Baarin kannatusmaksut
Ja koko yhteiskunta EI perustu sanktiolle. Mutta kun ihmisen identiteetti on heikosti onnistuneen sosialisaation seurauksena altis häiriöille niin se ei myöskään ole sosiaalisen säätelyn alainen samalla tavalla kuin koherentimpi ja onnistuneemmin yhteiskuntaan sosiaalistettu ihminen on identiteetiltään.Vankilat ovat myös turvallisuustekijä normiin sosiaalistuneille.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 06.05.2015, 22:20Ja koko yhteiskunta EI perustu sanktiolle. Mutta kun ihmisen identiteetti on heikosti onnistuneen sosialisaation seurauksena altis häiriöille niin se ei myöskään ole sosiaalisen säätelyn alainen samalla tavalla kuin koherentimpi ja onnistuneemmin yhteiskuntaan sosiaalistettu ihminen on identiteetiltään.Vankilat ovat myös turvallisuustekijä normiin sosiaalistuneille.Sori, mä puhun ainoastaan suomea.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 06.05.2015, 22:28Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 06.05.2015, 22:20Ja koko yhteiskunta EI perustu sanktiolle. Mutta kun ihmisen identiteetti on heikosti onnistuneen sosialisaation seurauksena altis häiriöille niin se ei myöskään ole sosiaalisen säätelyn alainen samalla tavalla kuin koherentimpi ja onnistuneemmin yhteiskuntaan sosiaalistettu ihminen on identiteetiltään.Vankilat ovat myös turvallisuustekijä normiin sosiaalistuneille.Sori, mä puhun ainoastaan suomea. Voit skippaa jos et ymmärrä; mä kestän sen
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 06.05.2015, 22:29Lainaus käyttäjältä: stoge - 06.05.2015, 22:28Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 06.05.2015, 22:20Ja koko yhteiskunta EI perustu sanktiolle. Mutta kun ihmisen identiteetti on heikosti onnistuneen sosialisaation seurauksena altis häiriöille niin se ei myöskään ole sosiaalisen säätelyn alainen samalla tavalla kuin koherentimpi ja onnistuneemmin yhteiskuntaan sosiaalistettu ihminen on identiteetiltään.Vankilat ovat myös turvallisuustekijä normiin sosiaalistuneille.Sori, mä puhun ainoastaan suomea. Voit skippaa jos et ymmärrä; mä kestän sen IhQ! *googlasin tän ja joo*"Mutta kun ihmisen identiteetti on heikosti onnistuneen sosialisaation"Eli kun tyyppi on huonosti manipuloitu noidattaa pyhää lakikirjaa ja ajattelee jotain itsekin niin joo.Sillon on sellanen jota säädellään sanktionpeloilla.Aivan.
Puspus stoge: et sit ite kestänyt.Mutta just noin. Jos tyyppi ei niin perusta yhteisistä normeista (siit sun pyhästä) tai ihan vain kollektiivisesta tajunnasta, eikä mami ja papi oo pitäny huolta pentuna niin et tajuis mitä valintoja elämässä pitäis milloinki tehdä et niinku kuuluis sillain ku kunnon ihmisten kuuluu kuuluu, ni sit edes se sanktio voi rajottaa. Ehkä. Ainakin joitakin.Eli kyl ne on paree olla, sanktiot, kohillansa et voidaan olla turvassa toisiltamme, miten kukakin valitsee/paiskataan mihinkin elämäntapaan.Omasta ajattelusta en oo varma...tai ehkä "jotain"...
Koska pannaa ?
Stoge, sä panet ilman tätä aihettakin,joten lakkaa toi toistaminen.Vai pitääkö sun joka kerta hakea ja "ostaa" ne kipuhuorat?
*copypaste kolkytäkuuskertaa*
Lainaus käyttäjältä: stoge - 07.05.2015, 07:14*copypaste kolkytäkuuskertaa*Okei. Sopii. Paitsi; must aivot on silti se oleellisin seksuaalinen elin, et ensin viel 34 kertaa jotakin fiksua keskustelua mun kaa, ni muaki rupee kiinnostaa. Ei tarvii olla akateemisen teoreettista
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 07.05.2015, 07:24Lainaus käyttäjältä: stoge - 07.05.2015, 07:14*copypaste kolkytäkuuskertaa*Okei. Sopii. Paitsi; must aivot on silti se oleellisin seksuaalinen elin, et ensin viel 34 kertaa jotakin fiksua keskustelua mun kaa, ni muaki rupee kiinnostaa. Ei tarvii olla akateemisen teoreettista Riittääks jos skannaan mun mensan jäsenkirjan ?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 07.05.2015, 07:26Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 07.05.2015, 07:24Lainaus käyttäjältä: stoge - 07.05.2015, 07:14*copypaste kolkytäkuuskertaa*Okei. Sopii. Paitsi; must aivot on silti se oleellisin seksuaalinen elin, et ensin viel 34 kertaa jotakin fiksua keskustelua mun kaa, ni muaki rupee kiinnostaa. Ei tarvii olla akateemisen teoreettista Riittääks jos skannaan mun mensan jäsenkirjan ? Sori, ei Pelkkä äly ei riitä; pitää osata kommunikoida just mun kaa. Joo, mä tiedän, oon vaikee. Elämä on.