Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitit, osa huhhuh: Cafe Rooster ke 6.5. klo 18-  (Luettu 10135 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2265
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Se on lentokone!

Se on helikopteri!

Se on valtava jellydildo!

Ei, ei ole.

Se on oululainen baarimiitti, jossa saman pöydän ääreen istutetaan kaikki kynnelle kykenevät ikään, sukupuoleen, rooliin, vehkeiden kokoon ja aviottomien lasten lukumäärään katsomatta. Luvassa on rentoa jutustelua kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta, aina aasinkulleista ööpisfetissiin. Vakioaiheita lienevät tälläkin kertaa kestosuosikit suihinotto, tissit, erinäiset penikset, julmien sadistien mielikuvitus sekä tuleva kinkykalenteri 2016. Tälläkään kertaa mukana eivät ole Päivi Räsänen (kielsi itseään osallistumasta), Miss Suomi (ei ole kuulemma yhtä nätti kuin muut miittaajat) tai paavi (kertoi että meno on hänelle liian harrasta).

Joku muu saa nyt kertoa kukkovitsejä, mää en viimeksikään osannu.

Niin ja tuokaa mukana lisää neitsyitä uhrattavaksi. Mulla on jo vuohi valmiina.

Macy

  • Vieras
Suattaa työmaa kutsua illasta, kykeneminen vaarannettu. Jos näin käy niin juon suruuni.
Tuon sanoessani toivoisin olevani töissä spermapankissa.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Pakkohan se on myöntää, erityisesti ööpisfetissi herätti uteliaisuuteni!
Lupaatteko olla vähemmän pelottavia isoja ihmisiä, jos uskallan tulla paikalle?  ???

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2265
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mää en oo iso enkä pelottava, joten helppo luvata että öö joo ja ei. Enintään raportoin Villeistä hetkistä Sedille.

heinrich

  • Vieras
Miitille vahva ehkä...
Eli tulen jos nokka näkyy.

Neitsyttä en tästä syntisestä kylästä edes yritä etsiä...

RMK

  • Vieras
Käykö melkee neitsyt?

Jos,ni mä tuon itteni.

Macy

  • Vieras
Käykö melkee neitsyt?

Jos,ni mä tuon itteni.

Välillä täytyy improvisoida, viimeksi uhrattiin fistausneitsyt.

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria

Luvassa on rentoa jutustelua kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta, aina aasinkulleista ööpisfetissiin.

Onko sull ööpinen? Jos on ni kehtaatko ottaa mukaan? Tekis mieli lukasta tuo kultivoitunut kirjallisuuden helmi.
Ehkä saan siitä sitten fetissin kehiteltyä itselleni.. niitä ku ei muuten ole vielä tarpeeksi.

Käykö melkee neitsyt? Jos,ni mä tuon itteni.

Mikä muuten on melkee neitsyt? Mä oon luullu et sen sellainen "ON-OFF" juttu?
Et onko se et kaikkea muuta on tehny ja joka reikään on tuutattu kuin viimeistä päivää, mutta kalvot on yhä ehyenä? 

Mutta siis kiva ku tuut :)

heinrich

  • Vieras
No no no!

Jos haluun uuden kiesin niin kattelenko takapihalta puolimiljoonaa ajettuja ruosteen, ajanhampaan ja ilmavirran raiskaamia losoja?

Uusi on uusi.
Koskematon... Neitseellinen...
Sillä ei ole revitelty pitkin soramonttuja... Kolhittu puskureita parkkihalleissa... Ajettu tyhmyyttään kuoppiin asfaltissa tai rymmyytetty alustaa sorateillä...
Ei...
Sillä ei ole ajettu ees varovaisia "kojoja"...
Ei...
Persaukiset eivät ole potkineet sen renkaita hallin peränurkassa muiden loppuunajettujen joukossa...

Se on ihka uusi... Pakastavedetty... Tuoksuu uudelle...
Hmm...
Vinyylille... Nahalle... Latexille... DDR. Läiselle kernille... Keinonahalle suoraan Neuvostoliitosta...
Oih... Ihanuuksia... Uuden...

Neitsyen tuoksuja...

Koska sedällä on ihan mahtava päivä ja aurinko paistaa ja Leijonat, sekä vielä kerran KÄRPÄT!
Niin anna teille pienokaisille ihan vapaat kädet ja jalat vedellä herneitä nenuihinne, appelsiineja...
No... Valitsemiinne paikkoihin.
Mielennekin saatte pahoittaa ihan simona...

Ihanaa päivää kakkapyllyt  :-*

Macy

  • Vieras
Oli sitä kuinka ajettu tahansa, niin molemmista on iloa kun ne saa ja taas kun niistä pääsee eroon.
Ja kaikenlisäksi maalaus auttaa ulkonäköä, mutta linjat paljastavat vuosimallin.

heinrich

  • Vieras
Neitsyestä nyt oli puhe darling, eikä mistään "tähtivaihdokista" ;)
Tai paikallisen fiksauspajan riemuvoitosta.

Onhan näitä...
"laitetaan siihen tinapaperia ja ja sit kittiä ja maali päälle. Ihan hyä se on..."
"kauhee rahina tuolta vaihdeaskista... Puolet öljyistä pihalle ja paksu vaseliini tilalle..."

No no no...

Neitsyt... ;)

Macy

  • Vieras
Mulla oliki semmonen aasinsilta tuossa, että Nooaki hukku.

Piti sitten se naarata sieltä.  :-\

_firehead_

  • Vieras
Tulossa ollaan sillä espanjalaisella miittineitsytvahvistuksella. Olkaa helliä.  ;D
ps. Haetaan vapaaehtoisia naisia herkkään dual blowjobiin tai toista miestä ylipäätään herkkiin(mun pepun herkkää ihoa siis ajatellen) hetkiin.  :love:
pps. Milloin se suihinottoilta olikaan?  >:D

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
No no no!

Jos haluun uuden kiesin niin kattelenko takapihalta puolimiljoonaa ajettuja ruosteen, ajanhampaan ja ilmavirran raiskaamia losoja?
...
Koskematon... Neitseellinen... Sillä ei ole revitelty pitkin soramonttuja... Kolhittu puskureita parkkihalleissa... Ajettu tyhmyyttään kuoppiin asfaltissa tai rymmyytetty alustaa sorateillä...
Ei... .. ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Oih... Ihanuuksia... Uuden... Neitsyen tuoksuja... Niin anna teille pienokaisille ihan vapaat kädet ja jalat vedellä herneitä nenuihinne, appelsiineja...  No... Valitsemiinne paikkoihin. Mielennekin saatte pahoittaa ihan simona...  Ihanaa päivää kakkapyllyt  :-*


Öööh menikö mulla nyt jotakin ohi? "Vinyyli", "herneet?"ja kaikki nuo pisteet. Taitaa nyt olla koslapuheet menossa vähä väärään suuntaan. :D
Mutta siis käsitinkö oikein että neitsyt olisi myös Herra H:n puolesta sellainen ON-OFF juttu? Että kerrasta poikki ja sillee. Että ku biili on ajettu liikkeestä ni vaihtoarvo meni ja samalla uutuuden viehätys. Kyllähän se niin taitaa olla. En lähe väittämään vastaan. Mutta siis Herra H: peace out brother man.

Ni tuota joo oikeasti kiva Rämä et jos tuut miittiin, en suinkaan tarkoittanu johdatella keskustelua siihen suuntaan etteikö sussa olis enää sitä uuden kyydin tuoksua. Varmasti on, en epäile hetkeäkään.

balthazar

  • Vieras
Nimim. "ei enää yhtään neitsyttä"