Baarin kannatusmaksut
...Avoimmuus ei suoraan sano avio/avosuhteen laadusta mitään mutta moni ilmeisesti tulkitsee sen "ei ole esteitä astua" mikä on mielestäni aika halventava mutta myös ymmärrettävä tulkintamalli...
Mielestäni suhteilla pitää olla selvä hierarkia ja selkeät sävelet tai kaikki tulee kusemaan ihan näiden puutteeseen jossain vaiheessa. Suhdehierarkiassa pitää erityisesti ylempänä olevaa kunnioittaa
Lainaus käyttäjältä: Hra K - 08.05.2015, 14:44Mielestäni suhteilla pitää olla selvä hierarkia ja selkeät sävelet tai kaikki tulee kusemaan ihan näiden puutteeseen jossain vaiheessa. Suhdehierarkiassa pitää erityisesti ylempänä olevaa kunnioittaaSun mielipide. Mun mielipide on, että tuollainen on täyttä hajota ja hallitse -paskaa. Itselläni kun on jo viime vuosituhannelta asti ollut vähintään yksi mies, olen huomannut että joku on parempi jossain, joku toinen jossain muussa. En edes ole tahtonut ruveta miettimään, kuka on ollut tärkein ja ihanin, koska se nyt vaan on mielestäni väärä tapa ajatella asioita, vaikka yön pimeinä tunteina käsi sydämellä olisinkin saattanut voida määritellä, kenet olisin pakkotilanteessa ottanut uppoavan laivan pelastusveneeseen ja kenet jättänyt hukkumaan. Tällaista henkistä avarakatseisuutta ja tasa-arvoajattelua on myös miesten kyettävä harjoittamaan.
Minä en tulkinnut Herra K:n hierarkiakommenttia niin, että kyseessä olisi hierarkia sen mukaan kuka polykumppani on itselleen tärkein tai ihanin. Mutta jos polykuviossa on lapsia, niin silloin usein lasten vanhemmat (jopa silloin kuin he eivät itse ole osana aktiivista polykuviota, esim eksät/eronneet) ovat monessa asiassa se "ylin hierarkia" jolla on viimeinen sana, esim ajankäytön tai polysuhteen julkisuusasteen suhteen.