Baarin kannatusmaksut
Riveri : Viimeks Wäiskin kellarissa oli enemmänkin pilottihemmoja, oli nääs karhuhomojen pippalot.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 02.05.2015, 15:27Lainaus käyttäjältä: stoge - 02.05.2015, 12:10Todennäkösesti täällä. Kalju, parrakas, vihree pilotti, raksahousut, maiharit, huppari. Toivottavasti näemme wäiskin ohjelmistossa myös veitsiseksiä .Pöksyt pois ni kyllä mä suhun moran tungen.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 02.05.2015, 12:10Todennäkösesti täällä. Kalju, parrakas, vihree pilotti, raksahousut, maiharit, huppari. Toivottavasti näemme wäiskin ohjelmistossa myös veitsiseksiä .
Todennäkösesti täällä. Kalju, parrakas, vihree pilotti, raksahousut, maiharit, huppari.
Pienellä varauksella vielä, mutta taidan mäkin ilmestyä Hesan menon katsastamaan. Mä oon sitte se joka ihan urpona kiertää pitkin nurkkia ihmispelkoisena.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 02.05.2015, 19:37Pienellä varauksella vielä, mutta taidan mäkin ilmestyä Hesan menon katsastamaan. Mä oon sitte se joka ihan urpona kiertää pitkin nurkkia ihmispelkoisena. Isrika darling, meikä saattaa olla myös siellä kiertämässä, jos toinen suunnitelmani menee mönkään...
Lainaus käyttäjältä: Warguess - 02.05.2015, 20:52Lainaus käyttäjältä: Isrika - 02.05.2015, 19:37Pienellä varauksella vielä, mutta taidan mäkin ilmestyä Hesan menon katsastamaan. Mä oon sitte se joka ihan urpona kiertää pitkin nurkkia ihmispelkoisena. Isrika darling, meikä saattaa olla myös siellä kiertämässä, jos toinen suunnitelmani menee mönkään...Tota noin, oonko mä paha ihminen, jos mä toivon, että sun toinen suunnitelma menee mönkään? Sun pitää tulla pitämään mua kädestä kiinni sinne, ettei mua pelota!
Mahdollista. Pukeudun ehkä perusopinahjoani kunnioittaen määrittelemättömällä tavalla kuumottavaksi sekä sukupuoleltaan vaikeasti määriteltäväksi puukässyopeks tai välkällä hiippailevaksi huumekauppiaaksi.
Jos arki-identiteetti on huumekauppias niin pitänee keksiä jotain muuta? Lainaus käyttäjältä: vorona - 03.05.2015, 18:53Mahdollista. Pukeudun ehkä perusopinahjoani kunnioittaen määrittelemättömällä tavalla kuumottavaksi sekä sukupuoleltaan vaikeasti määriteltäväksi puukässyopeks tai välkällä hiippailevaksi huumekauppiaaksi.