Baarin kannatusmaksut
Mä varmaan oon kans suuntaamassa Wäiskille tänään. Jos joku haluaa tutustua hypnoosiin tai muuten vaan jutella aiheesta, nykikää hihasta. Voin vaikka auttaa pääsemään koulutunnelmaan.
Tuossa joskus kun sanoin harrastelevani studiokuvausta joku ehdotteli että bileissä voisi laittaa johkunlaisen itsensä kuvauttamisnurkkauksen. Onko kiinnostusta / homma OK? Kuvaan pääsee / joutuu vain ihan vapaaehtoisuuden voimalla. Voisin napata valot ja kameran matkaan jos tällainen sopii.
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 09.05.2015, 10:44Mä varmaan oon kans suuntaamassa Wäiskille tänään. Jos joku haluaa tutustua hypnoosiin tai muuten vaan jutella aiheesta, nykikää hihasta. Voin vaikka auttaa pääsemään koulutunnelmaan.Nykisin hihasta jos tunnistaisin.Jos kohtaat jonkun joka leikkii oranssilla köysillä tai muutoin tunistat. Tule esittäytymään.Aihe kiinnostaa.
Lainaus käyttäjältä: Patajätkä - 09.05.2015, 11:34Lainaus käyttäjältä: Tuli - 09.05.2015, 10:44Mä varmaan oon kans suuntaamassa Wäiskille tänään. Jos joku haluaa tutustua hypnoosiin tai muuten vaan jutella aiheesta, nykikää hihasta. Voin vaikka auttaa pääsemään koulutunnelmaan.Nykisin hihasta jos tunnistaisin.Jos kohtaat jonkun joka leikkii oranssilla köysillä tai muutoin tunistat. Tule esittäytymään.Aihe kiinnostaa.Mulla lienee päällä harmaa pikkutakki ja vaaleanpunainen kauluspaita. Olen näillä näkymin tulossa myös etkoille.
Lainaus käyttäjältä: Stylos - 08.05.2015, 19:00Taidanpa olla minäkin pitkästä aikaa olla smurffien bileisiin tulossa ja pitkästä aikaa myös yksin. Jos joku haluaa actionia, esimerkiksi nainen, joka haluaa piiskata jotakuta, joka ei vähästä säikähdä, niin voi kysyä. Kyllä muunlaisiakin ehdotuksia ja muilta tahoilta myös kuuntelen.Mä piiskaan aina kaikkia jotka haluaa! Ihan silleen toverillisessa hengessä <3
Taidanpa olla minäkin pitkästä aikaa olla smurffien bileisiin tulossa ja pitkästä aikaa myös yksin. Jos joku haluaa actionia, esimerkiksi nainen, joka haluaa piiskata jotakuta, joka ei vähästä säikähdä, niin voi kysyä. Kyllä muunlaisiakin ehdotuksia ja muilta tahoilta myös kuuntelen.