Kirjoittaja Aihe: SMFR ylpeänä esittää: Fetish Warehouse @ Agros 6.6.2015  (Luettu 48529 kertaa)

Gotha

• Vieras
Turun Baletin hallitusenemmistö on matkalla kohti Helsinkiä ja bileitä levittämään Play & Painin ilosanomaa (ja pönöttämään, höhö ;D)

toiletman92

• Vieras
Täällä ollaan. Esitystä innolla odottaen. Vihdoinkin näkee mua kiinnostavii juttui livenä eikä netistä :D

sub.lilyfer

• Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Stay focused.
  • Galleria
Kohta mukana pitkästä aikaa \o/

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Kiitoksia, nopea käynti mutta kivaa silti :)

toiletman92

• Vieras
Olisinpa ollut esityksessä alussa oleva lautanen johon nainen oksensi. Kannatti lähteä. Kiitos esityksestä

windmillsw

• Vieras
Kiitos kyydeistä ;-)
Mukavasta seurasta ja uusista tuttavuuksista

latexbun

• Vieras
Kivaa oli. toiletman92, kiitos kauniista sanoista, mukavaa että esitys oli mieleinen.  :)

Potulny

Kiitos kivoista bileistä, mahtavasta seurasta ja uusista tuttavuuksista. Kivaa oli  :)

Hra K

Kiitokset järjestäjille vaivoistaan ja kaikille viihtymistäni edistäneille ihmisille ja kissanpennuille. Testasin sarkavormua kumipöksyillä ja se toimi hiukan paremmin kuin arvelinkaan. Meno oli rentoa ja mukavaa vaikka toimintapuoli oli omaan makuuni vaisua. Minun hihavarsinauhasta saa nykiä ja koittaa jutella kun en muista uusien tuttavuuksien nimiä.

Nasta mutsi raportoi
 K

Hra K

Kiitokset järjestäjille vaivoistaan ja kaikille viihtymistäni edistäneille ihmisille ja kissanpennuille. Testasin sarkavormua kumipöksyillä ja se toimi hiukan paremmin kuin arvelinkaan. Meno oli rentoa ja mukavaa vaikka toimintapuoli oli omaan makuuni vaisua. Minun hihavarsinauhasta saa nykiä ja koittaa jutella kun en muista uusien tuttavuuksien nimiä.

Nasta mutsi raportoi
 K

Fetishpari

Kitos meidänkin puolesta, Kivaa oli ja erittäin kivaa oli saada muutamalle nimimerkille kasvot  :)

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Tulipa taas istuttua koko rahan edestä, perse ja selkä kiittää....

Underworld

• Vieras
Perjantain jäljiltä hieman väsy ja piti jättää etkot ja jatkot väliin, itse bileisiin kuitenkin suoriuduttiin, paikka oli hieno, monet uudet tuttavuudet ja Törkyjen esitys ihan mahtava, kiitos

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Olis toki varmasti ollu kivat bileet, jos olis päässyt edes sinne asti. ;D
Ensi kerralla paremmalla onnella.

Tigrita

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
Kiitos ja kumarrus järjestäjille! Halipusi kaikille livenä tavatuille, huippua oli  :)