Baarin kannatusmaksut
Mikä tungos ja missä? * )
Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 06.06.2015, 09:29Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan Kylhän meille nyt ois voinu tulla juttelee .Oli hyvät bileet. Videohuone oli aivan mahtava idea, tälläinen smurffibileisiin kiitos !
Ihan loistava kokemus itselleni oli tuo Play Party! Oman kumppanin kanssa tuli leikittyä Dark Roomissa, olin niin nössykkä etten uskaltanut muiden kanssa leikkimään lähteä, mutta muiden peuhaamista oli kiehtovaa seurata Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan
Lainaus käyttäjältä: Hirvaz - 06.06.2015, 06:45Mikä tungos ja missä? * )Siellä yläkerran baarissa.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 06.06.2015, 09:29Ihan loistava kokemus itselleni oli tuo Play Party! Oman kumppanin kanssa tuli leikittyä Dark Roomissa, olin niin nössykkä etten uskaltanut muiden kanssa leikkimään lähteä, mutta muiden peuhaamista oli kiehtovaa seurata Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan Mitä mitä mitä, mä niin koitin katsella että löytyykö sua mistään kun oli köydet mukana matkassa! Pöh, ihan mennyt ohi. Noh, eipä haittaa, sain leikkiä köysilläni kuitenkin.
Oliko näissä bileissä siis darkkari, jossa pantiin? Ja mesta on ravintola?tietämätön pöhkö maaltaMiaQ
Ihan mielenkiinnosta yritin selvittää tuota kyseisen paikan tarkkaa määritelmää. Nettisivun mukaan aika montaa funktiota, mutta anniskeluravintola mainitaan yhtenä. Missähän tuo virallinen raja menee....jos anniskeluravintolassa suljettu yksityistilaisuus jonne vain pääsylipulla, mahtaako olla virallisesti sallittua paneskella?