitä on tehnyt valutetaan hukkaan.Joskus voisi vain olla tekemättä jos ei pysty.Anteeksi tilitykseni.En enää ole tekemässä mitään näitä.Tuntui vaan pahalta kun huomasin mihin on menty.-SirM-