Baarin kannatusmaksut
Lopetin lääkityksen joka mulla on ollu 16 vuotta kun seinään.Kaks viikkoa kulunu.Eilen menin nukkumaan, suljin silmät ja kuuntelin sellasia sähkösen teräksen ääniä kun ne viiltelee seinää.Heräsin tyyliin 15 kertaa painajaisiin, normisti en näe unia niin että muistasin.Kuulen asioita mitä ei ole.Että sellasta.Tänään kävin apteekissa.Kyse kevyestä psyykelääkityksestä eikä mistään rajummista ryyneistä.En mä nyt sentään mikään hullu ole, mulla on paperit. Onks sulla ?
Hullun ja terveen papereita, missäs niitä kirjoitellaan?
LainausHullun ja terveen papereita, missäs niitä kirjoitellaan?Mielisairaalassa!
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 22.04.2015, 17:32Elämä on. Terapiaakin on, mutta omavastuu on Kela-tuen jälkeenkin monta kymppiä 1-2 kertaa viikossa. Esim. kolmivuotinen terapia (Kelan tyypillisesti tukema terapian pituus) voi olla ylitsepääsemätön kustannus pienituloiselle ihmiselle, jos vielä työteho ja tulot on pitkään olleet alentuneet mielialan mukana. Sossu korvaisi Kelan tukemien terapioiden omavastuuosuudet, mutta sosiaalitoimiston ristikuulustelu siinä mielentilassa on jotain aika kauheaa.Tähän on vielä pakko sanoa, että omavastuuseenhan voi hakea vielä 16 vuotta täyttäneen vammaistukea. Itse olen saanut tuon ongelmitta ja se kattaa koko omavastuun, vaikka olenkin työssä käyvä/osasairauslomalla. Valitettavasti Kela on sellainen pulju että sieltä ei vahingossakaan kerrota mitä kaikkia etuuksia heidän asiakkaat voisi saada.
Elämä on. Terapiaakin on, mutta omavastuu on Kela-tuen jälkeenkin monta kymppiä 1-2 kertaa viikossa. Esim. kolmivuotinen terapia (Kelan tyypillisesti tukema terapian pituus) voi olla ylitsepääsemätön kustannus pienituloiselle ihmiselle, jos vielä työteho ja tulot on pitkään olleet alentuneet mielialan mukana. Sossu korvaisi Kelan tukemien terapioiden omavastuuosuudet, mutta sosiaalitoimiston ristikuulustelu siinä mielentilassa on jotain aika kauheaa.
Mulla on antipsykoottisia lääkkeitä sekä SSRI lääkitys.Diagnooseissa mulla on niin paljon kysymysmerkkejä että annostukseton haettu yritys ja erehdys -tekniikalla, oon kato aika spesiaali!