Baarin kannatusmaksut
Alla oleva lainaus on otettu "Tuntematton maa"-sivuston Kitinää muualta-viestiketjusta. Alunperin se on kirjoitettu "ylilauta.fi"-sivustolle. Kirjoittajan nimimerkistä ei ole tietoa."Kyllä tuntematonmaa on edelleen voimissaan..."Kyseessähän on similaari puinti- ja roskapalsta, kuten bdsmbaari. Puitteet on luotu ikäänkuin edustaviksi ja avantgard-henkisiksi, mutta alta paljastuu nopeasti ompelukerhotasoinen nihilistinen seurakunta, joka ei kykene ottamaan suurta yleisöä haltuunsa. Kelvoton alakulttuuri, joka ei kykene millään tavalla edesajamaan sadomasokistien asiaa edes poliittisesti, tai saamaan edes täyspäisiä kirjoittajia palstoilleen. Toki noilta palstoilta jotain informaatiota voi saadakin. Dominat sieltä puuttuu lähes kokonaan, eli itsekeskeiset naissubit, feministiset masterit ja hirveässä puutteessa olevat miessubit lähinnä seukkaavat sen mikä mahdollista.Kyllä kansalliset SM:t enimmäkseen harrastetaan ihan muualla, kuin näiden suomalaisten helluntai-sm-friikkien silmien alla. Ei noille palstoille rekkautuminen tietysti pahaakaan tee, jos itse sattuu sopimaan porukkaan...
Heh, melkein voisin vannoa tunnistavani nimimerkin tämän lainatun tekstin takana. Tyyli on jotenkin todella tuttu
Lainaus käyttäjältä: Queena - 13.08.2011, 21:51Heh, melkein voisin vannoa tunnistavani nimimerkin tämän lainatun tekstin takana. Tyyli on jotenkin todella tuttu Taitaapi olla niitä Queenan entisiä "keskustelukumppaneita" jollain foorumilla?
.. ehkä yleinen positiivinen fiilis tai ...
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 14.08.2011, 12:23.. ehkä yleinen positiivinen fiilis tai ...
Olen täysin jäänyt koukkuun tähän paikkaan, se on kohta mun toinen koti Joka päivä pitää käydä lukemassa jutut ja joskus kommentoidakin jotakin. Heti jos menee muutama päivä, ettei pääse tänne, niin jo vain ärsyttää! Siis kiitos ylläpidolle ja teille kaikille perversseille
Lainaus käyttäjältä: xantra1986 - 14.08.2011, 16:57mjaah, ja sitten kun "se lähtee lapasesta" niin toivottavasti saadaan vertaistukiryhmä Baari-addiktoituneille ihmisille